Mensen moeten daar mss een beetje aan proberen weerstaan. Ik heb daar zelf bijvoorbeeld geen last van. Ik koop wat nodig en kijk wel eens maar koop daarom niet persé. Onlangs viel mij een uitspraak op van iemand. Ik stond bij Zeeman voor een zwembroek voor de jongste. De dames voor mij hadden alle 2 zeer veel mee en eentje zei : hier kost het niet veel, als ze dan buiten gespeeld hebben kan het desnoods in de vuilbak. Ja dat ligt in mijn ogen niet aan die winkel...
Onpopulair wss. Maar ipv mensen die niet met geld kunnen omgaan kortingen te geven op vanalles en nog wat, investeer in hen leren omgaan met hun centen. Geen idee of dit in Nederland ook zo is maar je kan bij ons in bepaalde winkels goed zien wanneer het uitkeringen tijd is.
Maar de helft van al die afgestudeerden moet thuis blijven met de kinderen zei je eerder. Dus hoe gaat die helft dat regelen dan zonder kinderopvang?
Ah jammer! Had ik ook jaren hoor, cactussen gingen nog dood hier. Maar ineens had ik blijkbaar de groene vingers te pakken, alles groeit nu al jaren als een malle hier.
Ik vind überhaupt plastische chirurgie niet nodig, tenzij functioneel of verminkt. Al dat neppe gedoe, nee ik vind het er niet mooier op worden als iemand iets aan zichzelf laat doen.
Wat mij betreft starten we met een verbod op kopen bij die cheepass winkels in China. Alle meuk die daar voor een schijntje wordt verkocht en de hele wereld over gaat terwijl je die spullen ook hier voor niet veel geld gewoon in een winkel kan kopen.
Ja ik heb dus ook het talent om cactussen te vermoorden ben ik achter. Maar er is nog hoop voor me zie ik
Het is bij ons de beste aankoop ooit geweest voor de tuin. Wel goed ingegraven. In de afgelopen 15 jaar is er zoveel op gespeeld, heb ik heerlijke dutjes in het zonnetje gedaan en nog steeds wordt hij goed gebruikt. In al die jaren 1 ongelukje. Zoon rende over het gras, viel over de voetbal en Kwam met zijn hoofd tegen de rand van de trampoline. Dikke bult en een nachtje voor de zekerheid steeds wakker gemaakt. Maar geen hersenschudding.
Ik ben er nog extremer in. Een beetje make up kan ik nog wel een beetje begrijpen maar je hele gezicht plamuren vind ik verschrikkelijk. Ik wil dan weten welk mooi gezicht er onder die meuk zit. Toon je echte ik, is veel mooier.
Ik denk dat het 2 kanten op gaat. Winkels moeten zorgen dat producten duurzaam worden gemaakt, zodat artikelen niet meer zo belachelijk goedkoop zijn en mensen zorgvuldiger met hun spullen om gaan.
Eens. Ik kom ook af en toe bij de action. T is niet alleen troep. Maar je moet wel jezelf in de hand kunnen houden. Voor mij niet moeilijk daar. Heb een hekel aan plastic zooi.
Ja ik ben ook niet van de make-up, al kan ik subtiele make-up wel waarderen bij een ander. Maar inderdaad dat hele gezicht vol gesmeerd, zonde!
Een Zeeman bijvoorbeeld is al redelijk duurzaam, maar houdt toch zijn prijzen laag. Moet alles dan maar duur worden, zodat de minima helemaal nergens meer wat nieuws kan kopen? En ja, ik gooi ook liever een broek van €4 weg dan eentje van €25. Wie niet?