een 2e hond, zal ik het weer doen of niet?

Discussion in 'De lounge' started by Samba25, Jun 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

Even jullie advies nodig. Wij hebben tot vorig jaar 2 honden gehad, een Golden retriever teefje van 5 jaar en een Old english bulldog reu. Helaas werd onze bulldog erg dominant toe naar onze dochter toen deze begon te staan en rond de tafel te stappen. Op een gegeven moment heeft hij haar tot 2x toe geprobeerd te bijten en goddank heeft hij 2x op een haar na haar gezicht gemist. De keus was voor mij toch lastig, omdat ik mijn hond niet zomaar wegdoe maar mijn kind gaat toch voor en we hebben besloten voor hem een andere baas te zoeken, dit is gelukt en het gaat uitstekend met hem, bij een gezin met oudere kinderen. Maar nu gaat het dus weer kriebelen om weer een hond erbij te nemen, mijn golden retriever is erg veranderd sinds hij weg is, ze is lusteloos, is (nog blijer als normaal) als ik thuiskom, ook al is het 5 min, helemaal door het dolle en piepen enzo erbij. Ik merk gewoon dat ze hem mist. En ik mis het ook wel moet ik zeggen, vind het altijd wel heel gezellig 2 honden maar vooral dat ze elkaar hebben. Alleen vond ik het ook wel makkelijk om er maar 1 te hebben, denk aan vakanties, uitlaten, ruimte. Ik ben nu zo aan het twijfelen, en dan wat voor ras, een golden erbij, ik wil sowiezo een herplaatser een nieuw lief baasje gunnen, dus geen jong pupje van een week of 8. Nou heb ik net een onwijze leuke cocker spaniel gezien op internet, vind ik ook zulke leuke beestjes maar ik heb er geen ervaring mee. Moeilijk hoor dit, en het blijft maar kriebelen haha.

Share This Page