Hoi allemaal, Ik heb helaas in september een vroege miskraam gehad met een lange nasleep. Maar uiteindelijk een negatieve test gehad en een echo die schoon was. Nu heb ik 6 dec mijn menstruatie gehad 22 dec een positieve ovulatie test En vandaag had ik deze in handen Test binnen aflees tijd bekeken en ook de foto genomen. Door mijn miskraam was/ is mijn cyclus wat van slag en herstellende En is deze test ook voor nod uitgaande van 14 dagen na eisprong. Mag ik hier blij mee zijn of is dit geen overtuigende test.
Met een positieve ovulatietest op 22 december heb je op z'n laatst je eisprong op de 24e gehad. Als je daarvan uitgaat zou je nu op 11 dpo zitten. Voor 11 dpo is dit een heel mooi streepje. Voorzichtig gefeliciteerd! ♡ Op naar een mooie oploop en een mooie zwangerschap!
Dank je wel ☺️ Normaal zou ik zo vroeg niet testen maar voelde mij zo anders dat ik mezelf niet kon beheersen. Vanmorgen weer een test gedaan
Mooie testen! Na een mk (of vmk) zal het denk ik nooit meer onbevangen en onbevreesd zwanger zijn zijn (tot in elk geval de (termijn) echo). Toch voelt mijn prille zwangerschap echt wel goed. Dus ik probeer op mijn gevoel te vertrouwen en hoop dat jij dat ook kunt.