Mij leek borstvoeding ideaal! Niet eerst naar beneden midden in de nacht. Geen kind datnin eens wakker is en beseft dat hij NU honger heeft. Hij kwam 5.5 week te vroeg en mijn lijf zei huh moest ik wat doen? Een error van mijn lijf die weigerde dienst. Flesjes zijn ook een rompslomp, had verborgen reflux en niet alle flesjes konden laat staan de speentjes. Maar door reflux moesten we verdikken en dan was de fles en speen niet goed. Die dingen uitkoken was mijn hobby ook niet. Borstvoeding is ook niet altijd ideaal maar wel snel beschikbaar
Mensen met feestjes met muziek op standje 50 en bijbehorende bass zijn kut. Hier nieuwe mensen in de straat. Feestje met karaoke en met alles dicht hoor je alles nog.. Ga ik echt heel slecht op.
Ik ook, vind zulke feestjes huur dan gewoon wat. Leuk dat een ander plezier heeft maar een ander heeft er last van. Zo hadden onze buren vorig jaar een feestje, zeer luid ook. Ik had avonddienst gehad, pittige dienst was bek af en om 2 uur was het nog niet afgelopen de bass stond zo luid.de volgende dag was ik zo brak, dag vrije zondag en de avond moest ik weer werken.
Ik vind dat geen onpopulaire mening. Volgens mij vinden veel mensen dit. Zeker als je nachtrust hierdoor verpest wordt.
Ja, het argument dat het maar 1 a 2 keer per jaar is, vind ik geen sterk argument. Je bent met vele buren, stel dat die allemaal 1 a 2 keer per jaar zo'n feestje houden. Natuurlijk allemaal in het weekend. Zou je bijna geen weekend rust hebben. Zo'n briefje in de bus is geen vrijbrief om alles maar te mogen. Zo'n hoog volume snap ik ook niet: je kunt elkaar toch helemaal niet verstaan?
Ze waren aan het zingen en gillen alsof ze op een festival waren. Echt zo ontzettend asociaal. Hij heeft al niet veel pluspunten want hij rijd ook echt knetterhard voorbij de huizen iedere keer. Terwijl het een doodlopende straat is en er bijna geen verkeer is, ideaal om je kinderen te laten spelen maar sinds hun er wonen is het gewoon gevaarlijk geworden. We gaan nu iedere keer zelf maar op straat zitten met een stoel zodat ze ons zien en ze wel een soort van af moeten remmen want het is precies bij een bocht ook. Als je dat niet doet ligt je kind vandaag of morgen echt opeens onder zijn auto
ik haat het als mensen zeggen ja het is weekend en morgen is iedereen vrij..... mijn wekker gaat vaak op zaterdag en zondag om 06.00 en dan zit je echt niet te wachten op feestende buren tot 4 uur snachts
Ik wil gewoon uiterlijk 23u slapen en als ik dat niet kan, ben ik nog enkele dagen uit mijn ritme. Uitslapen werkt hier dus niet. En al die jonge ouders met kinderen, die moeten ook weer vroeg op.
Ik was dit weekend met de kinderen over disney bezig. Ik vroeg of ze daar graag eens heen zouden gaan. De oudste zei: echt niet en nam er loopings bij om de wachttijden te tonen. De middelste zei: hohja als we dat doen ga ik mee maar gaan we niet is het ook goed. De jongste zei: dat is ceel stappen zeker. Ja dan laten de het wel zo . Voor mijzelf ga ik op zo plekken ook niet lopen.