Onpopulaire mening

Discussie in 'De lounge' gestart door Anna009, 18 apr 2025.

1. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.244
    10.910
    113
    Mensen met een tijdelijk mobiliteitsprobleem vallen er nu idd een beetje tussendoor. Daar zou wat voor moeten komen, een soort tijdelijke ontheffing die bv de verloskundige of huisarts zou afgeven.

Mamafiets vindt dit leuk.
  2. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.159
    14.917
    113
    Vrouw
    Hoezo is dat dom? Mijn man is soms voor zijn werk de hele dag onderweg, komt even thuis eten en dan daarna meteen weer op pad voor een (verjaardags)visite. Dan gebeurd het echt wel eens dat dat op dusdanige afstand is dat we niet meer genoeg accu overhebben om thuis te komen.
    Dan is het fijn als je in de wijk gewoon even kan laden terwijl je op visite bent.
    Als dat niet kan gaan we op de terugweg wel even langs een snellader, maar tijdens is makkelijker.

Ik snap best dat de parkeerdruk echt heel hoog kan zijn, maar je staat stomweg op een plek waar jij met een gewone auto niet mag staan. En ik kan je goed voorstellen dat dat toch wel voor scheve gezichten kan zorgen bij mensen die dus wel een elektrische auto hebben.

Diiba, Sado, Dubbelgeluk en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.685
    8.787
    113
    Vrouw
    Heb je het nu over een snappertje? Gelukkig zijn er meer tankstations hier, zo ook laadpalen:) Welkom hoor!

4. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.685
    8.787
    113
    Vrouw
    Dat snap ik zeker, en zoals ik zei doe ik dat als er verder in de wijde omtrek geen plek meer is. En meestal is dat dan savonds laat, dan komt er vast geen visite meer die moet laden. En als die wel komen, is er een paar straten verderop ook plek voor laden.
    Scheve gezichten hebben wij (als in; de buurt) al jaren door de parkeerdruk hier, dat is helaas dus niet beter geworden door een aantal laadpalen naast elkaar te zetten.

5. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.841
    18.984
    113
    Vrouw
    En waar staat uw wagen dan voordat het laat in de avond is?

6. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.215
    3.861
    113
    Hier is het ook drama. Ze wilden vlak voor ons huis een laadpaal plaatsen en toen hebben we met een aantal bezwaar gemaakt en hebben ze het plan geschrapt :oops:

Ik zou het trouwens prima vinden als parkeerplaatsen in het algemeen wat breder worden gemaakt. Ik krijg dat maar niet onder de knie...

Bloempjelief vindt dit leuk.
  7. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.685
    8.787
    113
    Vrouw
    Ergens anders?

8. breister

breister VIP lid

9 aug 2019
    5.938
    902
    113
    Vrouw
    Duitsers zijn over het algemeen inderdaad traditioneler en in de praktijk is het ook vaak zo dat vrouwen met de kinderen op stap zijn. Die parkeerplekken zijn er in eerste instantie voor de veiligheid van vrouwen. Ik ken die parkeerplekken op grote parkeerplaatsen langs de snelweg. Dan ben je blij als je 's avonds in het donker niet over een slecht verlichte parkeerplaats hoeft te lopen.

suus1983 vindt dit leuk.
  9. breister

breister VIP lid

9 aug 2019
    5.938
    902
    113
    Vrouw
    Ik zie nu je bericht met de uitleg. Ik was zelf iets te snel met reageren en een beetje achter met lezen...

suus1983 vindt dit leuk.
  10. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

18 jul 2018
    2.993
    3.956
    113
    Vrouw
    Euhm nee. Ik parkeer altijd direct goed. Hoeft nooit meerdere keren vooruit en achteruit te rijden om in m'n vak te staan zoals de meeste mensen. Altijd in 1 keer.

Is soms wel grappig om mensen te zien sukkelen en vooral als ze later op de dag gaan klagen over dat vrouwen die niet kunnen rijden. Dan denk ik euhm gast, ik heb je zien parkeren. :roflmao:

Tegel, Saartje33, mamabri en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.244
    10.910
    113
    Over de veiligheid in de zin van verlichting, dichtbij de uitgang of restaurant etc hadden we het al gehad ;) de post die jij aanhaalt ging over de vraag waarom ze breder zijn dan gewone parkeervakken.

12. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.244
    10.910
    113
    Een elektrische rijder die gebruik wil maken van de voorziening die speciaal voor auto's zoals de hare bedoeld is, hoeft niet aan jou te verantwoorden waarom ze niet ergens anders op een ander moment laadt. Het moet niet gekker worden. En we weten nu ook gelijk dat jij niet veel connecties op afstand hebt, gezien je totaal wereldvreemde opmerkingen over bezoek en opladen.

Laadpaalklevers (auto's die onnodig lang bij de laadpaal blijven staan) en iedereen met welke auto dan ook die niet staat te laden op een aangewezen laadplek, kunnen allemaal dezelfde boetes krijgen van rond de honderd euro. Dus jij ook, dat je het even weet.

Vergeten, Neuzeke, Diiba en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.989
    18.787
    113
    Vrouw
    Die hebben een laadpaal

citroenrasp vindt dit leuk.
  14. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.685
    8.787
    113
    Vrouw
    Want connecties op afstand rijden natuurlijk altijd elektrisch:roflmao: Had jij het nou over een snappertje? En Nee dat wist ik niet, €100? :eek: belachelijk:|:o:

15. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.244
    10.910
    113
    Ja ik had het over een snappertje. Maar ik denk dat het meer gaat over een plaat voor je hoofd. Van gewapend beton.

En jij bent degene die zich niet kan voorstellen dat iemand die bij iemand op bezoek gaat nog moet laden. Dan kan je mij uitlachen, maar je maakt jezelf belachelijk meid.

16. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.685
    8.787
    113
    Vrouw
    Meid, gooi me onder de negeer. Heb je geen last meer van mij en hoef je je ook niet meer zo te irriteren. Je laat je echt behoorlijk kennen om continu zo op me te reageren. Hopelijk heb je genoeg andere dingen te doen.

17. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.419
    17.385
    113
    Ja dat zou fijn zijn. Dat hun een 3maandenkaart ofzo mogen geven.

18. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.922
    1.518
    113
    Vrouw
    Je weet toch niet van hoever mensen komen. Wij hebben familie op 2 uur rijden. Dan zullen we toch moeten laden om weer thuis te komen.
    Ik vind het super asociaal om op een plek te parkeren die voor laden is bedoeld. Mogen ze van mij flink beboeten.

tupp, Mammavan5, mamabri en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.685
    8.787
    113
    Vrouw
    Nou, hier staan eigenlijk nooit vreemde auto’s te laden hoor, dus het zal hier vast meevallen met de vele bezoeken ver weg. En tja, dan ben ik daarin maar een aso, ik vind t helemaal prima ;)

20. Koalabeertje3

22 apr 2025
    96
    140
    33
    Vrouw
    Wauw.. doe serieus even normaal. Ik vind jouw berichtjes enorm opgefokt. Als er iets niet in je straatje past, reageer je enorm fel.

Bloempjelief vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina