Vorige week maandag had ik een eerste echo bij ongeveer 7,5 week. Verloskundige had alleen een uitwendige echo gemaakt en daarop hebben we maar heel even een klein garnaaltje gezien, ook hebben we maar heel even ergens in een hoekje een knipperlichtje gezien. Inwendige echo was dus niet nodig omdat zij heeft gezien wat ze moest zien. Deze hele week maak ik me al zorgen of t nou allemaal wel goed zit. Ik heb niet t plaatje gezien wat ik hoopte en hoop zo dat alles gewoon goed is. Morgenavond mogen we weer een echo, duimen jullie met me mee dat alles goed is?! Ik vind t enorm spannend!
Is ook spannend. Als ik dat zo lees is er rationeel niks om je zorgen over te maken. Jouw lijf kan dit! Ik snap het wel, heb bij beide zwangerschappen ook van die nare gedachte gehad Heb er vertrouwen in. Het komt vast goed. Succes met wachten. Ik duim voor je oke?
Het blijft altijd spannend. Maar een knipperlichtje is goed! Heel veel succes met deze dagen door komen!
Bedankt allemaal! Als iets je grootste wens is ben je zo bang dat er wat mis is. Soms voelt t nog te mooi om waar te zijn dus wil bevestiging dat het goed zit! Als ik morgen een duidelijkere echo heb ben ik hopelijk wat meer gerustgesteld
claudiaz: hier hetzelfde verleden week dinsdag een mooi kloppend hartje gezien, maar niet gezien wat ik verwacht en gewild had, al zag het er allemaal goed uit. Zou toen 7 weken en 5 dagen zijn, terwijl ik toen ruim 8 weken zwanger was. Nu heb ik een afspraak gemaakt bij het echocentrum voor een "pretecho"en ik hoop dat ik dan meer te zien krijg en een ander gevoel krijg dan nu. Het is zo onwerkelijk en onrealistisch. Hier is het wel een kindje wat er gekomen is door de pil heen en we klaar waren met ons gezin, misschien daarom. Hoop voor je dat je morgen een hele mooie echo hebt.
Spannend allemaal he? Ik had ook mijn eerste echo met 7.5week, zo apart om dat hartje te zien kloppen he?! Je kleine blijft vast plakken hoor, op naar de volgende echo
wou je even heel veel succes wensen voor morgen ik moet dinsdag om 2 uur mijn eerste echo ben dan 7 weken en 6 dagen wel spannend allemaal zal voor je duimen groetjes
Ik ga zeker weten duimen EN een kaarsje branden voor jou! en jij duimt voor mij dat moet gewoon goed komen voor beide schat! dikke kus!
Pfffff ben momenteel wel een beetje zenuwachtig... alle spanningen van afgelopen week komen nu naar boven denk ik. Raar gevoel in m'n buik, heeeeeeeeeeel erg moe en zware concentratieproblemen (terwijl ik nu aan t werk ben dus lastig!). Nog even wachten tot 18.30 uur, dan weten we eindelijk meer!!