Hier gaan smaak 2 en 3 gewoon in een volgende ronde mee Mensen vragen wel regelmatig om kleine stukjes. Maar gezien ik toch niet recht kan snijden is dat geen punt. Ik weet ook altijd precies aan wie ik de groot uitgevallen punten kan geven.
Clichés zijn vaak niet voor niets ontstaan Ik zeg met kinderfeestjes trouwens ook altijd dat een cadeau niet hoeft want die kinderen hebben alles al en ik word gewoon naar van alle plastic troep, maar niemand luistert daar ooit naar dus nou ja. Om geld zou ik trouwens echt nooit vragen hoor!
Mijn kinderen spelen niet. Ja 1 dochter uitsluitend met schleich paardjes. Maar ook de jongste van 5 niet. Heb hier bakken vol met Lego, playmobile en andere dingen die nog de moeite waren om te bewaren staan voor eventueel als er vriendjes komen spelen. Verjaardagen zijn een ramp als ze klein zijn. Nog meer dingen waar ze niets mee doen… familie weet het wel maar zo’n kinderfeestje… en geen cadeau’s kun je ze ook niet uitleggen als ze 5 zijn (tenminste hier niet. Autisme en jarig= cadeaus in vorm van speelgoed. Uitje oid wordt niet hetzelfde ontvangen)
Dat lijkt me lastig! Hier spelen ze héél veel met de Playmobil. Maar op een gegeven moment heb je daar ook wel genoeg van
Nou inderdaad bij ondankbaar denk ik daar ook eerder aan of iemand die vraagt: heb je geen...(andere optie dan genoemd)? Gelukkig hier ook nooit een probleem geweest.
Dat geloof ik niet dat je dat al hebt Al mag ik van man echt geen duplo meer kopen, nu alles van boord ook thuis is blijken we 4 grote bakken vol te hebben Over de sylvanian families heeft hij niks gezegt em nr5 wil dat nog voor dr verjaardag dus ik ga daar mee verder
Hier eet iedereen altijd minimaal 2 stukken vlaai, soms meer. Ik moet er bij mijn familie buiten Limburg altijd aan wennen dat het 1 stukje taart is en dan klaar
Ik heb het andersom. Dat je een cadeautje wil uitzoeken en denkt, die kinderen hebben al zoveel speelgoed. Een dingetje duplo wordt gewoon nog meer duplo in de grote hoop zeg maar.
Helemaal mee eens. Ik heb liever een stevige straal water en dat heb je met een regendouche niet vind ik.
Te slappe straal. En ik wil gewoon een douchekop vast kunnen pakken en op 'bepaalde plekken' goed schoon kunnen spoelen
We hebben echt 4 bakken of zo, plus wat dingen die niet in een bak passen. En een enorme bak Duplo (dat combineren ze vaak). Volgens mij hebben we minstens 50 poppetjes, en ik schat in dat ongeveer de helft daarvan een naam heeft, maar de andere helft niet, dus daar leid ik wel uit af dat het meer dan zat is Maar ik opper vaak voor feestjes inderdaad knutselmateriaal met het idee dat dat op gaat. Maar misschien moet ik specifieker zijn, vouwblaadjes en playmais is leuker dan 'raar plastic ding waar je zogenaamd verf doorheen kan blazen'...
Plastic zooi heb ik ook nooit kunnen waarderen. We zijn hier op een gegeven moment toch op over gegaan geld te vragen. Wel met een specifiek doel. Dus wanneer we de vraag kregen wat ze wilden dan zei ik " een bijdrage voor xxx"