Onnodig testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Enise, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Ik heb na mijn 1ste posi test nog zeker een keer of 5 getest omdat ik het gewoon niet geloven kon.
    Dat moet iedereen toch lekker zelf weten?

2. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoezo onzintopic?
    Die snap ik even niet maar goed.
    Iedereen moet dat lekker voor zich zelf weten of ie om de haverklap naar de winkel rent voor een zwangerschapstest. Dat noem ik ook geen onzin, snap het best als je iets graag wilt.

Maar als ik kijk naar de afgelopen maanden dan zeg ik JA, heb inderdaad veel onnodig getest. En JA vind het inderdaad zonde van mijn geld geweest. Niemand dwong me ofzo maar ja toch zonde.
    Nu wacht ik bewust af en koop ik geen test tot maandag.
    Dit was mijn mening :)

Liefs Vanilia

3. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Ik weet dat ik ook vaak onnodig hebt getest, maar toen wij begonnen heb ik een zakje met testen via internet besteld. Daar waar ik ze bestel kosten ze maar 99 cent. En die 99 cent vind ik best wel de moeite waard om uit de spanning te komen....want daarom doe je de testen tog? je wilt van de spanning af is het wel iets wat ik voel of is het niets wat ik voel? die spanning is ook niet goed voor je als je daar enkele dagen mee moet rondlopen. Daar spendeer ik graag 6 euro per maand voor (nu rekening ik 4 dagen voor de NOD en 2 erna dus 6 keer testen rond je NOD) dat is tog wel heel erg ruimschoots geteld.

Ik vond het wel het geld waard en bij mij werd na drie keer testen al heel veel spanning weggenomen :D

4. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Iedereen moet dat inderdaad voor zichzelf weten.

5. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Ik wil zelf pas testen als ik een dag of 4 overtijd ben maar mijn vriend is al op van de zenuwen als ik 1 dag overtijd ben. Ik redeneer zo: test je niet direct op je NOD dan heb je kans dat je toch ongesteld wordt en geld uitspaart en anders is de uitslag alleen maar betrouwbaarder!

6. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    daar ben ik het helemaal mee eens, alleen lukt het niet altijd haha ;)

7. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ik kan me gewoon niet inhouden om niet te testen haha. Ach ja, en zo duur zijn ze niet hoor, hier van de site! Vooral niet als je er meerdere neemt. Ik koop er zelf altijd 9 tegelijk, dan ben je voor ik geloof 16 euro klaar, inclusief verzendkosten.
    En wij eten er inderdaad ook geen boterham minder om ;)

8. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    hmmm, ja en ook als je een aantal dagen voor je nod test kan het, ook bij een positieve test, nog alle kanten op. Ik weet geduld is een schone zaak, maar kan me de ongeduldigheid van menig meid heel goed voorstellen. Ik heb zelf gewacht tot 4 dagen na de nod, en eerlijk is eerlijk, het was 2e kerstdag en de winkels waren dicht, maar was blij dat ik toch voor de kerst een testje had gekocht hihi. Maar toch nog geduld op kunnen brengen om pas na 4 dagen te testen.
    Anders overleg je samen met je partner wanneer je gaat testen (samen een dag prikken) en moet je hem gewoon de testen laten verstoppen haha! Ook een idee of niet?

9. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    p.s. moet ie ook je fietsensleutel verstoppen, anders rees je nog naar de winkel en dat mannie dan he! haha!

Deel Deze Pagina