Ik weet niet zo goed waar je op uit bent met je manier van communiceren. Heb daarom ook niet echt behoefte om je vraag verder te beantwoorden ofzo.
Lichamelijke ongemakken hebben niks met de Frauenparkplatz te maken. Die zijn vooral erop gericht dat vrouwen in de drukkere en beter verlichte delen van de parkeerplaats of -garage kunnen parkeren, voor hun veiligheid. En jaaahaaaa er zijn ook mannen die minder weerbaar zijn dan de gemiddelde vrouw, maar je zit te zuigen en je weet het.
Nou ja de meeste mannen voelen zich op parkeerplaatsen bij bijvoorbeeld wegrestaurants vaak veilig genoeg om een stukje verder te lopen. Voor vrouwen is dat toch vaak anders he...
Sjonge zeg, met jou is het niet gemakkelijk om een normaal gesprek te voeren. Ben jij altijd zo recalcitrant? Het gaat denk ik in dat geval niet zozeer om ongemakken, denk ik. Misschien deels, en deels veiligheid. Maar dat weet ik niet zeker. Maar gelukkig kunnen de mannen met ongemakken gewoon gebruik maken van de invalideparkeerplaatsen.
Heeft er niks mee te maken volgens mij. Ik dacht omdat vrouwen over het algemeen genomen minder goed kunnen parkeren
Ah, ik vroeg me al af waarom dat dan was! Niet voor het (mogelijke) onvermogen van vrouwen om te parkeren dus
Invalide vind ik niet omdat minder valide daar ook onder vallen en ze dus gewoon niet veel kunnen lopen. Elektrisch wel. Zal vast vanuit praktisch oogpunt ivm stroomvoorziening maar ik vind het wel stom dat die "de beste plekken" hebben.
Nou ja als je deze uitleg meteen gegeven had was het iets duidelijker geweest. Maar je mag hier geen onpopulaire mening hebben geloof ik dus ik zwijg verder wel.
Wauw, dat vind ik niet netjes van je. Fijn als iemand ergens op bezoek gaat en denkt in de wijk te kunnen parkeren en laden. Sta jij daar met je gewone auto.....
Jij hebt liever een deuk in je portier omdat er te weinig ruimte is om de maxicosi fatsoenlijk in de auto te zetten?
Duitsers zijn wat, nou ja, traditioneler. Dus of ze denken oprecht dat vrouwen meer ruimte nodig hebben, of ze gaan ervan uit dat het ook de vrouwen met de eventuele baby's en peuters op pad zijn. Edit: zoals gezegd door @Consuminderma, en met meer ruimte om je auto is het ook veiliger (overzicht, minder makkelijk je weg geblokkeerd)
Je gunt anderen niet zoveel of wel? Ga lekker fietsen als het gebrek aan parkeerplaatsen je zo raakt.