Euhm, best vaak eigenlijk. Mijn kinderen willen vaak een berichtje sturen naar opa, oma of tante en kunnen nog niet typen dus spreken in. Soms ontstaan hierdoor hele gesprekken tussen Y en haar nichtje van 2. Of als ik onderweg ff snel iets aan mm vriend wil doorgeven (als je de kinderen zo ophaalt, vergeet je dan de gymtas niet? Als je pizza haalt wil ik Hawaï.. etc) En we zingen regelmatig verjaardagsliedjes in met het hele gezin, 's morgens in het grote bed, als er iemand jarig is
Uggs zijn lelijk. En al helemaal in de zomer. Wie draagt er nu winterlaarzen in de zomer? Die dingen zijn voor als het koud is, niet voor temperaturen boven 0 of op kantoor!
Haha, het erge is dat ze ook best toonbare schoenen hebben, maar die zijn niet herkenbaar als Uggs. Sowieso, wie noemt een merk nu ugh(s). Alsof je een vervelende hoest hebt!
Ik heb inderdaad Signal en Telegram. Maar niet al mijn familie, vriendinnen etc gebruiken dat. Een aantal zitten alleen op Whatsapp. Dus ja... je ontkomt er niet echt aan. Ik bespreek mn staatsgeheimen dan maar ergens anders...
Hahaha maar echt hoor. Oh ik heb nog een onpopulaire mening. Mensen die dan op uggs lopen en die ipv op de zolen half naast de zolen lopen. Merk je dat dan niet of zo? Of ben je zo ontzettend blij dat je die dingen hebt dat je doet alsof je het niet merkt?
HAHAHA Ik kreeg voor de kids ook vaak te horen dat ik veeeeel te dun was. BMI was prima trouwens, rond de 21. Vatte het op als compliment, vaak waren het de vollere dames die commentaar hadden.
Eens dat het tussen je oren zit maar je psychische gesteldheid verander je nu eenmaal niet zo makkelijk. Was het maar zon feest. Heeft mij jaren gekost om de knop om te kunnen zetten
Pfff moet er niet aan denken. Dat hele digitale detox gebeuren is niet aan mij besteed. Ik kan mensen die appjes etc gebruiken om hun gebruik te minderen nog wel begrijpen. Maar met een oude Nokia gaan rondzeulen, nee echt niet. Internet is voor mij een eerste levensbehoefte. Ik teer op WiFi signalen i.p.v. zuurstof.
Ze waren al lelijk toen ze in de mode waren, maar nu kan het echt niet meer. Maar als iemand ze als sloffen zou gebruiken kan ik het wel begrijpen. Gewoon niet mee de deur uit.
en dat is het inderdaad ook niet! Gosh ik ken je niet eens, maar ik ben trots op je. Ik wens je het geluk
Dit dus, ben nu bijna 44 jaar met 3 prachtige kinderen. Zit maat 36/38 maar ik snoep niet en doe geen verjaardag of visite dingen. Keuzes en dat maakt de wereld mooi. Een goede vriendin is 140 kilo bij 160 cm, veel te zwaar. een topwijfie maar ik ben wel bang of ze het volhoudt/overleefd. Haar keuze en ze is zeer gelukkig Zij wil niet anders en weet je... dat is haar keuze.