4april ongesteld geworden , ben in januari gestopt met de pil,14jan, 2dagen erna ongesteld geworden,13 febr weer ongesteld geworden, 19febr weer ongesteld geworden, 1 maart weer ongesteld geworden, en na 35dagen.weerongesteld geworden,4april, nu 27dagen later nog niks te zien! ik snap er niks meer van grrr, wie kan me dat een beetje uitleggen wat dit is , want ik heb twee dagen last van hartkloppingen, menstruatie pijn,begon eergister gister bijna nie,vanmiddag wel weer) pijn in rug, heel sagerijnig haha, moe, jeukende borsten ,op dit moment nie zo veel, vrijdag had ik twee hele kleine druppels bruinig bloed in ondergoed zitten sorry maar ik heb getest was negatief, wanneer zou ik eens kunnen testen weer, zou dit een teken van zwangerschap zijn? of gewoon ongesteld worden?
Als je cyclus vorige keer 35 was en je bent nu nog niet ongesteld kan dat toch kloppen omdat je op dag 27 zit.. dan zou je nod over 8 dagen zijn.. en of je zwanger bent moeilijk te zeggen.. Je hebt wel symptomen die er misschien bij kunnen horen.. ik zou over 8 dagen nog is een test doen mocht je niet ongesteld worden.. want mocht je zwanger zijn is het logisch dat je negatief test omdat je nod eigenlijk pas over 8 dagen is
ijgelijk nog niks ,heb de laatse dagen wel steeds de tempratuuur 37.oja en vrijdag had ik twee heel kleiine druppels bruinnig bloed in me ondergoed zitten ,soory hoor,.
Nja dan lijkt t me wel waarschijnlijk dat je je ei gehad heb en je nod over 8 dagen is.. dus denk 7 mei?
Kun je je tempkaartje hier plaatsen? Temp je elke ochtend direct na het ontwaken op hetzelfde tijdstip of zomaar lukraak ergens midden op de dag? Heb je keurig vanaf dag 1 van je cyclus getempt? Of ben je een paar dagen geleden begonnen? Tempen moet je consequent doen, anders zegt het helemaal niks. In een ander topic van je waar ik ook op gereageerd heb, zeg je trouwens een cyclus van 46 dagen gehad te hebben de laatste keer en nu was die opeens 35 dagen? Hoe zit dit?
ja ik dacht 46 dagen,maar je moet toch de laatse bloeding tellen? of juist niet, 1 maart laatste bloeding hoor,,,daarrom weet ik effe niet meer wlke ik aan moet houden ,jij nooit gehad?iedereen kan zicht vergissen,
Je kunt het beste de langste van al je voorgaande cyclussen aanhouden. Of het gemiddelde, maar dan kan het zijn dat je te vroeg test. Als je langste cyclus 35 is tot nu toe, zou ik dat aanhouden en pas na 35 dagen testen. Was je langste cyclus 46, dan zou ik daar vanuit gaan. Dan weet je in ieder geval zeker dat je niet te vroeg test.
zal nog n keer uitleggen hah a. 14 jan laatse pil,17 jan ongesteld geworden! 28 febr na 28dagen gewoon ongesteld geworden! 19 febr na 7 dagen weer ongesteld 4 daagjes. 1 maart weer ongesteld geworden. en toen vier april pas weer ongesteld geworden, moet ik nou de laatse bloeding aanhouden??MAART 1?tot 4 april