Onpopulaire meningen 2

Discussie in 'De lounge' gestart door Tuttebella, 20 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ja bweighhh zo een onzin altijd he.

Maar tja als je je hier over drukt maakt ben je eigenlijk een persoon die het heel goed heeft in het leven. Alleen realiseren ze zich dat niet. :roflmao:

2. louan

louan Niet meer actief

Sorry!!!:roflmao: Maar het gebeurd dus echt! Kon mn oren niet geloven.

3. Ffion

Ffion Fanatiek lid

23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Ik heb groen op de muur. Toen het er net op zat en zonder meubels erbij vond ik het wel erg groen, maar zo met een bank etc. er tegenaan ben ik er echt heel blij mee. Lekker vrolijk. Ik heb ook een paarse kast, is de speelgoedkast van de kinderen.

C9ACFF09-3668-4CE8-80B0-E9A654C349F6.jpeg

4. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ik ga dit weekend behangen: antraciet met taupe :roflmao:

Ik heb heel lang veel kleur gehad in huis (van oker tot turquoise tot fuchsia) en dit de laatste tijd aan het vervangen door neutralere kleuren. Maar ik hou van textuur en patronen, dus saai zal het nog steeds niet worden ;)

Vitamientjuh, Chocolat, DastyQueen en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Oh ik haat ook echt die ‘Home is where the heart is’ en het gedicht ‘in dit huis zijn we lief voor elkaar etc etc’ vind ik echt tenenkrommend.

Of wijnglazen waar vino op staat en een dienblad met ‘dienblad’ er op, keukenkastjes met teksten.. is dat voor mensen die achterlijk zijn en het voorwerp anders niet begrijpen?

Popidepi, Roos123, Riverdale87 en 25 anderen vinden dit leuk.
  6. Betsy

Betsy Niet meer actief

Maar als jij pal naast de deur wil staan, dan wil degene naast jou dat ook. En degene daarachter ook. En daarnaast ook. En dan krijg je dus dat mensen ineens niet meer naast maar half voor de opening staan.
    Ik sta dan altijd lachend en lichtelijk geïrriteerd naar dat groepje te kijken en stap als laatste in. Zit ik op de trap, lekker rustig. :)

Dat gelebber in de trein vind ik ook absurd :roflmao:

fafa vindt dit leuk.
  7. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik was laatst in een congrescentrum en daar hadden ze dat soort teksten ook. Bij mensen thuis vind ik het al idioot staan, maar op een locatie waar mensen alleen voor werk komen vind ik het echt te stom voor woorden.

famofthree, DastyQueen en Tuttebella vinden dit leuk.
  8. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Kom dan maar niet in ons huis. :roflmao: Elke kamer past bij elkaar. Ja zelfs de baby kamer, toilet en badkamer. En wat zijn wij blij met de eenheid in ons huis ipv een bij elkaar geraapt zooitje.:D ( zwart wit gezegd.)

dds, Riverdale87, Debaky en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    #69 Lisanne1811, 21 jun 2018
    Laatst bewerkt: 21 jun 2018
    Niet overdrijven hè, er zijn genoeg mensen die denim drift hebben ipv early dew! En nu is er weer heart wood en nou moet iedereen dat weer op de muur :p en meubels met krijtverf niet te vergeten.

Blijdorp vindt dit leuk.
  10. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

@Vulpen ik vind dat overdreven gelebber op straat sowieso niet nodig! Hand in hand of een gewone kus: prima! Maar meer hoef ik echt niet te zien, doe dat lekker thuis. Blegh

Vulpen, Janna, Pantoffelheldin en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Haha! Wij hebben bij de verhuizing juist een meubelset gekocht. In ons oude huis paste niks bij elkaar en ik vond dat echt niet prettig. Nu ben ik ook niet zo'n interieur talent dus ik zou verschillende kasten, tafels e.d. nooit leuk bij elkaar kunnen zetten. Mijn muren zijn nu nog wit, ik heb 1 lange muur waar ik graag een kleur op wil, geen early dew want dat heeft iedereen al:p. Dus 'gelukkig' heeft mijn kleine meid met stift net op die muur gekleurd en gaat er binnenkort dus wat anders op:D

Blijdorp, famofthree, DastyQueen en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Manque

Manque Niet meer actief

Lekker kleurtje hoor :)

Juffie1984 vindt dit leuk.
  13. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Daar ben ik het echt niet mee eens. Als je heel duurzaam leeft en je kinderen zo opvoedt waardoor zij weer anderen kunnen inspireren breng je misschien best veel verandering teweeg, je weet het niet. Wij (en de kinderen) eten veganistisch en als we al iets kopen is het tweedehands. Verder doen we actief heel veel in de omgeving om mensen op een leuke manier te helpen en inspireren met duurzaam leven. Plantaardig eten, geen vliegvakanties en geen nieuwe kleren kopen heeft echt heel veel invloed, je bespaart daar heel veel mee. Ik vind niet dat ik minder kinderen zou moeten hebben omdat anderen zonodig kiloknallers moeten eten en de Primark en IKEA leeg willen kopen.

fafa vindt dit leuk.
  14. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Hoe kon ik die vergeten? :eek:
    Ben ik toch heel origineel met mijn wit met antraciet en taupe :p

Lisanne1811 vindt dit leuk.
  15. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Ik vind van die moeders irritant die met elkaar zitten te kletsen en de weg daardoor blokkeren, waardoor ik er niet meer langs kan met mm kinderwagen en dan pas opzij gaan als ik er om vraag. Hoogst asociaal.

16. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Gatver!!! Beelddenker hier.....:confused:

Ysabella en louan vinden dit leuk.
  17. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Inderdaad, dat zie je nooit! Hier in huis in ieder geval niet :p

@Ffion superleuke kleur! Ben gelijk benieuwd naar de rest van je woonkamer :p

In your eyes en Ffion vinden dit leuk.
  18. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ik krijg van die tekst borden of lichtbakken altijd de neiging om er zelf eentje te maken maar dan echt met schuttingtaal. In dit huis is het een kutzooi en het interesseert ons geen ene hol.

Zoiets.

Lentekriebels, masami, manamana en 25 anderen vinden dit leuk.
  19. Louise11110

Louise11110 Niet meer actief

Ik word lichtelijk agressief als ik overal bordjes met teksten zie als home, live, laugh, love, life en allerlei teksten. Ik vind dat zo overdreven. Van mij mogen ze het afschaffen:p

Jules! en DastyQueen vinden dit leuk.
  20. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    En in t vliegtuig. Ga zitten. Ga niet je rotzooi uit die overhead compartimenten halen als de deur nog niet open is. 500 man in een koelblik waar je dus als ratten in de val zit omdat die gekken denken dat t vliegtuig weer weg gaat ofzo voor je er uit bent met je postcode loterij koffer.

Echt, maak me gek.

BZD, manamana, Riene en 13 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina