Kennen jullie dit? Zo graag een kindje willen (MM), ineens overtijd of is het toch "een lange cyclus deze maand. Door afvallen , stress kortom killing dit. Je weet dat het technisch nihil kans is, maar lees ook in dit forum dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn. Wat het nog erger maakt is dat jawel zwangerschapssymtomen hebt Die ook kunnen als je ongesteld wordt Maagzuur wat past bij een zwangerschap, maar toch geen test willen halen ivm het teleurstellingsgevoel. Normaal 30 gemiddeld zit nu op cd dag 40
Ja heeeeel herkenbaar, mijn lichaam heeft mij ook wel eens voor de gek gehouden, en m'n hoofd gaat ook wel eens met me aan de haal, omdat je het zo graag wil ga je allemaal dingen zien en voelen. Ik probeer er zo nuchter mogelijk bij te blijven, maar dat is zo lastig.
Ja om gek van te worden Echter voelde ik vanavond (sorry) daaronder of er nou bloed zat of het eraan kwam zeg maar🙊🙈 ik schrok me rot ik zat er half in met een vinger en voelde iets keihards , echt heel laag. Dit verbeeld ikme niet en heb nooit eerder gevoeld helppp