Het is vreemd, ik voel me vreemd... De ene keer denk ik wat te zien staan, de andere keer dat ik kijk denk ik dat ik gek ben.. Ik wilde morgen testen met 2v5 van kruidvat, maar zodra de kv open is ga ik even een testje halen..
Net toch nog even een kruidvat 2v5 gedaan, er leek gelijk een streepje te komen, maar weer onduidelijk als ik een foto maak! Als de kruidvat echt gevoeliger is dan de action had ik toch wel een wat duidelijker streepje verwacht
Ergens in de verte lijk ik wel iets te zien maar vind dat eigenlijk dan gewoon niet zwanger want je hebt al meerdere dagen getest en dan zou die al wel iets duidelijker moeten zijn. Uiteraard hoop ik het natuurlijk wel voor je, maar ik ben bang dat het niks is.
Gisteren voor het eerst getest Ik had gehoopt dat ie duidelijker zou zijn.. Ik wacht t gewoon lekker af, 14 april staat er een afspraak met mijn gyn dus kunnen we weer opnieuw beginnen.. Nieuwe ronde nieuwe kansen
Het spijt me, maar ik heb dat ook eens gehad. Ook zo licht dat het niet.op de foto kwam. En was helaas niet zwanger... Hoelang ben je al overtijd?
Ik zie hem! zo was mijn 1e test bij deze zwangerschap ook! Ik ga duimen dat je over 2 dagen een betere streep hebt!