Het is inderdaad een fase waarvoor al tips zijn genoemd. Helaas wel een fase die weer eens terug komt heb ik deze week ondekt Opnieuw de trucendoos zoeken dan maar
Ducktape! haha nee geintje Ben benieuwd of iemand een goeie oplossing heeft. Mike is nu 7 maanden en ook ZO'N draaikont! pff.. Nu kan ik hem nog redelijk "in bedwang houden" en soms afleiden met een speelgoedje. Maar als hij nog sterker word wordt het echt lastig
Nou, hier net zo eentje. Soms gaat het best aardig, maar als ze in haar hoofd heeft dat ze niet wil blijven liggen, aaaaggggrrr! Ze is ontzettend sterk, ze wordt ook heel boos als ze dan niet om mag draaien. Maar goed, ik zal toch die luier om moeten doen en ik hoef geen poep overal te hebben, dus dan moet ze even zo liggen onder luid protest van haar! Als haar mailloitje of broekje aan is, mag ze gaan zitten en doe ik haar truitje aan. Ze gaat ook vaak staan en trekt alles van de plank. Afleiden met een speeltje gaat soms, maar ze gooit en trapt alles wat op de commode ligt er meestal gelijk vanaf (dus ook haar kleertjes). Nou ja, zal wel een keer goedkomen (gaat ondertussen al een half jaar zo), maar soms word ik er wel moe van.
Hier gaat het ook niet zo heel erg makkelijk. Tijden met moeite de luier aangekregen en meerdere keren opnieuw moeten stellen omdat ie te los zat. Nu heb ik de deksel van de luierdoekjes gevonden Hij vindt het fantastisch! Je kan er doorheen kijken, er achter verdwijnen etc etc. Zo lukt het wel. En als die luier zit gaat de rest met zitten, staan en liggen ook wel. Meepraten wat ik doe en 'mee laten helpen' werkt ook goed. Maar het is en blijft best lastig
Inderdaad een fase die overgaat, en later weer vrolijk terugkomt.... Ik moest ook zo lachen toen ik je berichtje las, ik zag het Sam alweer doen (en toen bedacht ik me... hmm heb er nog zo een rondlopen die gaat dat ook doen). En ik haalde regelmatig mijn man erbij, alleen lukte het inderdaad gewoon niet meer. Nu gaat ze vaak liggen als je het vraagt, of ze zegt Nee! Vandaag wilde Sam haar truitje niet aan, ook handig, mama die achter haar dochter aan rent met een truitje in de hand, wilde Sam ineens een truitje maatje 56 aantrekken (Sam zit nu in 86).