Onpopulaire meningen

Discussie in 'De lounge' gestart door Tuttebella, 3 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lloorrtt

lloorrtt Niet meer actief

Maar waarom zou je boeten? Als het zo belangrijk is koop je het toch wel..

Chocolat en Ysabella vinden dit leuk.
  2. Pluk11

Pluk11 Actief lid

1 aug 2014
    206
    243
    43
    Maar dat geld ook voor degene die zich niet gedragen. Het lost dus niets op. Alleen de staat word er rijker van

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Vroeger, ik was een jaar of 7, sprong er een hond tegen mij op. Groot beest ik was best wel bang op dat moment. Zegt dat baasje: 'ooh hij doet niets hoor...' Vreselijk als dat gezegd wordt. Mijn moeder zei toen: 'ik laat mijn kind toch ook niet tegen jullie opspringen? Nee dan is het opeens gek...

4. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Waarom zou ik meer moeten betalen voor mijn wijntje omdat mijn buurman zich laveloos drinkt aan jenever?

Pluk11 vindt dit leuk.
  5. Pluk11

Pluk11 Actief lid

1 aug 2014
    206
    243
    43
    Waarom vind je dat eigenlijk?

6. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Mijn onpopulaire mening:

Je ouders stop je niet in een bejaardentehuis/ verzorgingshuis. Ik vind dat de kinderen de zorg op zich moeten nemen. Uitzonderingen daargelaten.

Onder invloed(drank/ drugs)achter het stuur is gelijk rijbewijs afnemen voorgoed en dus geen tijdelijk rij ontzegging. Of iemand doodrijden onder invloed. Levenslang de bak in maar dan ook echt levenslang.

Evanesco, amdaa en fanona vinden dit leuk.
  7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik haat dat echt. "hij doet niets". Euh... Hij doet wel iets, hij springt tegen me op/stopt z'n neus onder mijn rok/likt aan mijn hand.

Riverdale87 en puzzelstukje vinden dit leuk.
  8. Treez

Treez Niet meer actief

Ik vind de termen hypersensitiviteit/ hooggevoeligheid jeukwoorden. Ik krijg spontaan uitslag als iemand met een serieus hoofd tegen mij zit te beweren dat ze HSP is. Hooggevoeligheid is geen aandoening, ziekte of stoornis. Het is ook geen excuustruus om een verklaring te geven voor alles wat mis gaat in je leven. Het enige wat het is, is een wetenschappelijk zeer slecht onderbouwd begrip gebaseerd op niet representatief onderzoek.

Peppabig, Adje, Tuttebella en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Pluk11

Pluk11 Actief lid

1 aug 2014
    206
    243
    43
    Bejaardenhuizen /verzorgings huizen bestaan (helaas) niet meer. Ik vind dat nogal kort door de bocht. Mijn vader is 60 en zorg afhankelijk, gelukkig kan mijn moeder hem verzorgen. Zou dat niet gaan spring ik met alle liefde bij. Maar geheel verzorgen zal niet gaan en zou hij zelf ook niet willen. Ik vind dat verzorgings huizen terug moeten komen. Nu vereenzamen mensen thuis terwijl ze in een verzorgingshuis aanspraak hebben.

Met je tweede mening ben ik het helemaal eens!!!

Chocolat en Blijdorp vinden dit leuk.
  10. lloorrtt

Het hoeft ook niks op te lossen.

Weet ik niet?

Nouja, als we toch bezig zijn om alles wat ongezond is duurder te maken/te verbieden dan kan alcohol er ook wel bij:D

iMoeder en Ysabella vinden dit leuk.
  11. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Net als met die vieze sigaretten. Al kost het 20 euro, mensen kopen het toch wel.:roflmao:

lloorrtt vindt dit leuk.
  12. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Klopt. Al is die belasting wel weer goed voor de economie :roflmao:

Ysabella vindt dit leuk.
  13. lloorrtt

Hahaha ja, maar dat mag allemaal wel worden verboden. Hysterische heksenjacht. En ja, ik weet dat de omgeving van een wijntje geen last heeft:roflmao: in tegenstelling tot roken.

Ysabella vindt dit leuk.
  14. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Daarom, ik zeg duurder!:roflmao: En dan de groente en het fruit goedkoper.:rolleyes:

mam1991, Chocolat, Nellie4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  15. Pluk11

Pluk11 Actief lid

1 aug 2014
    206
    243
    43
    Ik vind het zoiezo belachelijk dat alles wat ongezond is duur moet zijn. Men heeft toch een eigen verantwoording. Alcholverslaafden gaan niet ineens de alchol laten staan omdat het duurder word. En de gene die gewoon af en toe drinken zijn de dupe

lloorrtt vindt dit leuk.
  16. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Nouuuu.. dat ligt toch aan je gedrag na dat wijntje :roflmao:

Zara75, lloorrtt en Pluk11 vinden dit leuk.
  17. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Ze moeten gewoon alles verbieden, van vlees eten, wijn drinken, roken tot adem halen.:roflmao:

Pluk11, Riverdale87 en lloorrtt vinden dit leuk.
  18. lloorrtt

Eens..maar als ze alles duurder maken hoort alcohol daar ook bij. Vind het altijd gewoon opvallend dat iedereen zo zeurt over gezonde voeding, snoep/chips etc. moet duurder blablabla. Maar als je over alcohol begint:$.

Chocolat, Evanesco en sydneys vinden dit leuk.
  19. Marchella

Marchella Niet meer actief

Vooral dat laatste!

Ysabella vindt dit leuk.
  20. Betsy

Betsy Niet meer actief

Blijf van mijn wijn en rib eye af! :mad:

Chocolat, Adje, Tuttebella en 8 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina