Halle dames, binnenkort hebben wij de 20wk echo, waarbij wij de dag erna vrienden van ons willen vragen om peetouders te zijn.. Bij de vorige zwangerschap hebben we een versje gemaakt met daar de vraag erin of ze peetouders wilden zijn.. Maar dit keer willen we het natuurlijk anders doen.. Las ergens op internet, om het via een vacature te vragen... maar weet het nog niet zeker.. Alle ideetjes zijn welkom! Alvast bedankt!
Ze de echo geven met daarbij een briefje van de kleine. Zo van... Lieve tante ..., Wil jij mijn peettante worden? Verder ook geen idee, ik lees wel even mee.
ik zag in een babywinkel leuke shirtjes met de tekst wil je mijn peetvader of peetmoeder zijn erg leuk om in te pakken
wij hadden een kaart gemaakt, en daar de echo in geplakt en dan als versje gemaakt je kunt me nog niet horen je kunt me nog niet zien in juni word ik geboren wil jij mijn suikeroom/tante worden misschien maar dat was ook al verrassing omdat nog niemand wist dat we zwanger waren. misschien een slabber laten drukken ?