Onpopulaire mening

Discussie in 'De lounge' gestart door Anna009, 18 apr 2025.

1. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.155
    12.166
    113
    dat zou wat zijn:roflmao:

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.450
    36.359
    113
    Welnee, dat heeft met veiligheid te maken.

Screenshot_20250516_144557_Samsung Internet.jpg

breister, Consuminderma en citroenrasp vinden dit leuk.
  3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.450
    36.359
    113
  4. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.685
    8.787
    113
    Vrouw
    Is het ook niet, maar ik ga mijn auto niet 500m verderop parkeren als er buiten die plek verder geen plek meer is. Parkeerdruk is hier momenteel ontzettend hoog en al meerdere meldingen gemaakt, maar er worst voorlopig niks aan gedaan. En als de gemeente dan ook nog eens plekken gaat reserveren voor laden, blijft er helemaal niks meer over. Overigens staan er meestal elektrische auto’s die niet aan het laden zijn, of die de hele dag aan het laden zijn. Of de elektrische auto gaat op de niet gereserveerde plek staan om te laden, gebeurd ook vaak.
    Overigens vind ik het heel dom van je als je op visite zou gaan en je moet perse daar laden anders kom je niet meer thuis. Zorg dat je met een volle accu dan weggaat, dan heb je ook geen probleem als het niet kan. Of er nou eentje staat te laden of eentje er illegaal staat :)

ikkie97 vindt dit leuk.
  5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.419
    17.385
    113
    Maar in geval van zwangerschap kan ik me zo voorstellen dat de klachten over zijn voor je de kaart geregeld hebt. (Ik weet dat het niet standaard is maar bij mij is het na de bevalling "gelijk" over tot nog toe)

Even gegoogled op aanvragen invalidenkaart. Rijksoverheid: Screenshot_20250516_144513_Samsung Internet.jpg
    Voor zwangeren is dat dus haast geen optie om te krijgen

6. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.841
    18.985
    113
    Vrouw
    Zelf vind ik het invalide parkeren soms een dubbele.

Zo heeft mijn schoonzus een tijdelijke kaart.
    Ze parkeert zich dan op zo een plek want ja recht op en dan gaat ze 2uur in de ikea rondlopen.
    Die paar meter had voor haar geen enkel verschil gemaakt en dan hadden mensen die mss echt niet anders kunnen wel een plek gehad vooraan.
    Maja dat is dan weer zo een ding dat je in mijn ogen zelf moet inschatten dat als het kan je die plekken niet inneemt.
    Of je nu een kaart hebt of niet....

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.450
    36.359
    113
    Nou dat is gewoon misbruik maken van. Asociaal gedrag, maar daarvoor kun je andere mensen met zo'n kaart natuurlijk niet straffen. Zou ik overigens ook gewoon zeggen.

Sado en citroenrasp vinden dit leuk.
  8. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.874
    9.386
    113
    Gelderland
    Ik wel. Super handig dat de plekken wat breder zijn. Met een buggy en of kinderwagen en meerdere kinderen is dat natuurlijk wel heel fijn. Genoeg zwangere vrouwen die die ruimte ook nodig hebben om uit te stappen bijv.

De laad en los plekken bij de ikea idem.… ook daar maken mensen misbruik van. Hoe asociaal ben je dan.

9. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.685
    8.787
    113
    Vrouw
    Tja lastig, want ze heeft die kaart niet voor niets gekregen neem ik aan? Ik snap dus niet waarom ze die kaart heeft gekregen. Of gaat dat in Belgie misschien ook een stuk makkelijker dan hier?

10. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.419
    17.385
    113
    Ja dat bedoel ik. Dat zij de deuk van bijvoorbeeld mijn wil:p

Had met de jaarwisseling in het ziekenhuis zo'n situatie. Ik hoogzwanger en dik, kleuter met een mogelijk gebroken been/enkel/voet (tussen de spaken gekomen). Bij het parkeren expres een verdieping hoger in de parkeergarage zodat ik kon parkeren met het vak links van me nog vrij. Terug stond er een grote auto scheef naast me. Dat was echt niet makkelijk om kleuter-met-gips in de auto te helpen. En zelf kon ik alleen instappen als ik echt de deur tegen de andere auto deed. Baalde dat hij raakte op de band (stond scheef) anders had ik nog even extra geduwd:evil:
    Passief agressief briefje onder de ruitenwisser dat als ze de auto drukkerij willen houden moeten leren recht parkeren.

Nu met maxicosi ook weer gehad dat het echt maar net aan gaat of toch de maxicosi aan de andere kant moet zetten

11. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.841
    18.985
    113
    Vrouw
    Ze weet hoe ik er over denk.

Het systeem laat dit toe e.
    Zij geeft een kaart (had ze ook recht op)en dat wil zeggen dat ze daar mag parkeren.
    Misbruik? Ja in mijn ogen wel.
    Maar zij ziet het als gebruik maken van en ik ben er van overtuigd dat ze daarin niet alleen is.

suus1983 vindt dit leuk.
  12. mamabri

mamabri Fanatiek lid

15 aug 2021
    3.318
    4.316
    113
    Vrouw
    Nou , menig vrouw rijdt en parkeert met een kleine auto alsof ze een vrachtwagen hebben… ik vind vrouwen over het algemeen slechter rijden dan mannen, dus ja

Neuzeke vindt dit leuk.
  13. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.841
    18.985
    113
    Vrouw
    Na een ingreep gekregen.
    De eerste periode dus zeker nodig maar nu?
    Neen hoor ze is als een dartel veulen maar ze gebruikt haar kaart nog gewoon.
    Ze doet op papier niets mis.
    Maar ikzelf pak zo dingen anders aan.

14. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.685
    8.787
    113
    Vrouw
    Jij kon er nog in, ik stond hoogzwanger weer bij mn auto na een boodschap en er stond een auto 10cm bij de mijne vandaan… ben er via de bijrijders kan ingegaan maar vraag me niet hoe ik uiteindelijk achter mn stuur ben gaan zitten… kan er nu om lachen, maar toen stond t janken me wel nader dan t lachen;)

15. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.419
    17.385
    113
    Mee eens. Als je 2u lopend door de winkel ksn zou je er niet hoeven te parkeren. Maar bij even tandarts oid kan het wel fijn zijn. Of bij de fysio die in hetzelfde pand als dansschool en sportschool zit

16. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.685
    8.787
    113
    Vrouw
    En hoelang is zoiets geldig dan?

17. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.419
    17.385
    113
    Lukte wel ja al koste het me wel een zere buik omdat ik even klem kwam. Via bijrijdersstoel zag ik helemaal niet zitten. Erg mobiel was ik door bekkenpijn ook niet.

Had graag een familie/vrouwenparkeerplek gehad toen.

Bloempjelief vindt dit leuk.
  18. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.841
    18.985
    113
    Vrouw
    Deze is sinds eind vorig en ze zei eens dat het bijna klaar is dus ik vermoed 6 maand ofzo.
    1st aanvraag op papier en na de ingreep gaan tonen en dan nemen ze wss een gemiddelde (herstel loopt bij iedereen anders en iedere week u gaan tonen kunnen ze natuurlijk niet aan beginnen).
    Maar ze zou in mijn ogen zelf moeten inschatten dat ze daar niet meer hoeft te staan.

Bloempjelief vindt dit leuk.
  19. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.244
    10.910
    113
    Waar heb je het over? De post die je quote is de eerste post die ik over Frauenparkplätze schreef.
    Jij bent de enige die over Frauenparkplätze en medische problemen begon.

20. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.244
    10.910
    113
    Oké. Ik vraag me gewoon af of je weet dat het aso is maar het je gewoon niet kan schelen, of dat je snappertje te klein is om te zien waarom je gedrag ronduit asociaal is.

Maargoed. Waar woon je? Ik neem wat vrienden mee en we komen bij je lokale tankstation parkeren, dwars voor de pomp uiteraard, als we gaan shoppen. Moet kunnen toch?

Deel Deze Pagina