Ik wil er ook liever niet heen, maar moet zeggen dat ik het strand op curaçao vorig jaar dan wel weer een heel ander verhaal vond.
Ik vind strand met kinderen en voor de kinderen GEWELDIG. Onlangs een paar uurtjes met de jongste geweest . Ik kan echt genieten van hem bezig te zien. Scheppen alsof zijn leven er vanaf hangt om water naar zijn kasteel te laten lopen. Als een dartel veulen over de golven springen en dan samen zoeken achter mooi schelpen. Top!!!
Dat hebben wij helaas ook. Ik heb niet eens tuinmeubelen om onder andere die reden (want ik heb ook geen plek om ze te bewaren).
Dat is ook niet echt een optie want dan kunnen we er met de fietsen niet langs. De poort zit een beetje onhandig. Maar goed, verder hebben wij echt heel fijne buren en een fijne tuin, dus ik klaag niet hoor
We hebben een tuinsetje om buiten te kunnen eten maar dan moeten we eerst kijken of het kan. Savonds moeten we vaker het slaapkamer raam van zoon en die van ons dicht doen. Maar ja verder kan je er weinig aan doen.