Onpopulaire meningen

Discussie in 'De lounge' gestart door Tuttebella, 3 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Maar een speedbike is een ebike, die begrenst is op 40km ipv 25km (normale ebike).
    Mijn moeder heeft er toevallig pas een gekocht; ze woont ruim 30 km van haar werk, maar was de files zo zat.

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Sarcasme...hoop ik...

3. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Jawel dat wil je wel.

Nu vraag je echt iets onmogelijks. Misschien moet je meedoen aan het sbs programma; beste idee van Nederland. (als dat stomme programma ooit nog op tv komt. Dat is mijn onpopulaire mening:|)

4. HvO

HvO Niet meer actief

Jaaaa!! Sorry ik dacht dat dat wel zo zou overkomen nav bovenstaande. :oops:

Die 5 van de 21 is al hartstikke top!! Ben zelf ooit 25kg afgevallen en weet hoe moeilijk het soms kan zijn!

Oceanna en paula1984 vinden dit leuk.
  5. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Nou kreeg laatst een hele preek dat wespen ééécht wel nuttig waren:confused:

Whysteria vindt dit leuk.
  6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hmmm... misschien word ik dan toch ooit nog rijk:rolleyes:

7. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Dacht ik al:roflmao::roflmao: ben zelf al bijna 22 kilo kwijt de rest moet nog:oops:

Ook heel knap 25 kilo afvallen.

HvO vindt dit leuk.
  8. HvO

HvO Niet meer actief

Ik las je onderschrift verkeerd zie ik nu. :roflmao:

Bijna 22 is al helemaal top natuurlijk! :eek:

Oceanna vindt dit leuk.
  9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.882
    113
    Dat lijkt mij idd.

Oceanna vindt dit leuk.
  10. HvO

HvO Niet meer actief

Ja. :oops:

Oceanna en suus1983 vinden dit leuk.
  11. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik las het ;)

Oceanna en HvO vinden dit leuk.
  12. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Wat betreft dat vele eten: doordat ik een prednisolonkuur heb gehad kan ik je zeggen dat dat niet zo makkelijk is om mee te stoppen. De hele dag een hongergevoel is alles behalve leuk, maar ondanks dat je er zo min mogelijk aan toe probeert te geven, kom je toch echt aan. Er zijn mensen die dit van nature hebben helaas. En ja, dat is medisch, maar niet bij iederen erkend.

Slechte eetgewoontes kun je uiteraard gewoonweg veranderen. Je kunt ook komkommer en tomaat ipv een handje chips eten. Gedroogde appels (lang leve de voedseldroger) zijn een heerlijke snack, lekker dan gewone appels en net zo gezond. Maar dat is niet het probleem bij veel mensen

13. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Wat, hier op ZP? :roflmao:

14. fafa

fafa Niet meer actief

Oh, ik wilde net uiteen gaan zetten dat wespen wél nuttig zijn, maar dan zal ik mezelf de moeite besparen :D

Dan is mijn onpopulaire mening denk ik: "wespen moeten blijven! :thumup:"

Chocolat en Lisanne1811 vinden dit leuk.
  15. Manque

Manque Niet meer actief

ZP: een passende preek voor iedere gelegenheid ;)

Dufel, toch3, KleineLai en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ohw prednison is echt zo'n zooi. Vreselijk als je het nodig hebt. Had zelf ook meerdere kuren gehad nog voordat ik 4 was en daarna ook nog een hoop. En zo nog wat medicijnen waar je dik van wordt zonder te eten.
    Ook koemelk allergie gehad (nu alleen nog seizoensgebonden) dus kreeg vroeger veel geiten producten. Is vetter dan koe.

17. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Vertel :D

Glass, Blijdorp en Oceanna vinden dit leuk.
  18. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.165
    23.247
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Eens!! :p

19. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Nou ik deel je mening niet helemaal. Hier niet vegen maar wel vegetarisch. Merk dat ik me heel vaak moet verantwoorden waarom ik geen vlees eet, hoop die het maar raar vinden. Alsof je zonder vlees doodgaat, zulk commentaar . Dan moet ik ook mijn tong eraf bijten en niet gaan beginnen over wat er niet in die dieren gestopt wordt, zo gezond is het niet.
    Laatst een die helemaal opgelucht reageerde toen ik zei dat mijn dochter wel regelmatig vlees eet, omdat ze later zelf de keuze mag maken. Echt hoor, zonder vlees kun je echt gezond eten hoor. Zucht.
    Vraag me btw af of mensen nog zo graag vlees zouden eten als ze zelf hun vlees zouden moeten slachten. Maar dat is een andere discussie.;)

iMoeder, Tulp21, Twinkle81 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    mijn haat voor muggen is groter dan mijn haat voor wespen. en laten die laatste nou net die kutmuggen eten. ik hou daarom ook een beetje van de assholes with wings.

fafa vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina