Onpopulaire meningen 2

Discussie in 'De lounge' gestart door Tuttebella, 20 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    En wat nou als iemand grijs wordt op zijn/haar 35e? Vind je dan dat het geverfd moet worden?

2. Janna

Janna Fanatiek lid

Eerlijk gezegd vind ik supermarkten in het buitenland wél touristische attracties! Ik vind het leuk om te kijken wat voor producten ze daar verkopen die wij niet kennen. Dat zegt toch ook iets over hoe de lokale bevolking leeft. Ik zal er geen twee uur spenderen, maar gebruik altijd wel extra mijn ogen in buitenlandse supermarkten. En soms vind ik het ook wel leuk om iets van bijzondere etenswaar of lekkernijen mee te nemen als souveniertje.

Chocolat, Leo85, fanona en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik noem mijn beste vriendinnen altijd lief. Dus in een berichtje schrijf ik "Hoi lief, alles goed?" valt dat ook onder fout? :roflmao:

Piep2016, Blijdorp en Chocolat vinden dit leuk.
  4. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    I love IKEA! Ik vind het zo heerlijk om zo'n kast in elkaar te zetten. Alleen bij het stapelbed van de jongens heb ik staan vloeken, die werkte niet erg mee. Maar ik heb van 12 kleine kasten 1 grote wandkast gemaakt (speciaal systeem van IKEA zodat je de kast helemaal naar wens kan maken), heerlijke middag gehad!

BabyFG, Blijdorp, Chocolat en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. Aries

Aries Niet meer actief

Lekker genderneutraal toch :D;)

Riene, Chocolat, Riverdale87 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Eens, ik vind de supermarkt (als iedereen enigszins goed gehumeurd, goed gevoed, goed uitgeslapen is) sowieso niet vervelend. In het buitenland kan ik er echt van genieten. Mijn oudste werd zo gelukkig van de kaasafdeling in de hypermarche!

Blijdorp en DastyQueen vinden dit leuk.
  7. DastyQueen

Nee als die vrouw of man dat mooi vind zeker niet! maar snap niet dat je er zelf voor kiest je haar grijs te verven als er nog geen enkele grijze haar van jezelf te bekennen is.

8. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Nee dat snap ik ook niet inderdaad, vind het heel lelijk. Het ziet er zo vaal en dof uit, niet eens als natuurlijk grijs haar, dat vaak veel glanzender is. Maar het past wel weer mooi bij de grijze interieurs die mensen tegenwoordig hebben. Soort camouflage.

BabyFG, Blijdorp, famofthree en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. DastyQueen

Onpopulaire mening...
    ik haat versjes en rijmpjes op geboortekaartjes zoals, wil je mijn vingertjes en teentjes komen tellen dan graag papa of mama van te voren even bellen... (kots! :|).

Blijdorp, Stier86, Jules! en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Nee, dan val je niet onder de meeste mensen. Je hebt altijd uitzonderingen. Ik vind trouwens een broek van de WE even lang meegaan als een broek van de Primark, terwijl het de helft scheelt. Maar inderdaad minder lang dan kleding van Duns bijvoorbeeld. Maar ja, daar kan mijn oudste weer niks mee.

11. DastyQueen

girlpower!!!

Adje vindt dit leuk.
  12. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Jazeker! Want ik werd al grijs op mijn 32ste en verf het :)

Chocolat en Lisanne1811 vinden dit leuk.
  13. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

Eens !!
    Wij hadden bij beide een compleet andere tekst als dat zoetsappige gezeur.
    Kregen we veel complimenten over.

14. DastyQueen

hahahaha dat zal het zijn, dan passen ze in hun interieur om alles in 1 stijl te houden!
    En deel je mening over het onnatuurlijke. Sommige mensen die van zichzelf grijs zijn vind ik echt een mooie kleur grijs hebben. Mijn vader heeft mooi zilver haar, hoop dat ik die genen van hem heb maar dat zal wel weer niet... met genen heb ik echt pech en al het negatieve van iedereen geerft :eek:

Chocolat en Lisanne1811 vinden dit leuk.
  15. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Is volgens mij een redelijk populaire mening :D

16. DastyQueen

En toch staat bijna op elk geboorte kaartje die ik bij de huisarts op het prikbord lees wel zo een versje.

17. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.271
    25.740
    113
    Ik denk dat mensen met een versje hem opsturen naar huisarts/vk e.d. en mensen zonder versje niet.
    Ik heb nog nooit een geboortekaartje naar mijn huisarts oid gestuurd. Ik vraag me altijd af wat ze daar mee moeten :roflmao:

Strandbal, Jules!, MyMiracle en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hoezo neiging? Ik zeg doen :D

Blijdorp, Chocolat en Floeperd vinden dit leuk.
  19. Janna

Janna Fanatiek lid

Billy rules!!!:cool:

Blijdorp en In your eyes vinden dit leuk.
  20. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Nee hoor, dat kan nog prima!
    Dat mag jij best :p

DastyQueen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina