Dat van die zelfmoord is denk ik niet omdat ze dan alles krijgt , maar omdat zij dan niet meer die beslissing en die stappen om weg te gaan hoeft te nemen denk ik zo .. klinkt mij namelijk heel bekend in de oren .. toen ik in een erg ongelukkige relatie zat dacht ik namelijk ook zo .. en dit is ook het teken dat je er absoluut niets meer voor voelt om in deze relatie te blijven zitten , kies lekker voor jezelf en ga .. geloof me de wereld ziet er over een aantal weken heel wat leuker uit
oke dames, niet boos worden he... maar heb besloten om toch nog te blijven.. gister avond kwam ik thuis en was hij met de honden weg. vanaf de voordeur was er een volledige route door het hele huis gemaakt,en op alle plaatsen waar ik kom als ik thuis kom was een briefje geplakt. "ik hou van je" "ik vind je lief" "je bent een schat" ïk verdien jou niet" "ik wil geen ander" enzovoort echt heel lief vond ik. later kwam die thuis en het praten verliep wel heel stroef. hij had gehoopt dat ik hem gelijk in de armen zou vliegen ofzo maar dat lukte me nog niet. af en toe ruzie. hij ging eerst beneden slapen en kwam later weer boven en ging dan weer weg, hij vond dat ik gelijk had en dat ik beter kon krijgen en dat ik dat verdiende.dus dat het voor mij beter was om bij hem weg te gaan. uit eindelijk kwam die om 3 uur als laatste terug. toen hebben we eindelijk rustig kunnen praten, waarschijnlijk omdat we beide te moe waren om boos te doen. en toen zei die me ook dat die nog nooit zo veel van iemand had gehouden maar dat die er moeite mee heeft om het te laten zien en dat die niet wil dat ik ga want ik ben het belangrijkste in zn leven enzo. en ik wil ook eigelijk niet gaan. ik wil deze relatie maar dan wel op een normale manier. daarna zijn we gelijk in slaap gevallen en vanochtend hebben we nog even geknuffeld. vandaag na zn werk was die ook heel lief, had zelfs een zwangerschaps test voor me gehaald bij de apotheek. maar ik had er vanochtend al 1 van mn buurvrouw gehad en die was negatief. maar woensdag is pas mijn NOD dag. dus misschien dat ik wel tevroeg heb getest. anders dan helaas en heb ik gewoon buikgriepje. hij leek het wel echt heel jammer te vinden dat deze test negatief was.. echt schattig.. maar dit was het dan.. iedereen wel heeeel erg bedankt voor alles. voor mijn gevoel sta ik nu heel anders in onze relatie. en ik ga vechten voor de hoofdrol in mn eigen leven. hopelijk morgen naar de kapper, dan ga ik weer lekker een pony nemen en misschien wel een knal rode pluk in mn haar. dat is mijn style en heb er zin in! ben ook 5 kilo afgevallen in de afgelopen maand door nog minder snacken en meer sporten. voelt ook goed. liefs marieken
Marieken, goed dat je in ieder geval jezelf weer lekker gaat zijn en wat knap dat je al zoveel afgevallen bent!....Ik hoop echt met alles dat hij eindelijk wakker geworden is en inziet wat voor een geweldige meid je bent. En dat hij eindelijk eens laat zien hoeveel hij van je houd en veranderd. Meid, wens je heel veel geluk in de toekomst.....
Relatie is een werkwoord: dus julliezullen samen je schouders eronder moeten zetten. Je bent goed bezig voor jezelf en hopelijk laat hij je dat ook de komende tijd voelen. Heel veel succes en geluk! groetjes
lieve marieken, ik hoop dat hij zo wakker blijft. vergeet niet dat jij dat verdient! en print anders dit hele topic uit en laat het hem lezen in dat geval: ''@mariekenman: wees zuinig op marieken! ze houdt meer van je dan je weet of je ernaar gedraagt''.
ik heb er over zitten denken omdat te doen maar denk niet dat die het leuk vind dat ik onze problemen op internet zet.. vooral niet nu ik al 1 bekende ben tegen gekomen, he Wendelaa hahaha maar weet dat die der mondje zal houden. tot nu gaat alles goed dus blijven duimen.
Nou meid, jullie hebben in elk geval gepraat en hopelijk heeft ie nu goed door dat het menes is. Goed dat je voor jezelf opkomt, lekker bent afgevallen en naar de kapper gaat. Idd wat je zegt, speel de hoofdrol in je eigen leven. Maak er wat van samen. Succes.