Onopgeloste zaken

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door hannez91, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    behoorlijk bizar bahh .. al denk Ik wel dat ze het zelf gedaan heeft

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Maar zou een kind van 16 zo kunnen liegen?
    Ja ze is 16 en 16 jarigen liegen zeker maar zo een felle leugen en zo lang volhouden? Dan val je toch wel door de mand? Kan een 16 jarige in haar eentje dit zo lang volhouden? Zelfs bij professionals?

3. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Dat je vooral je eigen vader , want die was er het meest mee bezig
    zoiets aan kan doen.

Vond wel een paar dingen erg typisch.

- Door vader werd verteld dat dochter met hond en nog een persoon thuis kwam?
    Meisje ging weer naar buiten met de hond en plots lagen er dreigbrieven in de tuin. [ zelf neergelegd ?]

- Vader was druk aan het chatten met de bedreiger en zat
    tegelijk aan de telefoon.
    Er werd precies gechat wat vader meldde aan de telefoon.
    [ Was meisje toen thuis en zat ze met de zogenaamde bedreiger te communiceren misschien ]

- Zelf de lokmail geopend.
    Want de bedreiger had zijn inloggegevens aan haar gegeven.
    [ Waarom hield ze toen haar mond en kwam dit pas aan het licht toen Alberto vertelde dat de lokmail was geopend met haar telefoon ? ]

Al met al denk ik dat ze er wel mee te maken heeft.
    Verschrikkelijk hopeloos geval ben je dan in mijn ogen.
    Waar die vader allemaal voor uitgemaakt is.
    Dan moet je wel een hekel aan je ouders hebben toch.

4. lies276

lies276 Niet meer actief

Precies dit!
    Ik kan me niet voorstellen dat je als 16-jarige, terwijl er zoveel druk op je uitgeoefend wordt, bij je (leugen)verhaal kan blijven.
    De meeste criminelen vallen na een stevig verhoor al meteen door de mand.
    Ik vind het heel erg dat dit meisje zo'n beetje door iedereen verdacht wordt.
    Ik zeg niet dat ze er niks mee te maken heeft, maar ik hoop stiekem dat na deze uitzending, de echte dader overmoedig wordt en uiteindelijk ontmaskerd wordt.
    Wordt hopelijk vervolgd.................

ps Vooral het bestellen van een doodskist en die rouwadvertentie bezorgden mij echt de rillingen! Bizar!

5. 0Enjoy0

0Enjoy0 Lid

20 jan 2014
    33
    3
    8
    NULL
    NULL
    Ik denk ook dat ze er wel iets van af moet weten maar, dat ze het zeker niet alleen doet. Sommige dingen waar gewoon te toevallig.

Wat ik alleen niet begreep is dat haar ex vriendje erbij werd gehaald maar ik zat gister even op twitter te kijken en rond die periode had ze ook een vriend. Waarom werd er aan hem dan niks gevraagd? (Of ik moet verkeerd gekeken hebben)

6. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Dat ex vriendje loog ook op camera toen hij ondervraagd werd door Alberto. Let maar eens op zijn ogen, bij ieder antwoord dat hij geeft kijkt hij weg. Een duidelijke kenmerk van iemand die liegt.

7. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
  8. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Ik denk dat ze er meer van weet, maar dat ze niet alleen heeft gehandeld. Misschien begon het met een grap en is het uit de hand gelopen of had ze ruzie met haar ouders en dacht ze ik ga ze eens flink laten schrikken en is dat uit de hand gelopen. Een 16 jarige kan niet altijd de gevolgen overzien.

Maar als een bedrijf dat samenwerkt met justitie en aan grote zaken heeft gewerkt zegt dat ze ervan af heb moeten geweten en die journalist die de ov chipkaart heeft gekraakt dat ook zegt, dat zijn toch professionals die het echt wel weten lijkt mij.

Wat ik ook raar vind is dat de dader aan het eind ineens zegt ik ga ophouden en het is ineens weer rustig, een stalker houdt normaal gesproken toch niet zomaar op?

9. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik kende het hele verhaal niet, maar al gelijk toen ze erover begon dat de reden dat ze werd gestalked volgens haar was dat iemand haar ex of haar leuk/aantrekkelijk vond kreeg ik argwaan. Eigenlijk groeide mn argwaan vanaf dat moment elke keer dat ze weer iets zei ;).Toen later ook nog andere redenen om haar te verdenken naar boven kwamen, was het voor mij duidelijk. Zo begon ze bijvoorbeeld heel hard te huilen toen Alberto zei dat hij het sowieso wel begreep, ook als ze het zelf had gedaan. Dit was voor mij het meest doorslaggevende. Als je ze er niets mee te maken hadden gehad hadden die begripvolle woorden nooit zoveel emotie losgemaakt. Als Alberto en haar ouders op dat moment even flink doorgegaan waren, durf ik te wedden dat ze het bekend zou hebben. Mijn theorie is dat ze het samen met één of meer vrienden heeft bekokstoofd als plan om haar weer samen bij haar ex te brengen of e.d. Vervolgens is het gigantisch uit de hand gelopen (wellicht is die vriend/kennis ook gewoon te ver doorgeschoten), maar was er voor haar geen weg terug meer, omdat ze het niet durfde te bekennen.

10. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik vind het een raar verhaal. Aan de ene kant denk ik ze heeft er zelf mee te maken aan de andere kant denk ik weer niet.
    Ik weet namelijk dat het kan , vanaf jou ip adres , vanaf jou telefoon dingen versturen wat jij niet doet.
    Maar toch rammelen er te veel dingen aan haar verhaal bijv, lokmail enzo.

Ik moet wel eerlijk zeggen , als ze dit zelf gedaan heb met of zonder hulp is ze gewoon gek. Iemand die zo kan liegen en bedriegen , zulke zieke dingen verzint ( of aan mee werkt) is in mijn ogen een gevaar voor de samenleving , wat is dan de volgende stap ?
    Sorry maar dat is mijn mening.

11. 0Enjoy0

0Enjoy0 Lid

20 jan 2014
    33
    3
    8
    NULL
    NULL
    Dat heb ik inderdaad gezien maar op twitter blijkt ze op dat moment een vriend te hebben. Ik vraag me af waarom haar ex wel vragen worden gesteld maar, haar vriend niet. Er is ook helemaal niet gezegd dat ze een vriendje had op dat moment.

Aangifte was van december en in maart hadden ze een half jaar dus dan hadden ze in december ook al met elkaar.

12. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
  13. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
  14. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik zag het al maar voor de rest is het wel exact hetzelfde verhaal. Haar vriendje heeft het nlk. uitgemaakt.

15. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Zo dachten wij ook.
    Vond het wel jammer dat er niet echt een dader gepakt werd.

Deel Deze Pagina