Het valt me de laatste tijd op dat er nogal onnodig gequote wordt. Soms staat er 1 bericht (het bericht van de TS) en daaronder het bericht geqoute en dan een reactie. Het lijkt me logisch dat je dan op het eerste bericht reageert, want er staat nog helemaal niks anders. Verder zie ik ook wel dat als bijvoorbeeld 5e bericht het eerste weer geqoute wordt. Als je in een bepaald topic reageert, dan gaat het uiteraard om dat topic. Quoten lijkt me alleen zinnig als je op een ander bericht reageert dan het eerste. Misschien iets om op te letten?
nee, daar kan ik me ook niet echt aan irriteren. Het is soms gewoon handig om 1 bepaalde zin te quoten omdat je daarop wilt reageren en niet op het hele bericht.
Ik snap best dat quoten soms handig is. Maar om nu het hele verhaal te quoten, terwijl je als aller eerste je reactie geeft. Op andere fora is dat "not done".
Ik vind quoten heel handig.. maar idd is het mij ook opgevallen van de week dat er op 1 blad maar 3 berichten stonden.. met heeeeeeeeeeeel veel quote op quote.. dat word echt te veel.. probeer anders wat dingen te verwijderen uit je quote..
Je kan altijd even opletten en misschien is het de ene keer wat meer als de andere keer en dan valt het inderdaad op. Maar nogmaals ik stoor me er niet aan
Ik denk dat jullie niet goed lezen. Ik vind quoten ook verduidelijkend. Maar in mijn voorbeeld niet. Stel: Je ziet een nieuw onderwerp, waar nog géén antwoord op is gekomen. Je quote dan het hele bericht om daarna antwoord te geven. Dat gaat toch nergens over?
ik snap wat je bedoeld hoor daphne, quote na quote hoeft niet je kan het tussengedeelte er uit halen zodat je alleen elke keer het laatste geschreven quote als je in een druk topic zit. en inderdaad als je in een onderwerp een reactie geeft waar alleen nog het eerste staat is vaak beetje overdreven. ik probeer vaak als ik quote het dikker neer te zetten. zo blijft het duidelijk naar mijn gevoel.
toch wil ik wederom even een oproepje doen meiden quote niet onnodig en zeker niet quote in quote neem dan het stukje wat je wilt quote en verwijder de rest want er wordt weer heerlijk oplos gequote namelijk En quote alsjeblieft geen afbeeldingen want die rekken de pagina uit waardoor die bij de meeste van ons niet meer op het scherm past! bedankt
Mischien is niet niet haalbaar, maar wat heel makkelijk zou zijn hier, is zon schrijfvakje onder de pagina waar snel antwoorden bovenstaat. De gene die bijv ook op bokt komen snappen wel wat ik bedoel.
Nee hier staat nieuw antwoord, en daar moet je dan eerst op klikken voor je in het schermpje komt waar je in kan typen. Bij bokt staat het typ schermpje er meteen onder, alleen niet zo uitgebreid als wanneer je op nieuw antwoord klikt. je ziet bijv niet de smilies.
Als je ver genoeg naar beneden scrollt, zie je wel het kadertje snel antwoord hoor. Want ik antwoord meestal via snel antwoord.
om maar even onnodig te quoten! hahaha, waarschijnlijk word je ook gelijk half blind wanneer je zwanger wilt worden! hahahaha