misschien ook een idee ??!!! om als je wilt reageren op iemand en dat bericht staat niet 2 pagina's terug want dan wordt het een beetje onoverzichtelijk maar bv 3 berichtjes terug om er @(naam) voor je berichtje te zetten zodat @(naam) begrijpt dat je reageer op haar/hem ik zie dat sommige dit al doen net zo makkelijk en veel overzichterlijker want quote na quote na quote daar is geen touw aan vast te binden
en toch bemerk ik nog onnodig quoten dames pls let er even op als je antwoord @(naam) voldoet ook want op een gegeven moment is er geen touw meer aan vast te knopen als we quote naar quote gebruiken en nog iets foto's!!! heel leuk maar 1tje is genoeg en niet te groot aub de rest van jullie foto's gelieve in jullie album te plaatsen bvd
en wederom moet ik jullie er weer even op attenderen: dame's pls quote niet onnodig maar gebruik @ (naam) thxie
dat komt mamavanHind omdat ik het vaak verander in @ (naam) dus loop bijna alle berichten langs soms quote daar kom je niet onderuit maar sommige quote op een bericht boven hun als antwoord en dat is nu weer niet nodig snappie ? en daar doel ik dan ook een beetje op
^Hahaha daar weet ik alles van, als mod op 2 andere fora Voel me soms echt een puinruimer. Laatst ff 1 dag niet daar geweest, had men al voor een hele quote pyramide gezorgd
Loop je alle posts langs, Deb? Aaaaaaah, waar haal je de tijd vandaan. Ik krijg hier niet eens alles gelezen. Petje af! Ik vind trouwens dat het hier een rustig, gezellig forum is. Dat heb ik al wel anders gezien.
maar mag je wel quote doen als het van drie pagina's eerder is anders snat diegene niet meer waar het van is liefs samantha
Natuurlijk mag je wel quoten, alleen is onze vraag om het alleen bij het stukje te houden waar het daarwerkelijk omgaat. Dus liever niet allemaal quotes in één qoute zeg maar. het stukje waar het om gaat laten staan en de rest even weghalen, dan is en blijft het lekker overzichtelijk