Hoi hoi, Ik zit mezelf helemaal gek te maken. Vorige week zondag had ik denk ik mijn eisprong (voelde hem steken en had het juiste slijm) en vriendlief was nog niet helemaal overtuigd om er voor te gaan. Na die avond lang discussieren samen besloten er toch voor te gaan maar het was inmiddels laat geworden en vriendlief was moe dus de halfslachtige poging werd niet beloond met een donatie zaad..(om kort door de bocht te zijn, hij is niet klaar gekomen) Maar sinds dinsdag (dus 2 dagen na de halve poging) doen mn borsten zeer, mn tepels zijn veel hard en mn borsten voelen zwaar en gevoelig aan de zijkant. Normaal voel ik dat een aantal dagen voordat ik ongesteld moet worden.. (en dat duurt nog zeker 10 dagen) Ook rommelt mn buik al de hele week maar ben bang dat ik dat inbeeld.. Het zou zo mooi zijn maar denk dat het bijna onmogelijk is om nu al zwanger te zijn toch?
Mijn buik rommelt ook al de hele week. Vanaf het moment dat we gemeenschap hebben gehad. Afentoe heb ik ook nog steken in me buik. Maar of dat wil zeggen dat ik zwanger ben geen idee Ik moet ook over ongeveer 10 dagen ongi worden. En men zegt dat je pas dan kan gaan testen.
Na de eisprong komen er een hele hoop hormonen los. Ik heb dan altijd 2 weken pijn in mijn borsten en vaak pijn in mijn onderbuik. Daarna komt de menstruatie op gang en is het weer over. Mogelijk kun je zwanger zijn, maar als ik het zo lees zijn het gewoon hormonen. Maar hopelijk heb ik het mis?
Als je verder in die week ook onbeschermde sex hebt gehad, kan het natuurlijk wel. Al met 10 dagen te gaan voor je menstruatie is het wel erg vroeg om vanalles te voelen dat met een zwangerschap te maken kan hebben.
Heb je een hele lange fase na je eisprong? Want meestal komt je menstruatie na de 13-14 dagen na je eisprong. Als je nu namelijk over 10 dagen pas ongi word, dan zou je een LF van 17 dagen hebben, das best lang... Het klink meer alsof je nu net pas je ei hebt gehad (ik had ook altijd rond mijn ei erg last van borten etc.) Veel succes met zwanger worden!
hee dames, Allereerst heel erg bedankt voor al jullie reacties. Het is al fijn dat jullie mee denken. Om wat vragen te beantwoorden, ik heb een hele regelmatige cyclus van 31 dagen, op de dag af, ik wordt altijd op de 17de van de maand ongesteld dus vandaar dat ik roep dat ik nog 10 dagen moet tot de nod.. Ik had mijn ei geschat rond 4 of 5 maart omdat en site dat had berekend maar uiteindelijk voelde ik die heel duidelijk die zondag. Normaliter heb ik tussentijds nooit last van mn borsten. Pas een week van te voren vandaar dat ik nu zo in de war was. Omdat ik me niet kan voorstellen dat het in 1x raak zou zijn terwijl ik het dan alleen moet hebben van het voorvocht.. ( en dat komt toch wanneer de man bijna het hoogtepunt bereikt?) Maar als het wel zo zou zijn, zou he fantastisch zijn hoor.. dan zou ik er heeel erg blij mee zijn. gr. Kriebel
Als ik het goed heb gelezen heb je die klachten al 2 dagen nadat je seks hebt gehad? ik vrees dat je twee dagen na de mogelijke bevruchting nog geen klachten kan voelen hoor, het vruchtje is nog niet ingenesteld.. Ik heb ook al twee weken last van mn tepels en darmen maar ben niet zwanger Die hormonen toch he!