Wat staat er bij jullie voor het raam?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dora en Boots, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Hallo!
    Zelf ben ik altijd bezig om mijn huisje te veranderen. Vindt ik erg leuk om te doen. Ik wil nu wel eens wat anders voor het raam, ben dus ook al druk aan het loeren bij mensen:D
    (Niet aan te raden als je auto rijdt)

Mijn vraag dus aan jullie wat staat er bij jullie in de vensterbank voor het raam?
    Enne foto's graag! Om even wat inspiratie op te doen.:)

Groetjes Natascha.

2. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Op t moment een berg half dode planten en een berg nieuwe planten die die berg dooie moet vervangen....Nu nog de tijd en fut vinden om potjes te verwisselen :)

Dus aan mij heb je bar weinig denk ik.... :p

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik heb geen foto's maar wij hebben voren 2 hoge ramen van ongeveer een meter breed.
    in het ene raam staan 2 hele donkere grote potten met in elk 1 grote groene plant met knalroze hangbloemen
    In het andere raam staan grijze potten met in elk 2 grote witte hortensia's.
    Ik verander ook erg vaak haha erg leuk ik kijk ook graag bij andere mensen in de vensterbanken al vindt ik het bij de meeste mensen echt niet mooi!
    Riverdeal is echt mijn merk :D
    Ik heb ook weleens 2 hele grote lantaarns in de vensterbank staan met roze kaarsen.

4. Dora en Boots

Ik heb wel 2 hele mooie potten (wit) erg groot. Heb er net nieuwe planten ingedaan, maar die heb ik te groot gekocht. Gevolg: planten platgedrukt tegen het raam. Dat staat echt te lelijk,haha! Ook kwam ik erachter dat ze gaan hangen als ze te lang in de zon staan. Om nou weer nieuwe planten te kopen...
    Heb de potten nu in de kamer staan en weet niet echt wat ik er nu weer neer moet zetten. Heb al 2 mooie lampjes, maar verder staat er wat voor nood. Wat kan ik me daar aan ergeren zeg.

Lantaarns is wel een goed idee! Heb hier ook roze, dus leuk met roze kaarsen.:)

Dooie plantjes ook een leuk idee,alleen niet helemaal wat ik zoek:D

5. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    wij hebben vorig jaar een schuifpui gekregen, toen we die nog niet hadden, hadden we idd een vensterbank. alleen zet ik er altijd te veel rotzooi op, ik ben blij dat we daar vensterbank meer hebben. heb nu een grote plant voor de raam staan en een kist (waar sophie puzzels en boekjes in heeft) met 2 planten erop en een lantaarn.
    aan de achterkant heb ik 1 pot met 2 orchideen erin en 2 vetplanten, vind het wel genoeg zo.

6. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

:D me too! :D daar heb ik ook een handje van! ;)

7. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Oh, Ik had ... lees had.. een paar rieten plantenbakken voor de ramen staan. Super mooi, donker en groot :)
    Maar mijn dochtertje van 1.5 jaar heeft er een beetje een handje van om overal aan te zitten. Gevolg.. alles even weggezet. werd er he-le-maal gek van ;)

8. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

2 grote ronde potten zwart met een krans erop (staan naast elkaar)
    dan 2 grote takken grijs die op beide potten liggen en aan die potten hangen hartjes aan grijs en wit

oo klinkt wel druk als ik het zo lees haha maar valt in het echie wel mee hoor

knuff

9. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Een vaas met takken..

Klinkt heel saai, maar zoek een mooie grote vaas en leuk stel takken, misschien met wat eraan ofzo! Erg leuk..vind ik

10. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    helemaal niks!
    onze katten mieteren toch alles er weer af. ;)

11. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Ik heb 2 grote vazen met nep orchideën erin.
    Vind het zelf wel gezellig staan.

12. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik heb 2 hoge witte potten staan met van die takken erin... 2 fotolijstjes met mn dochters foto's erin en een hele lelijke plant van mn man.. hihi.. heb er geen foto's van...

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Bij mij staat er ook niet zoveel, onze poes ligt vaak in de vensterbank en dan moeten er wel stevige potten staan, anders ligt alles op de grond.
    Nu staat er dus dit:
    Bekijk bijlage 57376

14. hier staat een ijsbeer voor het raam.. hij wil naar binnen heeft het koud...

nu even seurieus ik heb 2 ptten en 2 lampen voor het raam staan..

1 pot met een nep orchidee die echt lijkt..
    en een sansevieria maar dan de moderne versie..

yippie

15. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Hier wel wat dingen in de vensterbank, maar alles naar een kant geschoven omdat daar een kastje voor staat en zoonlief er niet bij kan. Er staat: een halfdooie ficus (gekregen en wil maar niet dood...), de hella jongerius-vaas van de ikea met katjes erin, een vaas met rode tulpen, nog twee andere vazen en een beeld van mij toen ik klein was.

Oja, en de telefoon. Wederom omdat zoonlief er anders bij kan.. Echt mooi staat het allemaal dus niet, maar ja.

16. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Niks.....wij hebben geen vensterbanken! :D

17. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Twee glazen vasen met van die takken met lampjes er in! Daar tussen in twee kaarsen standaards en tussen de kaarsen standaard een foto van mn overleden maatje! Ik hou van alles 2, 2 te hebben...
    Anders klopt het niet meer... Ben geen freak ;)

18. Dora en Boots

Ik ben ook zo'n freak!:D

19. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ehhh 2 katten?:D hahaha
    oh en 2 plantjes

20. Female

Female Niet meer actief

2 mega grote glazen vazen met (geplukte) takken erin, waar bijna roze bloempjes in komen.

@ Eliesja
    Jullie kamer ziet er super gezellig en comfortabel uit! :)

Deel Deze Pagina