Onpopulaire meningen

Discussie in 'De lounge' gestart door Tuttebella, 3 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betsy

Betsy Niet meer actief

Vooral als ze ook rijmen. “Was het plas of was het shit, zorg ook dat een ander lekker zit”.
    Ik ga nog liever naar een smerige wc, dan dat er zo’n infantiel briefje hangt!

Leo85, Sunshine007, chrystel73 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Mijn man krijgt ook altijd opmerkingen, maar er is vast niemand die vindt dat jij niet naar de frituur mag, terwijl jij zeker niet per definitie gezonder bent dan een dik iemand. Ook dunne mensen kunnen ongezond eten blijkt wel uit jouw verhaal.

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

#363 sydneys, 3 jun 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jun 2018
    M'n vriend verklaard me altijd voor gek maar ik wil een 24/7 economie. En dat de winkels hier net zoals in Amerika in veel gebieden open zijn tot 22u ofzo :D

4. Manque

Manque Niet meer actief

Ik haal ze altijd meteen weg. Ik ben ook wel eens briefje tegengekomen waar toen onder was gekalkt 'laten hangen aub!!', uiteraard ook meteen weggehaald. Korte metten mee maken, met die briefjes.

Popidepi, SYRV, Jo79 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    Waarom zou je niet zelf je e-mail handtekening kunnen aanpassen?
    En als je bij green peace of een ander groen bedrijf werkt vind ik dat wat anders
    Als dat niet zo is zou ik erover in gesprek gaan (heb ik iig ooit met mijn manager gedaan die dat onder zijn mail had staan)
    Vind het echt zeer onbeleefd onder externe mails, zeker Amerikanen zouden zich eraan kunnen storen

6. Jules!

Jules! Bekend lid

26 jun 2017
    822
    1.065
    93
    Vrouw
    Ik zou daar heel hard mijn best voor doen om dat weg te halen middels een eigen gefabriceerde e-mail handtekening.

7. Manque

Manque Niet meer actief

Que?

Popidepi en famofthree vinden dit leuk.
  8. sydneys

sydneys Niet meer actief

Klopt inderdaad. Die ongezonde eetgewoontes worden gecreëerd als je altijd bekeken wordt alsof je anorexia of boulimia hebt.
    Net zoals dikke mensen meestal ongezonde eetgewoontes hebben gecreëerd.

Zara75 vindt dit leuk.
  9. Manque

Manque Niet meer actief

Bij het ministerie van V&J is dat ook zo, wij kunnen dat ook niet weghalen.

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

Die autocorrect van zp werkt nog steeds voor een meter.
    Ik pas het aan. :roflmao:

11. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Uiteraard kan ik mijn handtekening zelf aanpassen maar dit staat niet in de handtekening. Ik zie het ook niet staan in een concept. Het verschijnt pas als het verzonden is.

12. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Laat dat nou toevallig mijn werkgever zijn haha ;).

Manque vindt dit leuk.
  13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Precies. Maar ik vind het dan wel heel kortzichtig als er iemand roept dat ze dikke mensen moet weigeren bij de cafetaria, maar dunne mensen, die misschien wel net zo ongezond zijn niet.

14. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Helemaal mee eens!!
    En ja ik weet dat er een bepaalde groep mensen was die hier kwamen en niet van plan waren om zo lang te blijven.
    Maar inmiddels ben je er al wel zo lang...probeer in iedergeval de taal te leren.

Verder erger ik mij ontiegelijke aan de types die een uitkering ontvangen, drugs dealen, op straat hangen en overal maar kinderen maken. Veelal Antilianen.
    En dan hebben ze ook nog het lef om me na te roepen....eeeej dushi, kom horen :mad:

15. Jules!

Jules! Bekend lid

26 jun 2017
    822
    1.065
    93
    Vrouw
    Ontslag nemen!

Popidepi vindt dit leuk.
  16. Jules!

Jules! Bekend lid

26 jun 2017
    822
    1.065
    93
    Vrouw
    Jij ook!

Popidepi vindt dit leuk.
  17. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

14 mrt 2014
    1.524
    1.570
    113
    Zuid-Holland
    Of dat het het enige zin is die op een volgend A4 Is geprint, dat het door dat zinnetje niet allemaal op 1 velletje past...

o_O

moielle en Manque vinden dit leuk.
  18. sydneys

sydneys Niet meer actief

Op dit had ik niet gelezen. Alleen eerste pagina en de laatste 2. :)
    Van mij mogen ze niemand verbieden. Iedereen doet en eet wat ie zelf wil.
    Zolang we onze kinderen maar juist informeren over voeding. We hebben nu veel meer kennis over voeding dan 10 jaar geleden.
    Thuis eet ik ook gewoon normaal gezond. Maar als ik alleen de stad in ga of zoontje ligt in bed ga ik soms wel ongezond eten. Wat niet uitmaakt voor hem want die lust toch geen pizza etc, en frieten bestel ik hier niet. Nog geen enkele goede frituur gevonden in Nederland. :p
    En ja hij krijgt ook fastfood maar geen 4 keer in de week zoals ik heb gedaan. Gewoon met mate.
    Verder is het heel moeilijk thuis. Ik moet koolhydraten om niet af te vallen. Vriend zo weinig mogelijk koolhydraten anders gaat zijn suiker omhoog.

suus1983 vindt dit leuk.
  19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Goed dat je het zelf al nuanceert :thumup:
    Mijn schoonzus en zei ook altijd; ik ben au pair geweest ;)
    Ik wil zelf liever ook geen helikopterouder zijn maar soms ben ik het wel een beetje, heel lastig vind ik het loslaten soms.

Lisa280887 vindt dit leuk.
  20. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Absoluut mee eens

Lisanne1811 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina