Onpopulaire meningen 2

Discussie in 'De lounge' gestart door Tuttebella, 20 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ik weet niet waar jouw huis woont....maar is midden Nederland ver genoeg denk je?:p

2. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Wat ben je verbaal agressief vandaag :roflmao:;)

3. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Mijn huis woont in Overijssel dus komt goed.

4. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    :thumup:

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Haha ben ongesteld, kan er niks aan doen!:p

Janna, Robijn89, famofthree en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Nou ik heb dat met teksten op meubels, table, chaise, cabinet... alsof niemand ziet dat het om een tafel, stoel en kast gaat...

7. DastyQueen

Ik zou weer gillend gek worden in een huis waar de meubels niet bij elkaar passen dan krijg ik altijd een heel onrustig bij elkaar geraapt zooitje gevoel van.

8. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Nog een onpopulaire mening...

Mensen die met kinderen werken...en dan met name kwetsbare en jonge kinderen...moet verboden worden om te roken op hun werkdagen!
    Kraamverzorgster, verpleegkundige, artsen, leidsters enz.

Kruipt in een hoekje met een bak cherrytomaatjes.....heb geen popcorn:rolleyes:

Leo85, Blijdorp, Jackie87 en 8 anderen vinden dit leuk.
  9. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Jullie zullen vast geen probleem hebben met mijn mening van vandaag (maar hier op werk helaas wel ;)), namelijk:

Ik wil naar huis! Geen zin! Gezeur!

Blijdorp en famofthree vinden dit leuk.
  10. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Stuur je vanavond of morgen even een pb! Super bedankt voor je leuke uitgebreide antwoord!

Lisanne1811 vindt dit leuk.
  11. Nescio

Nescio Niet meer actief

Maar ik kan met mijn drie kinderen veel milieubewuster leven dan een kinderloos stel.
    Het gaat niet alleen over overbevolking, maar over de manier waarop we met afval omgaan, wegwerpspullen, energie, etc.

Riverdale87, Lieke1989, Zara75 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. DastyQueen

Mijn onpopulaire mening, ik ben alergisch voor die goedkope (en in mijn ogen lelijke) ikea en leenbakker interieurs!

Nellie4 vindt dit leuk.
  13. Jolandaa

Jolandaa Actief lid

14 aug 2016
    334
    336
    63
    NULL
    NULL
    Als ik op straat kijk een onpopulaire mening;
    Broeken met gaten erin gewoon nee. De gaten die nog met draad dichtgewerkt zijn tot daaraan toe daar kan ik nog redelijk mee leven maar die hele gaten waar de knieën uitkomen? Grr koop een nieuwe broek ofzo.

Heb dan altijd zin om te zeggen je broek is stuk:mad:

Oohja en mensen die Nederlands en Engels in 1 zijn gebruiken. Of Nederlands of Engels maak een keuze!

Uilenmama en Chocolat vinden dit leuk.
  14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.873
    113
    Haha ik houd van Ikea (sommige dingen dan) en ik vind het ook vaak mooi. Bij Leenbakker blijf ik wel weg.

Blijdorp, famofthree en DastyQueen vinden dit leuk.
  15. smax

smax Fanatiek lid

15 feb 2018
    1.955
    1.042
    113
    Vrouw
    Mijn dochter keek dat ook allemaal. Dan vergeet je nog de Plah doh filmpjes en die van het uitpakken van de verrassingseieren.

Wij hebben om die reden nu Netflix en ze kijken nooit meer naar die stompzinnige filmpjes (oké, alleen bij m’n schoonouders nog als die oppassen )

Zara75 vindt dit leuk.
  16. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Hahaha inderdaad, of boven de keuken " kitchen " ofzoiets :roflmao:

DastyQueen vindt dit leuk.
  17. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.580
    113
    Weet je wat zo oneerlijk is? Dat er geen keurmerk voor duurzaamheid bestaat. Bio is nl niet in alle gevallen duurzamer. Een bio paprika die uit Marokko of Kenia moet komen, is minder duurzaam dan een kaspaprika hier om de hoek bijvoorbeeld. Datzelfde geldt voor biovlees: je kunt nog wel zo je best doen, maar die eten ook gewoon soja waarvoor Amazonewoud is gekapt. Noten als vervanger? Die komen ook allemaal van ver. En dan moet je ook nog gaan nadenken of het allemaal wel zo fair-trade is.

2e handskleding? Als die kleding 1e hands maar kort gedragen is, voeg je als 2e hands koper ook niet veel toe. Beter is om kleding voor een lange tijd te dragen en niet elk jaar of om de paar jaar te vervangen. Je hoeft ook geen meters kleding te hebben.

18. HvO

HvO Niet meer actief

Mijn onpopulaire mening voor vandaag;

Ik ben echt een beetje klaar met (waarschijnlijk wel goed bedoelde) ongevraagde adviezen in real life met betrekking tot onze baby.

Sinds kort begonnen met indikken van voeding bijvoorbeeld. Na aantal weken kloten met kleinere flesjes etc etc. En dan nog zeggen; heb je dit al geprobeerd? En dit? Ja dit is beter hoor?

Voor de goede orde, dit zijn dan bekenden van ons. Die echt wel weten dat we hier al weken mee bezig zijn. En het dan wel heel makkelijk van ons vinden om “meteen” te gaan indikken etc.

HOU OP! Zo.

Riverdale87, Leo85, Blijdorp en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Die vind ik altijd verschrikkelijk, net als ouders die elke dag foto's postte van hun kinderen. "Mijn lieffies voor altijd. " "mijn allesjes." " kijk mijn kereltje voor het eerst in bad" + filmpje(!) nou echt, misschien ben ik wel te nuchter of zo, maar jeetje, alsjeblieft zeg ik hoef niet te zien hoe jou kind voor het eerst in bad heeft gezeten. :o:

Louise11110, monique7, Popidepi en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Ja, bovenop de keuken: Kitchen

Fijn dat het er staat! Dacht dat het de badkamer was en we wilde al in de spoelbak gaan zitten...

Popidepi, amdaa, Blijdorp en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina