Onpopulaire meningen

Discussie in 'De lounge' gestart door Tuttebella, 3 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.166
    3.807
    113
    Maar hier in de regio zou je daar weinig aan hebben, om te kunnen reageren moet je er al wel wonen of werken.

2. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Hier in de regio is de inschrijving gratis en hij telt vanaf dag 1 op je huidige adres. Ik schrijf me dus wel in als ik ooit onverhoopt ga scheiden. ;)

3. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

Kijken en kwijlen mag hahahaha

Novastar en HvO vinden dit leuk.
  4. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Wat verschrikkelijk zeg! Ik heb inderdaad geen idee hoe het voor je moet zijn, elke dag weer, maar ik vind het echt heel erg voor je. Ik kan namelijk echt intens genieten van het uit eten gaan, niet te hoeven koken en gezellig kletsen. En dan ALS jij een keer naar een restaurant gaat zit je met oordoppen omdat je absoluut niet tegen dat geluid kan, ik snap wel dat dat je leven beheerst. Het schoolbord is dan inderdaad niet vergelijkbaar met de woede en het verdriet dat jij evaart als je iemand hoort smakken of gewoon hoort eten.

Debaky vindt dit leuk.
  5. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

Oh wat lijkt me dat ontzettend vervelend om te hebben ( en dan druk ik het nog zacht uit).
    Ik heb 1 geluidje waar ik niet tegen kan , als iemand aan het eten is en op zijn vork bijt.
    Dan kan ik ze wel wat

Maar dat is pas 1 geluid pfffffff

Debaky vindt dit leuk.
  6. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.159
    23.239
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik heb zelf tinnitus en hyperacusis, het tweede door het eerste vooral. Kan me echt zo goed voorstellen wat je dan voelt! Ik heb het ook als mn dochter drinkt. Echt yuk. Dan loop ik gewoon weg, want kan er niet tegen. Het is idd iets wat mensen niet snappen als ze het niet kennen.

Debaky vindt dit leuk.
  7. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Gelukkig kan ik door die oordoppen ook wel genieten. Of de rest dat aan de tafel ook doet weet ik niet want ik praat veel hahaha Hoe meer ik praat hoe minder ik hoor dus ik klets dan veel ;)

8. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Daar kan ik inderdaad ook niet tegen. Het bijten op een lepel, het slurpen van een lepel soep, het eten van een appel. Ow man ik voel gewoon de agressie al opkomen als ik er alleen maar aan denk.

9. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    En buiten dat veel mensen het niet kennen zijn er ook heel veel mensen die het als '' Aanstellerij '' bestempelen. Hoe vaak ik wel niet hoor '' Joh maak je niet druk, zo erg kan het niet zijn hoor '' verschrikkelijk. Godzijdank zijn al mijn lieve mensen om mij heen er van op de hoogte en houden ze er rekening mee of hebben er begrip voor als ik eens weg loop van tafel ofzo.

10. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik ben docent en stuur daadwerkelijk leerlingen eruit als ze dat wagen. Anders wil ik ze ook echt slaan ofzo...

11. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik ben dol op eten, heb het niet zo erg als jij. Maar iemand die een banaan eet en dat dat dan zo blijft plakken. IEUW! Een reden dat ik nooit op mijn werk eet door alle geluiden van die mensen... Bah bah...

12. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik heb als kind winters lang achter een stoel gezeten met mijn vingers in mijn oren als mijn moeder 's avonds ging breien. (altijd in de winter) Ik werd echt helemaal gek! Ik krijg alweer agressieve gevoelens door mijn lijf als ik eraan denk.
    Ik heb het ook bij mensen die snel op hun toetsenbord tikken. Vre-se-lijk. Onze kantine zit aan het kantoor van mijn manager. Ik ben vandaag maar buiten gaan zitten...ik word dan helemaal gek.

Ik heb het met dit soort geluiden nog erger dan eten. Misschien maar goed ook want eten hoor je veel vaker.

Het is ook echt geen "ieeuw" gevoel ofzo. Ik wil die persoon in mijn hoofd gewoon in elkaar slaan :oops:

13. tuc

tuc Niet meer actief

Ik heb geen misofonie. Maar het geluid wat jij beschrijft...zo eten alle baby's/peuter bananen. Vreselijk en ik hoor er zo een stuk of 9 op een week gegeten worden:eek: moet je nagaan:roflmao:

14. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Mijn onpopulaire mening heb ik net gegeven in het (alweer!) burentopic. Ik haat al dat burengezeik en vind dat mensen zich echt eens minder druk moeten maken om anderen. En anders een leven moeten zoeken. Iedere avond heel laat of snachts herrie snap ik. Maar laat men overdag enz. gewoon eigen muziek luisteren en maak je eens niet zo druk.

Leo85, Strandbal en Ffion vinden dit leuk.
  15. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik ben dan echt weg. Ik word echt helemaal gek! Net als eten of drinken bij mijn oor wat mijn kinderen graag doen. Ik zet altijd muziek op tijdens het eten. Ik haat eet geluiden echt zo erg! Maar gelukkig niet zo erg als bij @Debaky want ik hoef geen oordoppen in ofzo. Alleen als ik ongesteld ben dan is het wel extreem. En eet ik dus ook apart van het gezin.

16. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.041
    2.727
    113
    Vrouw
    Witte leggings mogen in iedere maat verboden worden wat mij betreft

17. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.041
    2.727
    113
    Vrouw
    Ik was daar ook niet heel populair. Iemand nog even het leven zuur willen maken? Dus mijn onpopulaire mening: ja een vervelende buur kan echt verschrikkelijk zijn maar als je iemand dan het leven zuur wilt maken heb je imo teveel tijd over. Zoek een leuke hobby = afleiding.

Chocolat, PenF, Juul75 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Ik vind het vooral krom dat er dan gesugereerd wordt dat het aan 'tegenwoordig' ligt, en niet aan die betreffende ouders.

Mijn collega is zo een: constant klagen over digitale generatie, en kinderen die niet kunnen spelen, en haar eigen jeugd in de jaren 70 toen ze 12h per dag in de modder lag bla bla.
    Maar tegelijk sleept ze overal waar ze met kinderen komt 2 i-pads mee. En mogen de kinderen van 6 en 8 enkel onder begeleiding de deur uit. Al is het naar de glijbaan recht voor de deur. Als we dat letterlijk tegen haar zeggen vindt ze het toch 'anders'.

Chocolat, puzzelstukje en tuc vinden dit leuk.
  19. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Maar heb jij zelf ooit wel eens een k*tbuur gehad? De meeste mensen maken zich om normale leefgeluiden, muziek en wat dan nog niet zo veel zorgen. Ik ben zelf ook redelijk ruimdenkend, maar toen we in ons begane grond appartementje een buur boven ons hadden die in het weekend de halve pub mee naar huis nam en (hoorbaar) de halve nacht coke zaten te snuiven onder het genot van een heel arsenaal aan racistische muziek. het moment dat het 'sold' bord in de tuin verscheen was een erg gelukkige dag in mijn leven...

20. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.159
    23.239
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ja daarom ben ik er eigenlijk niet heel open over. Maar het is doodvermoeiend. Ik heb vandaag een drukke dag op werk gehad. Ben doktersassistente, dus veel telefoontjes, mensen aan de balie. Constant rumoer. Ik ben nu hartstikke moe en duik mn bed zo in. :oops:

Deel Deze Pagina