Hallo (a.s)Mama's, Ik ben benieuwd naar wat jullie overbodig vonden en niet gebruikte tijdens/na de aanschaf van de babyuitzet. Wat gebruikte jullie wel en wat niet of nauwelijks. Zelf heb ik bij onze 1e kind alles aangeschaft wat er op het uitzetlijstje stond maar bijna de helft niet gebruikt zoals: - Kruiken ( zoon is in mei geboren en in 2011 was het toen 25gr ) - Navelbandjes nooit gebruikt - Veiligheidsspelden bleven ook in de verpakking zitten - Neuspompje nooit gebruikt - Tummytup 1x gebruikt ( vonden wij te onhandig, geen/onvoldoende grip) onze ervaring - Magnetron sterilisator ( Nooit gebruikt) kookte alles uit - Flessenwarmer ( nooit gebruikt) - Kraampakket deels - Koude compressen ( kraamzorg had pakketjes appelstroop gemaakt) - Nystatine
Hier is een heel uitgebreid topic over: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/71119-grootste-miskoop-grootste-aanrader-348.html#post19404718 Is wel heel veel leeswerk. Bij ons was vooral de badinsert een miskoop. Waar ik veel eerder mee had moeten beginnen was een draagdoek. Ik gebruikte hem aan het begin nauwelijks maar wat een ideaal ding zeg!