Hallo, Ik zag dat er al een topic over de Bugaboo Donkey was, maar deze is helaas gesloten. Wij overwegen om de Donkey te kopen (in duo-variant voor twee kindjes met verschillende leeftijden). Wie weet wat de verschillende onderdelen kosten? Hopelijk weet iemand dit die de Donkey al heeft gekocht. Ik heb nodig: 1. Basis 2. Aanvullende bekledingset 3. Duo uitbreidingsset 4. Zonnekap 5. Voetenzak (2 maal) 6. Meerijdplankje & Adapter 7. Mono autostoeladapter maxi cosi. Uiteraard mag het ook per PB. Alvast bedankt voor jullie hulp!
Voor de wagen zit je dan rond de 1200/1300 euro compleet. Voetenzakken zijn 109 per stuk Adapter is in de 40 euro. meerijplankje is 80 euro en de adapter 15 dacht ik zo uit m'n hoofd.
Onderstel met alle accesoires en 1 zitje en een wieg (of reiswieg in gebruik of zitje) kost 1089,- Extra zitje met bekleding (dus ook zonnekap enzo) is 200,- Voetenzak 109,- per stuk Adapter 40,-
Levertijd is per winkel verschillend denk ik. Sommige winkels kunnen uit voorraad leveren en andere moeten bestellen bij Bugaboo. Ik denk als je van een week of 6 tot8 uit gaat je altijd goed zit.
Bij ons was de levertijd 1 week, maar ze proberen hem op voorraad te houden. als je alles in 1x aanschaft kunnen ze wat voor je regelen. wij hebben duo versie 2 verschillende leeftijden voor 1339,00 en de mono maxi cosi adapter voor 39 euro. We waren dus 1378 kwijt en kregen er 1 voetenzak gratis bij. je hebt ook maar 1 voetenzak nodig denk ik, want volgend jaar winter loopt ons mannetje al en dan gaat hij niet meer met vieze schoenen in een zak, dus hij kan wel gewoon in de wagen zitten en de zak is dan voor de baby. dus scheelt ook alweer.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de prijzen wel mee vindt vallen natuurlijk is het nog steeds heel veel geld... maar ik was voor mijn stokke wagen inclusief alle spullen meer kwijt! wagen + deken + voetenzak+ luiertas+ parasol
Hoi Happygirl86, Waar heb jij de wagen besteld? Ik had namelijk gelezen dat er niets te onderhandelen valt. Ik twijfel ook nog over het aantal voetenzakken. Ik gebruik de voetenzak nu ook amper.
1 voetenzak maar? Geen idee hoe oud je kindje is als hij erin gaat maar mijn zoontje is nu 20 maanden en die loopt ook al maar die gaat nog wel in de voetenzak als hij in de kinderwagen zit hoor! Veeel te koud vind ik het voor hem anders! x
Onze zoon is bijna 3 als de baby wordt geboren. Maar hij is autistisch en zit graag in een kinderwagen. Hij kan wel lopen, maar je kan nog geen afspraken met hem maken. Daarom is het veiliger om hem vast te zetten als we bijvoorbeeld boodschappen gaan doen. Omdat hij echter ook 3 dagen op de opvang is, wil ik een wagen die ik ook voor 1 kindje kan gebruiken. Wat voetenzakken betreft twijfel ik. Voor de baby vind ik het wel nodig, maar voor die van (dan) 3 twijfel ik. Maar misschien valt er wat te onderhandelen .
Ik vind het echt een enorme uitvinding en ben helemaal verliefd op de wagen, maar de prijs! Daar moest ik wel even van slikken! We zijn nog nog wel bezig om zwanger te worden, maar vroeg me ondertussen wel al steeds af hoe we dat gingen doen met een baby en een dreumes. Ik vind het echt een prachtige wagen!
Wij gaan hem ook aanschaffen: kom alleen niet uit de kleur. Mooiste vind ik de off white (maarja twijfel toch over vlekken), anders denk ik aan de blauw of sand. Weet het gewoon ECHT! niet :S
Ik ga voor de offwhite!! Een vriendin van mij heeft ook deze kleur (cameleon) en die heeft echt geen last van vlekken. Ook is de kap heel goed schoon te maken. En aangezien ik offwhite toch het mooiste vind ga ik voor die kleur.
@laris: ja ik vind de offwhite ook mooier dan de sand. Ik ben opzich wel heel schoon, dus als anderen er ook mee overweg kunnen, moet dat mij ook lukken dacht ik Alleen in de auto moeten de wielen dan niet tegen de kap aankomen, bedacht ik mij net. Mijn vriend vind de blauwe ook wel heel mooi, maar ik weet niet of ik het TE blauw vind als de wandelwagenbak dan ook blauw is. Die enkele kap vind ik wel leuk, maar die hele bak. We weten namelijk ook niet of ons 2e kindje een jongen of meisje is. Weet jij of er verschil is in de kleur blauw 2011 en de kleur blauw 2012? Hij lijkt op plaatjes op internet, zoveel donkerder. Maar als ik dan prívé foto's zie van mensen: dan is het veel lichterblauw. Hier in de winkel hebben ze alleen de rode staan.
Euh nee dat niet , maar ik heb van mijn vriendin vernomen dat de kap echt niet snel vlekt en makkelijk schoon te maken is. En ik had niet veel argumenten nodig om me over te halen . Je moet idd wel goed opletten met kleuren, vaak wordt het ene jaar net een wat andere kleur aangeboden dat de nieuw(er)e versie. Maar 'k heb geen idee of dat bij deze wagen ook zo is. Ik ga 'm over anderhalve week, tegelijk met nieuw kamertje voor mijn stoere bink kopen, joepie!!! Kan niet wachten tot ik er mee op stap kan, ga 'm gelijk gebruiken (super dat dat kan!) en m'n huidige wagen verkopen.