Vind het zo spannend..voel nu de zenuwen al.. Heb de 1e echo pas komende donderdag (eentje ter geruststelling..ivm eerdere mk) Ben zo bang voor teleurstelling..dat ik gewoon even mijn ei kwijt moet.. Ik hoop zo een kloppend hartje te zien.. weet iemand ook of je dan het hartje ook al kunt horen??
Oh spannend! Ik had gister mijn eerste echo. Heel emotioneel was het! Toen ik het kleine uk zag en het hartje zag kloppen, onbeschrijfelijk. ♥ Wens je veeel succes en probeer ervan te genieten! ♥
Dank je... Ik hoop idd dat het een moment van genieten word.. Gelukkig gaat mijn man mee.. vind het zo moeilijk positief te denken soms..
Is spannend he Hier vandaag ook de eerste echo gehad, was op van de zenuwen. Ik heb in februari een vroege miskraam gehad maar vanmorgen een mooi kloppend hartje gezien! Ik kon ook echt niet wachten tot het zover was, de weken gingen zo langzaam voorbij. Vk heeft het hartje trouwens niet laten horen, heb er ook niet bij nagedacht om het te vragen eigenlijk.
Spannend hoor! Ook ik weet wat het is om teleurgesteld te zijn door een miskraam. En dan is het bij de tweede veel spannender! Het hartje kunnen ze nog niet laten horen omdat het met 8 weken nog veel te klein is! Volgens mij heb je kans op het hartje horen na je 10e of 11e week. Veel plezier, het is overmorgen alweer donderdag
Je eerste echo is echt iets moois!! Heb vorige week de eerste 8 weken echo gehad. En heb volgende week nog een 10 weken echo. We kunnen niet wachten !
Wie kreeg na 8 weken echo, nog een extra echo...om de groei te bepalen? Zeg maar binnen een maand ofzo.. ik hoop het namelijk echt,.. Zou geen straf zijn
Spannend he! Ik mag ook donderdag voor de eerste echo. Morgen gaan we een dagje weg dus die dag is zo voorbij!
Gisteren dus de eerste echo gehad, en over 3 en halve week krijg ik er nog een ben ik best blij mee al had het van mij ook volgende week al gemogen hoor
Spannend he! Ik heb hem ook morgen, vind het moeilijk om vol vertrouwen te zijn, al voel ik me wel echt zwanger. Hoe laat mag jij?!
Ik heb hem vanmiddag maar al 2 dagen heel licht bloedverlies dus kijk echt de uren weg, vind het echt killing!! Hoop zo op een kloppend hartje !
Herken je gevoel helemaal! Ik had hem gisteravond om 20:30 :O en dan duurt de dag pas lang!!!!!!!! Maar alles zag er goed uit! En precies 7 1/2 week dus hoef me banner niet aan te passen! Nu 26 aug de volgende! kijk er nu al naar uit!
Ik duim voor jou dat alles goed is!! Ik zou ook echt helemaal gek worden van de spanning.. Laat je weten hoe het ging?
Ik mag morgen om 15:00... Het lijkt eeuwen te duren Ben ter afleiding maar eens begonnen met de zolder..goede opruim beurt daar kan nooit kwaad.
Spannend meiden die morgen de eerste echo hebben! Hier ook de eerste echo morgen! heb er heel erg veel zin in, maar ook wel spannend. Helemaal omdat het de vorige keer niet goed was bij de eerste echo. Nu een goed gevoel over