Nog een onpopulaire mening: ik vind impopulair een veel beter woord en het is een gemiste kans dat dit in de titel van deel 2 niet is gebruikt
Echt hilarisch. Maar ik ga het nog steeds niet opzoeken wat een Tarrel is. Nu helemaal niet meer Haha
Toen ik dit vanavond las lag ik krom van het lachen en mijn dochter (8Jr) vroeg of zij het ook mocht lezen. Leek mij niet verstandig ik zal het haar wel laten lezen als ze 12 jaar is een goed voorbehoedsmiddel misschien.
- Combinatie opvallend volledig opgemaakt en een hoofddoek. Ik snap 'm niet. - Wanneer je niet werkt en je wilt toch iedere dag als één van de eerste je kind de klas inloodsen, hou het dan kort en bondig bij de juf. De werkende ouders willen namelijk weer door. Ook hinderlijk op de dagen dat ik niet werk trouwens. Doe je koffiepraat dan bij het ophalen van de kinderen of ga achter in de rij staan bij het brengen. - Een verbod op bejaarden in de supermarkt op zaterdag .... ... Ik sta hier zelf niet helemaal achter, maar toch - Stop het referendum gedoe. - Een iq-norm voor Kamerleden en sowieso geen wachtgeld meer - Als je wilt stemmen moet je je er verplicht ook in verdiept hebben via een goede stemwijzer oid. - Verlaag en verkort de WW-uitkeringen. Het huidige systeem stimuleert niet om te gaan werken. - Wanneer je emigreert leer je zsm de taal van dat land en spreek je die taal ook zo veel mogelijk in het openbaar.
Kleine lieve rustige volgzame kinderen tot laat in een restaurant. Het moet verboden worden. Ik blijf er naar kijken. Mijn eten wordt koud en ik voel me falen en achterdochtig tegelijk. Wat hebben ze dat kind gegeven, valium, alcohol? Het kan niet, het klopt niet. Ik wil de spaghetti over de tafel zien vliegen, ik wil ze uit de kinderstoel zien worstelen ipv uren met 1 lepel te zien spelen, etc.
Doe alle moeders een lol en knijp ze even in hun teen ofzo en maak een paar lelijke vlekken op hun perfecte outfits
Ik zit ineens te denken nu ik het met een hoofdletter zie staan: Zou iemand ooit z’n kind zo genoemd hebben?