diana 35 pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door hairgirl, 13 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hairgirl

hairgirl Lid

13 aug 2008
    5
    0
    0
    ben al 10 jaar aan de diana35 pil en ben nu gestopt en krijg veel pukkeltjes op mijn voorhoofd en ben nog steeds niet ongesteld. Ben al gestopt vanaf juni. Is die pil slecht geweest? krijg veel negatief te horen over die pil? :(: :(:

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik denk dat je altijd wel last van dingen krijgt na het stoppen met de pil. Je lichaam moet meestal ontpillen zoals ze dat dan noemen.

3. samkids

samkids Niet meer actief

Hi Hairgirl. Ik heb ook een aantal jaren Diane 35 geslikt. Juist om pukkeltjes te voorkomen. Niet zo raar dan toch dat die weer terug komen als je stopt?
    Ik was 6 weken na het stoppen weer ongesteld, meteen redelijk normale cyclus dus. Een vriendin van mij moest er 3 mnd op wachten.

Heb je veel negatieve berichten specifiek over Diane35 gehoord of over de pil in het algemeen?

4. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Hoi,

Ik ben in juli gestopt met de Diane pil, deze pil kreeg ik niet specifiek tegen acné, maar was een van de weinige pillen waar ik tegen kon. Echter merkte ik dat ik met het stoppen ook wat pukkies kreeg. Verder zit ik nu op dag 35 of 36 na m'n eerste pilbloeding en ben nog niet ongesteld geworden.

5. hairgirl

hairgirl Lid

13 aug 2008
    5
    0
    0
    is dit nu de zwaardere pil? en ja ik heb de pil ook gehad voor pukkeltjes .dus is het inderdaad niet zo raar dat ik ze nu weer terug krijg.thx

6. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hey ik heb ook deze pil alleen heet hij bij mij nu anders maar is het zelfde.

ik hoop niet dat hier veel slechte dingen over zijn gehoord? ik ga binnekort namelijk ook stoppen.

en dat van die pukkeltjes, ja daar had ik hem ook voor gekregen dus dat komt mayb dan wel weer terug.

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik heb ook Diane-35 geslikt (ca. 15 jaar). Moest na het stoppen lang op mijn eerste echte ongi wachten. Inmiddels heb ik gelukkig regelmatige cyclussen. Wel zit ik ook weer helemaal onder de pukkels....

8. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Ook ik heb de Diane pil geslikt gedurende 13 jaar ofzo. Nu gestopt sinds een paar maanden, en helaas de pukkels komen weer terug. Het is voor het goede doel zullen we maar zeggen.

Ik ben in april gestopt met de pil, maar mijn cyclus is nog niet helemaal gelijkmatig, zit tussen de 19 en 35 dagen.

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik heb de diana il ook jarenang geslikt tegen overbeharing. Toen ik stopte bleef mijn cyclus gelijk. Wel had ik enorme last van afkickverschijnselen. Pijn in mijn onderbuik alsof ik ongesteld was terwijl ik het niet was. Maar zo erg dat ik krom liep van de pijn.
    Na een haf jaar merkte ik dat mijn cyclus pas begon te verschuiven.
    Ik wil nu ook niet meer terug naar de pil.

10. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik heb ook altijd de Diana 35 geslikt voor mn pukkels. Ik denk dat ik hem ongeveer 10 jaar geslikt heb, en nooit ergens last van gehad.
    Ik ben nu sinds Juli gestopt omdat we graag een kindje willen. Merk ook wel dat ik wat meer pukkeltjes krijg met name rond mn kaaklijn en kleine bultjes in mn nek. Ook valt mn haar echt heel erg uit, klinkt dit bij jullie ook bekend. En ik had vorige week 10 augustus last van bruinige afscheiding, het leek op oud bloed. Dat was op de 27e dag van mn cyclus dus ik dacht dat het misschien mn menstruatie was maar ik las net in een ander topic dat dit niet onder een menstruatie valt. Ben dus benieuwd wanneer ik dus echt goed ongesteld word, ben nu op dag 35. Afwachten maar weer.

Iedereen veel succes!

11. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Jaaaaa, dit heb ik ook sinds kort. Vroeg me al af hoe dat nou ineens weer kon, want stress heb ik echt niet op dit moment.
    Fijn om te horen dat ik niet de enige ben, en dat het dus te maken kan hebben met het stoppen van deze pil.

12. MeMe

MeMe Actief lid

12 aug 2008
    106
    0
    0
    Ben ook gestopt met de Diane-35. De eerste keer echt ongesteld was een week later. De tweede keer was ten opzichte van de eerste keer ook weer een week later. Volgens mij is dat redelijk regelmatig. Ik heb deze pil ook 15 jaar geslikt (voor de puistjes) en krijg nu ook overal pukkels, met name op mijn lichaam. Gelukkig eigenlijk, op je gezicht is minder. Verder merkte ik ook dat ik me heel anders voelde. Libido is sterk verhoogd en tijdens ongesteldheid heb je er meer last van.

13. Racegirl

Hoe lang duurde het bij jullie dat je merkte dat je weer pukkels kreeg nadat je met de pil gestopt was? En komt de acne echt weer in alle hevigheid terug als voor je met de Diana pil begon... Ik ben nu vanaf Juli gestopt dus zeg maar een week of 5 en merk dat ik wel iets meer pukkels krijg maar het is nog te doen. Ik vraag me af of ik me op het ergste moet voorbereiden. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Groetjes

14. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Heej Biesheuveltje,

Ik ben nu sinds april gestop met de pil en sinds eind mei/juni heb ik weer last van pukkels. Maar het is bij mij echt lang niet zo erg als dat het was voordat ik stopte met de pil.

Ik heb nog niet van anderen een reactie gekregen dat ik onder de pukkels zit. Het zijn vooral kleine "bultjes"

Groetjes Babijtje

15. Racegirl

@ babijtje, die kleine bultjes herken ik ook, daar heb ik ook last van.
    En dan met name op mn voorhoofd en in mn hals, ook krijg ik kleine bultjes op mn borst. Hoop dat het hier bij blijft.

Was jouw cyclus gelijk regelmatig? En heb je lang de Diana pil geslikt?

Groetjes

16. MeMe

MeMe Actief lid

12 aug 2008
    106
    0
    0
    Ik ben nu 3 maanden gestopt ongeveer en heb pukkels inderdaad op mijn lichaam. Heel anders dan de puistjes van voorheen hoor.

17. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @biesheuveltje; ik heb inderdaad ook last van pukkeltjes op mijn borst; voorhoofd; en gedeelte gezicht naast mijn oren (geen idee hoe je dit noemt :D )

Ik heb de pil 13 jaar geslikt ongeveer (weet het niet precies meer) Volgens mij was mijn cyclus voor die tijd wel regelmatig. Nu is ie wisselend :( (zie onder mijn banner).

18. Rupsje87

Rupsje87 Lid

2 feb 2008
    5
    0
    0
    Ik slik de Diane35 nu 1,5 jaar. Toen ik ermee begon waarschuwde mijn huisarts me ervoor dat ik 'm niet langer
    dan 2 jaar mocht slikken, omdat hij anders tot onvruchtbaarheid kan leiden. Maar ik heb een hoop meiden
    gesproken die hem veel langer hebben geslikt en nooit problemen hebben gehad. En je kunt je afvragen of
    die onvruchtbaarheid ook echt van de pil komt, of gewoon genetisch is bepaald.

Wat mijn ervaringen met de Diane betreft: Ik merkte in het begin heel duidelijk dat mijn zin in seks afnam, en
    ook ben ik nu vaker depressief dan voorheen. Mijn menstruatie is minder heftig, en de puistjes ook. Maar het is wel
    echt een zware pil, wat dat betreft kan ik niet wachten tot ik ermee mag stoppen :)

19. Racegirl

@ rupsje87.
    Onvruchtbaar van de Diana pil? Mijn huisarts heeft dat nooit vermeld, en het lijkt mij dat dat dan ook wel in de bijsluiter zou moeten staan. En die heb ik toch al meerder malen heel goed bestudeerd.
    Zijn er meer mensen hier die daar al weleens iets over gehoord hebben.
    Ik denk dat er dan veel mensen onvruchtbaar zouden zijn, waaronder ik :confused:

20. milolove

milolove Actief lid

18 aug 2008
    320
    0
    0
    Ovruchtbaar door de diane pil? Nog nooit gehoord. Als dat zo was denk ik niet dat huisartsen deze pil zouden voorschrijven aan vrouwen. Dat zou echt absurd zijn!

Ik geloof er dan dus ook echt helemaal niks van, sorry rupsje.

Ik zou me daar ook echt nog geen zorgen opver maken hoor biesheuveltje!

Ik heb ook 12 jaar de diane pil geslikt en vind het wel meevallen met de pukkels die ik nu terug heb gekregen. Het zijn inderdaad meer brobbeltjes.

Het heeft bij mij wel een hele tijd geduurt voordat ik weer menstrueerde na de pil. Ik ben in januari gestopt en werd pas na bijna 5 maanden weer ongi! Ben destijds ook bij de ha gewesst en die verzekerde mij dat het niet te maken heeft met welke pil je slikte, maar dat sommige dames gewoon meer tijd nodig hebben om te ontpillen dan anderen.

mijn cyclus is nog niet naar behoren maar het wordt geloof ik al een beetje regelmatiger... dus even afwachten...

Deel Deze Pagina