onnodig QUOTE

Discussie in 'Over deze site' gestart door Deb, 9 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    sorry hoor dames maar jullie quote wel weer erg veel en onnodig

    zouden jullie @naam willen gebruiken als jullie op iemand reageren wie hun bericht boven jullie geplaatste berichtje staat of op dezelfde bladzijde

    bvd
    en quote neemt veel ruimte in op het forum dus ook de server en dat moet afgerekend worden

    bedankt voor jullie begrip
     
  2. PixiePrincess

    8 aug 2007
    45
    0
    0
    Zit in de Ziektewet
    Uden
  3. Schijndelsvolk

    Schijndelsvolk Fanatiek lid

    30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
  4. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    @ Schijndelsvolk
    Had je de vorige niet kunnen quoten?
    Whahahahha
     
  5. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Zeggeuh Elmo, je kunt ook overdrijven hoor ;)
    Groetjes, Wendy
     
  6. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
  7. Niet meer actief

    Afgerekend? Geld bedoel je?

    Ik zal er op letten, soms gaat het automatisch namelijk ;)
     
  8. Schijndelsvolk

    Schijndelsvolk Fanatiek lid

    30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    @elmo: hihihihi ;)
     
  9. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    @Swissa

    Ja geld bedoel ik dit komt voor de rekening van de owner

    hij huurt een grote kwa ruimte op een server , gaat hij daar overheen dat gaan de kassa's rinkelen

    en dat is natuurlijk niet nodig als we dit kunnen voorkomen om niet te quote

    soms kan het niet anders maar ik zie soms 5 quote's in 1 staan waarvan ik denk hallooooo berichtjes staan er boven :(

    met @ kom je ook heel eind
     
  10. Schijndelsvolk

    Schijndelsvolk Fanatiek lid

    30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    En de quote-knop kun je natuurlijk niet weg halen? anders zou dat ook nog een optie zijn lijkt me... (weet namelijk niet of iedereen dat hier wel leest)
     
  11. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    zo te zien niet :( want er wordt nog vrolijk erop los gequote

    bij sommige is het een (vervelende) gewoonte :)

    en de knop weghalen tja als dit zo doorgaat misschien een optie ;)

    hahaha nee denk niet dat we de knop kunnen verwijderen
    misschien wel op nonactief zetten , heb echter niet zoveel verstand van forum instellingen :)

    zal me er eens in verdiepen
     
  12. Schijndelsvolk

    Schijndelsvolk Fanatiek lid

    30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    haha ja want dit word echt erg, zit nu gewoon eens te kijken (omdat het hier besproken word) en idd er zijn er veel die ERG van quote houden ;) ... maybe anders een topic in lounge starten dat lezen er meer denk ik...
     
  13. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    daar worden zoveel nieuwe topic's geopend dat mijn berichtje snel van het beeld verdwijnt ben ik bang

    zijn veel meiden die zich erg vervelen denk ik ;)
    maar zal hem idd daar ook maar even plaatsen want dit schiet niet erg op
     
  14. Schijndelsvolk

    Schijndelsvolk Fanatiek lid

    30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Nee jammer genoeg niet... staat toch duidelijk dat de info hier best wel eens belangrijk kan zijn...
     
  15. wannabe

    wannabe Fanatiek lid

    17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Als jullie wat vaker zouden prunen, zou het vele quoten weinig uitmaken.

    Jullie gebruiken zoveel server ruimte omdat je topics zo lang laat staan en zo groot laat worden.
    Topics in onderdelen als de lounge, ik ben zwanger etc zou je veel eerder kunnen prunen. Zo ook die vele gesloten topics.

    Jullie laten topics wel twee jaar staan. Dat is extreem lang. Meeste forums ruimen alles dat een jaar oud is iig op.

    Geen album toestaan, maar mensen daarvoor hun eigne ruimte laten gebruiken. Van eigen serverruimte die je eigenlijk altijd wel van je provider krijg tot de vele site waar je foto's kan neerzetten.

    Even naar hier linken en voila. Veel van die foto's maakt een topic wel wat langzamer maar scheelt jullie bakken met serverruimte.

    Afin mogelijkheden genoeg om af te dwingen dat er minder tuimte gebruikt wordt , ipv een verzoekje om minder te quoten wat door maar weinigen gelezen zal worden en in de omvang van dit forum geen zoden aan de dijk zet.

    Succes en groeten
    Marieke
     
  16. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik neem aan dat je opruimen bedoeld :)

    en je hebt gelijk dat vele helaas belangrijke berichtjes zoals onnodig quoten niet lezen of als onzin zien

    opruimen van berichten ben ik het met je eens alleen is dat niet mijn beslissing

    foto's plaatsen in een topic gebeurd al via een fotosite want anders kan je geen foto's plaatsen

    en foto's in het album zou idd aangepast kunnen worden dat dit ook via een foto site gaat

    maar dat onnodige quoten hebben jullie zelf in de hand
    en als we met zijn alle hier wat meer rekening mee zouden willen houden dan zijn we goed bezig

    ook kunnen we natuurlijk als mods ingrijpen en de onnodige quote's verwijderen , maar ja dan hebben wij het als mods weer gedaan

    geloof ook dat er in de regeltjes iets staat over onnodig quote maar die worden ook negen van de tien keer niet gelezen

    misschien dat we eens meer belangrijke dingen moeten lezen ipv allerlei onzin topic's met veel gequote te openen :)
     
  17. wannabe

    wannabe Fanatiek lid

    17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    op een PHpBB forum heet
    dat opruimen Prunen, dat kan zelfs automatisch :)
    Ik quote amper hoor ( alleen het noodzakelijke zinnetje als de reactie er niet direct boven staat)

    Weet we lzo ongeveer hoe het eea op forums werkt ( zelf mod op groot mountainbikeforum)

    Ik lees altijd graag de dingen over de site.
     
  18. wannabe

    wannabe Fanatiek lid

    17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    oh ja en als je pruned ipv gewoon verwijdert, dan blijven de members hetzelfde aantal geposte berrichten houden.

    Als je ze gewoon verwijdert gaan hun aantallen naar beneden.
     
  19. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    :) klopt

    en dat kunnen we niet hebben he hahahaha
     
  20. Calimero

    Calimero Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    wil eventjes reageren op het feit dat jullie alles gesloten topics willen verwijderen ik persoonlijk vind het altijd erg fijn om terug tekunnen lezen(nu is 2 jaar wel over dreven hoor!) maar ik bedoel ik zit soms met ene vraag en 9 van de tien ikeer als ik terug lees vind ik het antwoord(scheelt ook weer een topic ;) haha)
     

Deel Deze Pagina