onpasselijk van de hitte!

Discussion in 'Zwangerschap' started by anna123, Jul 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    Getverdemme...ik word echt helemaal naar van de hitte..lijkt wel of ik het steeds heter krijg!
    Net werd ik zelfs een beetje dizzy ervan...
    Hebben jullie dat nu ook zo erg en wat doen jullie eraan?
    Koude douche is nog het fijnst denk ik maar krijg zo ook nog eens visite..

x

2. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    hoi hoi,
    erg vervelend he die hitte? een koude douche is lekker, maar ik zou het wel lauw/warm afsluiten..
    als je namelijk een koude douche neemt en er dan onder vandaan komt is het alleen maar heter, doordat je lichaam koelte gewend is!
    verder heb ik niet echt tips, veel drinken in iedergeval!

3. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

als je niet wil douche zal ik een lekkere natta handdoek in je nek leggen en paar ijsklontjes ertussen help bij mij wel...

4. Citroentje

Citroentje VIP lid

Apr 7, 2007
    5,556
    0
    0
    - met je voeten in een bak ijs
    - koud douchen en niet of heel weinig afdrogen, gewoon zo wat luchtige kleding aan doen, droogt toch snel zat
    - ik heb een spuitbusje van evian (bij de drogist gekocht) om een keer in m'n gezicht te spuiten
    - niks doen....en naast de ventilator gaan zitten
    - koude handdoek in je nek
    - ff een koud washandje door gezicht
    - veel koud drinken

Zo dat was het wel zo'n beetje wat ik allemaal uit m'n trucendoos heb getoverd, ik heb er ook flink last van iig.

5. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    Hier bij ons is het gelukkig niet meer zo warm! Maar snap super goed wat je bedoeld hoor!! Je lichaam moet ook harder werken om af te koelen vandaar dat je er ontoepasselijk van wordt.. (heb ik gehoord.. vond wel logisch:p)

Heb niet echt tips voor je.. Weet wel dat het vanaf morgen wat koeler wordt weer :D

6. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

nou ik heb hier geloof ik vorige week gezeten.. bh aan + boxer.. op een stoel.. benen en armen wijd met een ijsje voor 2 ventilators!! ik koelde maar niet af!!
    uiteindelijk na een uur zo gezeten te hebben had ik het niet meer zo verschrikkelijk heet gelukkig..!

7. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik ben de enigste op mijn werkplek die de ventilator (vlak voor mijn neus :D) aanzet

de anderen (ik werk met alleen maar mannen) kijken mij al vreemd aan, maar ik geef gewoon de zwangerschapsopvliegers de schuld haha

8. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Ik ben vandaag bijna flauwgevallen gevolgd door een overgeefactie door de hitte ook :S niet leuk voelde me zo beroerd. Boxer en bh helpen bij mij idd ook wel goed net als een lauwe douche ik doe meestal 25-30 graden ;)

9. claire1978

claire1978 Actief lid

Jan 5, 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik merk aan mezelf dat heel veel drinken heel veel uitmaakt.
    Verder de gordijnen dicht en bij heel veel hitte, boven 30 graden, zorg ik dat ik binnen in de 'koelte' ben. Een koud voetenbad helpt.
    Verder ga ik in de avond ook afkoelen in de tuin en slaap op de 'tocht'. Voor zover dat kan met 20 graden, hahaha... In ieder geval probeer ik ook zo rust te kunnen pakken in de nacht. Scheelt veel voor overdag's bij mij.
    Iedereen vraagt ook aan me of ik het nou zwaarder heb.
    Ik zeg maar dat ik het vast niet zwaarder hebt dan zijzelf en dat ik veel drink. Vocht...vocht....vocht.

Nou, ik zag dat in ieder geval de komende dagen het iets koeler is, dus dat brengt goed nieuws:)

Groetjes Claire!!!

10. demi123

demi123 Bekend lid

Jun 29, 2007
    820
    0
    16
    Ik heb er ook erg last van... Gelukkig hele lieve familie die regelmatig met het warme weer mijn dochtertje 's middags opvangen.
    Ik hou het liefst 's middags op het heetst van de dag een siesta. Ik ga dan lekker slapen en wanneer ik wakker wordt (een uurtje of 17:00) wordt het al snel wat koeler. Verder lig ik 's avonds vrij laat op bed omdat het dan zo lekker koel is :)
    Veel ijsblokjes eten en alleen ondergoed of bikini aan, dat was het wel zo'n beetje

11. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    Meiden bedankt! Doet me al goed te weten dat ik niet een aansteller ben met die hitte! Had echt even dat ik niet goed werd eerder vanavond! Pffff...nu gaat het gelukkig weer! Heb lekker koel gedouched mn haren gewassen enzo...is al heerlijk nu die natte haren!

Favoriete plek in huis is hier echt de koelkast! Wauw...wat heerlijk daar!:D

Nat washandje in m nek is ook fijn heb ik vanavond maar gedaan!

Fijn dat het wat minder heet wordt de komende dagen!

x

12. Hier helpt alleen een koude douche nou niet helmaal koud dan haha
    en dan het liefst om de zoveel tijd even ..
    hier is het nu buiten gelukkig iets frisser

13. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

Nov 20, 2009
    354
    0
    16
    dat idee had ik gister ook, totdat de TNT een pakketje kwam bezorgen... :p

14. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen ze mijn kraampakket kwamen brengen, zat ik dus in mijn bikini.
    Ik heb toen toch maar de deur open gedaan.. zegt die man met een brede glimlach, nou ik kan wel zien dat deze hier van pas komt!
    Haha, gelukkig ken ik de beste man anders had ik me doodgeschaamd denk ik.

15. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

Nov 20, 2009
    354
    0
    16
    Haha nou, ik kende de beste man in kwestie dus niet :D wist niet hoe snel ik dat pakketje uit zn handen moest grissen.

maar 1 blik op mijn buik was voldoende om te snappen waarom ik het zo warm had denk ik :p toch ;)

16. zustertje

zustertje Niet meer actief

Sterkte met de hitte!

Maar je kunt beter niet al te koud drinken je lichaam moet dan weer heel hard werken om het op te warmen in je maag en dan krijg je het nog warmer ;)
    Lauwe thee is ook erg lekker met dit weer en helpt tegen de dorst!

17. MC lover

MC lover Actief lid

Aug 16, 2007
    436
    0
    0
    Valkenswaard
    Liep ook heeltijd in mijn ondergoed maar had een jurkje klaar liggen voor als er iemand aan de deur stond. (zo''n makkelijk snel aan te trekken foddelding). Mijn favoriete plek tijdens de hitte: de keldertrap. ( en dan mijn vriend steeds nietsvermoedend de deur dichtgooien zat ik daar in het donker:()

18. glimworm

glimworm Niet meer actief

dat klinkt als een zonnesteek???:(

19. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Laatste avonden lig ik ongeveer naakt op de bank en dan nog zweet ik me een ottertje....
    Weet gewoon door de hitte niet of ik moet liggen, zitten, staan...
    savonds ga ik vaak f buiten staan in de achtertuin lol f afkoelen haha.

Share This Page