Oooh ja die kom ik ook zo vaak tegen. Ben haar naam even kwijt. Ze heeft een zoontje die onherkenbaar in beeld is en een klein hondje. Zou haar huidige vriend zo rijk zijn? Never nooit dat zij zo veel geld binnen haalt met alleen influencer zijn.
Geen idee hoe ze dat doen. Zo'n grote influencer is ze niet nee... Tis iig een leven dat zeer ver van mij af staat.
Ik heb gewoon altijd 2 Eastpak-tassen mee. Een kleine voor m'n telefoon en portemonnee en zo en een grote voor wat er verder nog mee moet (boodschappen/zwemspullen/laptop/boek) & wat er standaard in zit, pleisters en zakdoekjes en meeneemkoekjes en pennen en dat soort dingen. Verschillende tassen gebruiken lijkt me heel onhandig
En dat is helemaal prima toch De ene gaat ervan op vakantie (of noem het maar) en de ander koopt een mooi item voor zichzelf. Beiden is prima.
Met je eens: ieder besteed zijn geld op zijn eigen manier. Wij gaan zeer geregeld weekendjes weg, daarnaast nog 2 x 1 week en in de grote vakantie 3 weken. Wel met de auto en eigen caravan, maar toch: op jaarbasis is dat best vaak natuurlijk. zullen sommigen ook overdreven vinden, maar wij leven daar echt voor ieder zijn ding
Nav dit bericht een impopulaire mening; Het moet verboden worden om foto's en filmpjes van kinderen onder de 16 jaar online te zetten/via internet (dus ook WhatsApp naar je oudtante 300 km verderop!) te versturen. Lekker duidelijk, één lijn en niet zo lafjes als 'strengere regels en boetes': https://nos.nl/artikel/2568180-strengere-regels-vlogfamilies-en-kidfluencers-vrees-voor-moderne-kinderarbeid