schat van een mens, maar word soms gewoon moe van dr.. ze kan zich ook veel met ons/inrichting bemoeien, hartstikke lief, maar ik probeer het zelf liever uit. komt denk ik omdat ik 2 zussen heb die alleen zijn. ik zei vanmiddag dat we graag willen weten of we een zoon of dochter krijgen, zei ze "waarom zou je dat doen? wordt het niet anders van.. pff respecteer ieders mening, dacht ik...
haha wahct maar. Toen ik tegen mijn moeder vertelde dat we het wilde weten kreeg ik dezelfde reactie als jouw moeder. Maar toen we de echo hadden gehad wilde ze het wel weten haha. Ze weet het trouwens niet hoor, maar haar mening is bijgesteld.
Oh, nou, ik heb het niet met mijn moeder, maar met mijn schoonmoeder, argh, ik zou dr weleens achter het behang willen plakken (kan helaas echt niet), ik heb wel hetzelfde ja, dan niet mbt zwangerschap want dat ben ik nog niet, maar het ergeren aan dat herken ik dus wel ja.....
Zowel mijn moeder en mijn schoonmoeder zijn *hemelen*. Mijn schoonmoeder heb ik nooit gekend, helaas. Mijn moeder was gelukkig niet zon bemoeial, wel erg heel erg bezorgt maar dat hoort erbij!