Hier precies hetzelfde. Spijt van mijn tattoo. Overweeg ook om deze weg te laten laseren maar de 1 zegt dat je littekens overhoud en de ander weer niet. Moet me er eens goed in verdiepen.
Het ligt eraan hoe je het combineert. Ik vind niets zo mooi als een Besta-kast met matglanzende frontjes in een toffe kleur. En die Billy-kasten zijn verdomd handig, idem met Lack-tafeltjes. Je kan in een huis duur Italiaans design neer zetten en het kan nog steeds lelijk zijn door de kleuren, verkeerde combinaties of gewoon geen ziel. Ik ben fan van Ikea dus
Het tarrelforum. Mijn man zegt dat het klaboesterbeertjes zijn ipv tarrels.. Hoe die daar nou op komt...
Ja die borden zijn echt om te janken. Ik geloof er ook geen zak van. Als je zo’n bord nodig hebt om je gezin aan normale normen en waarden te herinneren dan gaat er iets niet helemaal goed in de onderlinge omgangsvormen volgens mij Voorts ben ik nog steeds voornemens de letters H O M O in onze vensterbank te zetten.
Heet hun vader B en wonen ze in E? Neem aan dat er niet heel veel professionele cameramannen zijn die de Zoete heten...zo ja dan ken ik hem al heel wat jaartjes
Als je een klantenservice belt en vervolgens iemand aan de telefoon krijgt die een zwaar accent heeft. Waardoor je het allemaal moeizaam kunt volgen. Waarom worden die mensen een baan aangeboden in de klantenservice! Bloedirritant.
Automobilisten die op het aller laatste momenten invoegen terwijl de invoegstrook lang is en dan gewoon doorduwen dat jij wel bovenop je rem moet. Of mensen die over 1 km de afslag moeten hebben en in een file even die km vluchtstrook pakken met 90 km per uur terwijl de rest stil staat.
Dat mensen overal kiwi indoen! In fruitsalades maar ook in elke andere salade dan ook als topping! Er zijn echt veel mensen allergisch hoor... die kunnen dus niets eten...
Hoe kom ik er nou achter wat tarrels zijn, zonder het te hoeven googelen en het risico te lopen dat ik dingen zie die niet voor het netvlies bestemd zijn?
Oh my god! Ik kon me nieuwsgierigheid niet bedwingen, had ik dat nou maar wel gedaan! Gadverdamme! Sorry maar ik snap dat niet hoor. Dat mensen op forums ook echt naar tips vragen Wat dacht je van je reet goed wassen en je haren daar scheren als het echt zo erg is. Bleghhhh....
Ik snap niet dat mensen die weten dat ze (op korte termijn) dood gaan zich zo druk maken om hoe hun uitvaart moet verlopen. Zo'n enorm megafestijn tot in de puntjes plannen, terwijl je er zelf niet eens bij bent. Who cares hoe jij je uitvaart zou willen, het gaat er toch om hoe je dierbaren afscheid van je willen nemen? Zij moeten tenslotte door met hun leven..
Ik geloof echt niet dat iemand dit op een forum zou gooien als het echt zo zou zijn. En ik wil graag in mijn eigen onschuld blijven geloven Ik bedoel
Haha iemand geeft ook serieus de tip om naar de pedicure te gaan Maar wat snappen mensen nou niet, je kan toch gewoon je billen wassen nadat je gepoept hebt en gewoon elke dag douchen