Onpopulaire meningen

Discussie in 'De lounge' gestart door Tuttebella, 3 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manque

Manque Niet meer actief

Overlast van de buren is echt een gruwel. Het komt zó dichtbij! Het is in je eigen woonomgeving waar je tot rust zou moeten kunnen komen en je kunt er niet van vluchten. Onze vorige buren hadden een Duitse herder die de hele dag blafte. Bij iedere passant sloeg hij aan en wij wonen in een drukke wijk aan een fietsstraat die naar een middelbare school leidt. We stonden op het punt om te verhuizen, maar gelukkig waren zij eerder bij de makelaar. Daarna iemand die constant zijn auto op onze oprit zette waardoor ik niet met de gehandicaptenfiets de deur uit kon en noodgedwongen hele dagen thuis was met mijn zoon. Het kan echt je leven bepalen als je buren geen rekening met je houden.

Aries, MyMiracle, Paardenbloem en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik krijg dan echt moordneigingen. En chips en appel vind ik inderdaad de ergste!

Debaky en Ysabella vinden dit leuk.
  3. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ja heb ik gehad. Maar iedere avond/nacht vind ik ook wat anders dan overdag muziek van de buren horen. Of overdag klusgeluiden hebben ondanks slaapjes van kinderen. Of smorgens kinderen horen enz... Ik hoor elke dag de tv van mijn buurvrouw tot 23:00-0:00 uur. Tja ze is nu eenmaal doof... Maar mensen het leven zuur willen maken snap ik echt niet. Geen muziek in de tuin mogen hebben ook niet.... Er word zoveel op anderen gelet tegenwoordig we zouden zo'n tolerant land zijn maar ik vind het juist steeds bekrompener worden...

4. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Heel erg herkenbaar!
    Als mijn man een ei eet dan wil ik hem echt neersteken. Hij weet het en wacht met kauwen tot ik ook zit te kauwen. Als hij popcorn, nootjes of chips eet dan wordt het nog erger. Ik zorg echt altijd dat ik zelf eet terwijl iemand in mijn buurt eet. Alleen bij mijn dochter heb ik er geen last van.

5. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ik bedoelde dus dat ik in een heel grote 'regio' ben ingeschreven en dat je je ook op andere plekken in het land gewoon in kunt schrijven.

6. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.156
    3.800
    113
    Ja, maar daar heb je uiteindelijk toch niets aan? Ik ga niet in Overijssel werken als ik in Amsterdam werk, dus ook al zou ik wel weg willen uit de stad waar ik nu woon (maar wil je dat, als je kinderen hebt die al naar school gaan) dan nog ben je aan een bepaald gebied gebonden als je je reistijd niet uit de klauwen wil laten lopen.

puzzelstukje vindt dit leuk.
  7. Aardbeitjes

Aardbeitjes Bekend lid

24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    Ik kan ook slecht tegen de zesjes cultuur van NL. Indien je bijv. veel salaris verdiend dan moet je veel inleveren.
    Ik kan het soms niet aanhoren dat mensen 34 soorten toeslagen krijgen en kwijtschelding voor de gemeentelijke belastingen enz enz. En ik maar betalen...

monique7, Jackie87, Strijkkraal en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    Gelukkig maar dat je dat door de oordoppen wel kan!:D Ik hou ervan als mensen veel kletsen! Heb je tenminste altijd gespreksstof. :cool:

9. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Ik vind dat mensen die moeite hebben om rond te komen geen huisdieren zouden mogen/moeten hebben.

suikerklontje, mam1991, RoBiJe en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    En vaak hebben die mensen een hele berg katten in huis.

11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    dubbel

12. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Mijn zoon van bijna 5 (nog 2 dagen jeej) zat laatst ook in een buggy.
    Onze eigen buggy was de deur al uit met 2 en half jaar, maar hij mocht twee weken niet lopen.
    En ik ga hem echt niet tillen 2 weken lang.
    Dus in het zonnetje zat hij prima en konden wij toch naar het strand ed.
    Nu mag en kan hij weer rennen en klauteren ed. gelukkig.

Mensen die staren je aan, alsof je iets mankeert.
    Dat vond ik echt bevooroordeeld.

Twinkle81 en Chocolat vinden dit leuk.
  13. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Dat mensen niet zo moeten "zeiken" over anderen. Kind is te groot voor een buggy, speen, moet zelf de billen vegen. Mensen douchen te weinig die weer te veel.

Let op je zelf daar heb je meer dan genoeg aan.

suikerklontje, Aries, Peppabig en 13 anderen vinden dit leuk.
  14. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik heb voor al mijn 3 kinderen een uitvaartverzekering.
    Ik heb geen duizenden euro's liggen en als ik dan het ergste verdriet ooit mee moet maken.
    Wil ik toch zeker niet over geld moeten nadenken.

Echt wat onverantwoordelijk, dat je dat niet hebt geregeld.

Tuttebella, mamabri en Chocolat vinden dit leuk.
  15. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Gosh, nou dit dus.
    Mijn 2 oudsten, die legde je neer en waren in slaap.
    Nou de laatste die had het heel anders in het hoofd. Sliep alleen in zijn eigen bed en verder niet.
    Geen kinderwagen en geen draagzak, al vond hij dat wel vele malen fijner.
    Nu bijna 5 en slaapt nog steeds alleen thuis, maar dondert ook weleens op de bank neer bij mijn broer hahaha eindelijk!!

Twinkle81 en Chocolat vinden dit leuk.
  16. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ho ho. Misschien heeft ze wel bakken met geld en helemaal geen verzekering nodig.
    Een uitvaart verzekering is niet verplicht. Dat is een keuze. Dat wil dus helemaal niet zeggen dat ze onverantwoordelijk is.

Zelf heb ik wel een uitvaartverzekering voor mezelf en mijn dochter. Ik wil gewoon niet dat degene die achterblijft een rekening moet betalen. De dood is onvermijdelijk en ik betaal in totaal minder premie dan er wordt uitgekeerd. Het is dus in mijn ogen sowieso een goed besteed bedrag.

Paardenbloem, puzzelstukje en Chocolat vinden dit leuk.
  17. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Maar ze hebben doorgaans al geen luis om dood te drukken. Problem solved! :thumup:

18. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    En ook verplicht moeten stoppen met roken als ze dit doen (wat vaak wel het geval is).

mam1991 en puzzelstukje vinden dit leuk.
  19. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ja, maar ho ho.
    zij/hun heeft/hebben dat niet en dan.
    Dan zal dus aan andere mensen, familie vrienden of vreemden geld gevraagd moeten worden, omdat ze onverantwoordelijk zijn.

Niemand kan in een andermans beurs kijken, maar beter 3 euro pm, dan ineens plus/minus 8000 euro. Bovenop je grote verdriet.

20. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik neem stiekem aan dat mij hierin betrekken een foutje was? Of wijs mij er anders even op hoe ik iets naars ofzo heb gezegd over kinderen in een buggy?

Deel Deze Pagina