Onpopulaire meningen 2

Discussie in 'De lounge' gestart door Tuttebella, 20 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Hier ook twee themakamers (op verzoek van de kinderen), maar met grenzen. 1 makkelijk te behangen muur als ze het beu zijn, schilderij/poster in plaats van muurschilderingen en verder zit het thema in de accessoires. De rest is neutraal genoeg om te veranderen of mee te groeien.
    Maar een wooncatalogus? Het lijkt momenteel eerder op de flyer van afvalscheiding :roflmao:

Chocolat, Jules!, femkes en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    #622 Oceanna, 22 jun 2018
    Laatst bewerkt: 22 jun 2018
    misschien wel misschien zijn de ouders rancuneus genoeg om hem ook te laten leiden. en dan zijn er nog ouders die helemaal niets willen met hem.

ooit bij ons in een buurt een kinderverkrachter geweest die kwam terug uit de gevangenis en was weer naar zijn oude woning gegaan. de ouders van de kinderen waar hij aan had gezeten kwamen hem even begroeten. uiteindelijk dus in het ziekenhuis beland met extra politiebewaking.

Edit: had het nog even opgezocht maar deze man zit nog steeds vast. Had wel altijd begrepen dat hij door een paar bewoners van het dorp in elkaar geslagen was. hoe het nu precies zit weet ik niet.

Chocolat en pietje1987 vinden dit leuk.
  3. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Dus stel nou even he... Mijn kind word verkracht door een pedo. Ik garandeer je ik vermoord die pedo, misschien martel ik hem eerst, ik zou niet voor mezelf in staan. Dan vind jij dus dat ik in deze situatie op een eiland moet worden gezet ver van de bewoonde wereld? Omdat ik vanuit moeder gevoel heb gehandeld?
    Het is allemaal niet zo zwart/wit in mijn ogen. Bijna elke gedetineerde heeft wel een verhaal.

SYRV, Blijdorp, Chocolat en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Helemaal mee eens! Ik schaam me af en toe kapot als Nederlander. Verwend zijn we. Al die "eigen volk eerst" mensen zien niet half hoe goed wij het hier hebben.

SYRV, Blijdorp, Leo85 en 10 anderen vinden dit leuk.
  5. DastyQueen

Hier had zoon ook een thema kamer. Hij wilde een Ajax kamer toen hij 5 was, dan krijgt hij die. Inclusief Ajax bed, bureau en kast voor zijn speelgoed en inclusief muurschildering en vloerbedekking dat op een grasmat leek. Ik heb hem toen alles zelf uit laten kiezen dus waarom zou hij het niet eigen kunnen maken omdat alles netjes op elkaar afgestemd was?

Blijdorp en Ysabella vinden dit leuk.
  6. sydneys

sydneys Niet meer actief

Juist goed. Alleen jammer van die extra politiebewaking.
    En velen zouden zeggen dat je geen eigen rechter mag spelen. Totdat het bij hun kind gebeurd.
    Zulke misdadigers moeten veel strenger aangepakt worden. Zeker als het over misdaden bij kinderen gaat.
    Van kinderen blijf je af.

DastyQueen, louan en Oceanna vinden dit leuk.
  7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik doe niet aan spijt :roflmao:

Blijdorp en Whysteria vinden dit leuk.
  8. sydneys

sydneys Niet meer actief

Dat klopt.
    Maar welke reden heeft een kinderverkrachter en moordenaar om zijn verhaal goed te praten?

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

Bedoel puur naar onschuldige kinderen gericht he.

Dat kan je nooit goed praten. Tenzij een kind jouw kind iets aandoet. Want er bestaan ook psychopaten die op jonge leeftijd al gaan moorden.

DastyQueen vindt dit leuk.
  10. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Mocht iemand mijn kineren iets aan doen als verkrachten, vermoorden.......dan krijg ik dus ook een enkeltje onbewoond eiland, als ik die persoon in mijn handen krijg.

Marchella en DastyQueen vinden dit leuk.
  11. sydneys

sydneys Niet meer actief

12. Deliana

Deliana Niet meer actief

Psychose?

De vrouw van een collega van mij heeft tijdens een psychose hele rare nare dingen gedaan (geen van bovenstaande overigens). Ze zat aan de AD en had zonder overleg met arts (en haar man) besloten om daarmee te stoppen, met dus een psychose als resultaat. Ze kan zich helemaal niks meer herinneren van haar acties....

Niet dat iedere kinderverkrachter nu meteen zijn gedrag kan verklaren door te roepen dat hij een psychose heeft... maar ik ben het met @nan1984 eens dat het niet altijd zo zwart wit is en dat er bij bijna ieder delict wel een verhaal achter zit.

Chocolat, MyMiracle en DastyQueen vinden dit leuk.
  13. DastyQueen

In het voorbeeld dat ik noemde was ik de moordenaar, vond het een verdomt goede reden om het verhaal goed te praten.

14. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Gevoos in de sauna.
    Ik kom daar om te ontspannen en helemaal niets te doen......valt mijn oog iedere keer op die lellebellende stelletjes die niet van elkaar af kunnen blijven.
    Blijf lekker thuis dan.

Leo85, Chocolat, Ysabella en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. DastyQueen

ik denk dat dit een hele populaire mening is!

fafa vindt dit leuk.
  16. Sic

Sic Bekend lid

17 dec 2010
    777
    691
    93
    Helemaal mee eens. Van de uitspraak 'Eigen volk eerst' word ik ook echt niet goed. Bij dat volk hoef ik in ieder geval niet te horen. In mijn ogen hebben wij niet meer rechten, omdat we hier geboren zijn, maar hebben wij wel veel meer geluk.

SYRV, Blijdorp, Chocolat en 7 anderen vinden dit leuk.
  17. Ffion

Ffion Fanatiek lid

23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Ja inderdaad. Ik dacht, voor de volledigheid ;).

Manque vindt dit leuk.
  18. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik heb spijt van deze post want voor mij druipt het sarcasme er af, maar zo komt het natuurlijk helemaal niet over in de context van mensen die dingen verkondigen die echt hierbij pássen... Ik heb beheer gevraagd de post aan te passen, maar wil het toch ook hier even benadrukken dat ik dit dus absoluut niet meen.

Blijdorp, Adje, Leo85 en 13 anderen vinden dit leuk.
  19. Sic

Sic Bekend lid

17 dec 2010
    777
    691
    93
    Ben blij dit te lezen!

Fuddey vindt dit leuk.
  20. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Jasses zeg, bij de sauna hier mág dat ook gewoon niet en kun je dat vrij laagdrempelig melden. Het is echt niet bedoeld om elkaar af te lebberen, en ik heb ook wel eens erger gezien...

Deel Deze Pagina