Lieve allemaal, We zijn er uit gekomen en we hebben ervoor gekozen om de zwangerschap uit dragen en ons kindje te laten komen. Het was een moeilijke beslissing, maar we durven samen de uitdaging aan. Wat ook mee speelt is dat we het verlies van vorige jaar niet nog eens durven meemaken. Bovendien schopt hij al alle kanten op, afscheid nemen lijkt ondenkbaar. Ik vertrouw erop dat ons kindje aan ons is toevertrouwd en dat we er samen wel uit komen met alle fijne mensen om ons heen. We blijven opgewekt tot de volgende tegenslag zich aandient, maar nu genieten we even van de zwangerschap, want die verloopt in principe probleemloos. Ik wens iedereen veel voorspoed..... Towser, mooie tekst!
Hart, Wat fijn dat jullie een keuze hebben gemaakt! Ik ben blij met jullie keuze! Heel veel sterkte met deze zwangerschap en alles wat erbij komt kijken! Knuffel! Liedje
Sterkte overal mee, en geniet van je zwangerschap! Tezamen! Je keuze doet me deugd, ben er blij mee. Knuffel. Groetjes, Miranda
hart diep respect voor je keuze want wat doet het pijn om afscheid te nemen vroegtijdig de tijd gaat uitwijzen wat voor lief mooi manneke jullie krijgen ik wens jullie nog veel liefde geluk toe veel liefs miriam
Wat een mooi besluit hebben jullie genomen!!! Ik wens jullie alle sterkte en geluk toe en vooral heel veel gezondheid!!! Jullie kindje heeft jullie niet voor niks gekozen, jullie zijn een hele sterke papa en mama!! Hele dikke knuffel van mij
Ik kan me heel goed voorstellen dat je je mannetje ter wereld laat komen. Zeker als hij zo levendig is in je buik. Ik lees enorm veel kracht in je berichtje en ik weet zeker dat jullie het aan kunnen. Uiteraard hoop ik dat straks bij de geboorte het mee blijkt te vallen, ookal is het mischien valse hoop... Een ding weet ik zeker: Dit kleine mannetje komt heel goed terecht!!! Succes met je zwangerschap, probeer ook te genieten van het getrappel in je buik, ondanks dat je weet dat het misschien heel moeilijk gaat worden! Het is en blijft een wondertje!
Ik heb heel veel respect voor jullie, voor wat jullie al mee hebben gemaakt en voor de keuze die jullie nu hebben gemaakt. Heel dapper, jullie zijn in mijn ogen nu al geweldige ouders van 4 mooie kindjes! Jullie zoontje zal met zulke ouders die ontzettend veel om hem geven heel gelukkig worden. Daarbij heeft hij Amber en 2 sterretjes die over hem waken, wat wil je nog meer?! Ik wil jullie nog 1 ding mee geven, blijf elkaar ook altijd respecteren en steunen en groei door de moeilijke tijd die komen gaat niet uit elkaar. Misschien overbodig hoor, maar het zou zo zonde zijn en ik weet hoe snel het kan gaan. Nogmaals succes en vergeet niet te genieten!
Hart, goed dat jullie een besluit hebben kunnen nemen. Ik denk ook dat jullie kleine mannetje heel goed terecht zal komen. Hopelijk hebben jullie wat gehad aan alle lieve reacties hier. Heel heel veel sterkte ne vooral ook heel veel geluk gewenst!
Wat een mooi besluit zeg, kan er alleen maar diep respect en bewondering voor hebben. Jullie mannetje had niet beter terecht kunnen komen dan bij jullie. Geniet van de zwangerschap en heel veel geluk gewenst. Towser wat een schitterende tekst!!
Wat een mooi en dapper besluit hebben jullie genomen ....... Ik zeg ook altijd alsmij het zal overkomen , zou ik er ook voor gaan , maar denk dat je dat nooit kunt zeggen totdatje in die schoenen staat , petje af !!
heb je verhaal gevolgd, en heb heel veel respect voor jullie... dit typ ik met de tranen in m,n ogen! heel veel sterkte en succes met alles, xxx kim