Van mij zouden beelden van criminelen direct online mogen staan, als een soort modern schavot. Zo ook de relschoppers uit Scheveningen of die trainer van de jo15 (letterlijk en figuurlijk) Koos kansloos die een scheidsrechter heeft mishandeld. Als mensen eenmaal weten dat je hoofd bij zulke acties direct online wordt gezet, dan hoop ik dat dit misschien andere criminele acties in de toekomst voorkomt, uit angst dat ze online komen.
Yepp. Zoon viel als 2 jarige over zijn eigen voet. Kwam ongelukkig tegen een een ouderwetse eiken bank met brede rand. Meteen een mega ei We hebben hem met 3 jaar naar de judo gebracht. Daar heeft hij leren vallen. Voordeel was als hij onderuit klapt hij standaard de judo klap doet en kinnop de borst. Vooral bij de zwemles menig ouder laten schrikken. De vloer was daar glad. Dus heb je een onhandig kind is judo een aanrader
Ben ik niet de enige Schoonmoeder zei al je plant krijgt bloemen. Ik zeg mooi toch. Zegt ze dat hoort niet Maar hij leeft nog steeds. Hij heet bob. Als je bij meer dan een half jaar nog niet kapot bent krijg je een naam. Zal hem trouwens weer water moeten geven. Binnenkort kan de pannenkoekenplant misschien nog een naam krijgen al is een van zijn blaadjes gescheurd dus blijft nog even spannend.
Over het algemeen vind ik de spullen van action niet verkeerd. (Moet je niet bij het goedkope speelgoed wegwerp prutjes kijken) Van mij mag hij niet weg. Vooral knutselspullen zijn ergens anders erg duur. Ik koop wat ik nodig heb. Ben niet impulsief dus kom nooit met een kar vol bij de kassa. Overigens loop of fiets ik dus veel kan er ook niet mee
Maar bij temu en alie heb je vast niet dezelfde controle op kleding/ speelgoed/ elektra als hier. Allemaal spullen wat we zelf niet halen.
Haha heerlijke topic ook. Maar plantjes op zich kan al niet en moet ook nog eens oppassen dat het eetbaar is. Het met kat dat plantjes lekker vind ook de nepperts.
Heb je nog "geluk" die van ons is lang voor zijn leeftijd en eet als een boot werker. Blijft niet lang in 1 maat dus wat je ziet bij meer kinderen dat ze het doorgeven aan een ander hebben we ook niet
Haha zo hebben wij kneusje. Kneusje heb ik ongeveer 8 jaar geleden gekocht met korting bij de Jumbo omdat hij al wat bruine bladeren had. Mini plant. Inmiddels is kneusje 2 meter en heeft ook 2 volwaardige kinderen kinderen gekregen. Die heetten eerst baby kneusje en zijn nu kneusje 2.0. Moet wel zeggen dat oorspronkelijk kneusje zijn bladeren aan de onderkant kwijt is. Dus het is een lange (hele dunne) stam en dan vanaf de helft de bladeren pas komen. Ze is dus niet de mooiste maar weg gaat ze natuurlijk niet. Survival of The fittest haha
wij hebben een kat die af en toe gaat knabbelen aan bob. Dus ook niet de mooiste plant maar gaat inderdaad ook niet weg.
Oooh inderdaad dan kan er wel wat bij. We zetten hem niet op een weegschaal maar heeft geen smalle bouw. Hij lust eigenlijk wel alles dus geen moeilijke eter. Ze was kieskeuriger toch? En als ik me niet vergis geen kind wat stil kan zitten en altijd bezig/ aanbetaling bewegen is
Ach, daar hoef je toch niet bang voor te zijn, er zijn wel heftigere dingen dan een onnodige, extra letter toevoegen aan een woord. Wat ik al zei: ik erger me meer aan dat soort “foutjes” dan zou moeten
Ik heb dat sowieso met namen die veranderen en mensen daar niet in meegaan. Ik snap best dat je daar even aan moet wennen, heb ik ook, maar inderdaad Eurodisney...mijn schoonvader noemt het Erasmus nog steeds Dijkzigt.
Idd erg kieskeurig. Maar ook van dingen die ze heel lekker vindt, eet ze weinig. En idd altijd in beweging, haha.
Ik zou graag meer op de fiets willen doen Hier alleen een 8-jarige die niet durft te fietsen en echt te groot voor achterop.