Onpopulaire meningen

Discussie in 'De lounge' gestart door Tuttebella, 3 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Ik zat hier al op te wachten :rolleyes::p

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

:roflmao: En nu is het wachten op de dames die gaan zeggen dat het wél keihard werken is, we geen idee hebben hoe zwaar het is etc.

Colour, Aardbeitjes, Lisa2 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Hahaha hou wel van je hoor ♡

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Zo mee eens :thumup:

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Wat is echt absurd vind zijn vrouwen die keurig stoppen als ze zwanger zijn en zodra het kroost eruit is steken ze weer een peuk op. Why??

Leo85, Colour, Riene en 13 anderen vinden dit leuk.
  6. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Dat heb ik mijn moeder ook gevraagd. Ze had er niet echt een duidelijk antwoord op. Ik denk dat het gewoon echt de verslaving is.

7. Manque

Manque Niet meer actief

Ik haat de trein. Het is echt geen alternatief voor de auto. Het is duur en het zit helemaal vol met andere mensen! Ik wil best iets aan het milieu doen, maar dit vind ik teveel gevraagd. Het is een noodzakelijk kwaad voor als ik geen auto tot mijn beschikking heb.

Okee adem in, adem uit en stop met klagen.

Leo85, famofthree, Tuttebella en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ik heb destijds knallende ruzie gehad met een collega. Die rookte ook gewoon door eb ging in de pauze buiten staan en dan uit het zicht van de camera. Ze stonk erna naar de rook.Wie hou je voor de gek? Eeuwige domme excuus dat stoppen stressvol was. Heb gezegd dat ik bijna hoopte dat er iets afwijkends op de 20 weken echo te zien zou zijn, dat dat haar wellicht wakker zou schudden.
    Toen stond bijna haar vriendje woedend opde stoep. Ze snapten het echt niet. Natuurlijk gunde ik hun kind geen afwijking, daar zorgde zij zelf wel voor.
    Ook ken ik er 2 die met moeite (mmm) zwanger raakten en bleven roken. Onbegrijpelijk gewoon.

Littlegirl1989 vindt dit leuk.
  9. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.839
    113
    Ik ben gestopt met roken na de positieve test bij de eerste zwangerschap. Zo'n twee weken na de bevalling stak een familielid op een verjaardag (buiten) een sigaret op naast mij. Ik keek heel verontwaardigd en toen zei hij "ja, wat? Je bent niet meer zwanger dus nu kan ik wel weer naast je roken". En toen spookte heel even door mijn hoofd "oh shit, ik zou nu gewoon kunnen roken". Al vrij snel trok dat weer weg maar dat ene moment was best beangstigend ofzo. Ik denk dat dat misschien bij veel vrouwen het geval is en dat die dus op zo'n moment wel een sigaret opsteken. De lichamelijke verslaving is het in ieder geval niet want die is na een paar dagen al weg.

DastyQueen vindt dit leuk.
  10. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

Vind dat ook nog wel een pittige uitspraak zeg maar.
    Je kunt dat soort dingen beter denken en niet uitspreken.
    Ben het er absoluut mee eens dat vrouwen moeten stoppen.
    Mijn collega rookt ook gewoon paar sigaretten op een dag terwijl ze zwanger is.
    Maar ik denk dan bij mezelf , ze is oud genoeg om te begrijpen dat het slecht is.
    Waarom zou ik mij er druk om maken ?? Kost mij energie en zij rookt toch wel gewoon door

Chocolat en Oceanna vinden dit leuk.
  11. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Omdat het op een terrasje soms toch best verleidelijk is..:$:D

DastyQueen, Strandbal en Hopsatee vinden dit leuk.
  12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Helemaal mee eens.

Ik nam hem elke dat omdat ik naar school moest. Ik ben werkelijk allergisch voor dat belletje (ting ting tiinngg) en die blauwe knipperde balkjes. Juk juk juk.

Wat ik vooral niet snap, is dat ze het nóg duurder willen maken (wilden makren) zo stimuleer je niemand om in dat rotding te stappen.

Gelukkig hoorde ik van de week dat ze de kaartjes goedkoper willen maken behalve in de spits. Dat is slimmer. Ik vind een trein kaartje nu al achterlijk duur, moet je de mensen die in de spits moeten rijden ook nog meer geld af troggelen. Dan nemen ze de auto hoor..

13. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Na de geboorte van J heb ik dr nog drie opgerookt terwijl ik jankend met mn beste vriendin belde.
    Ik was zooo gespannen en dacht dat dat de oplossing zou zijn. Goddank moest ik bijna kotsen en was het ook klaar. Maar als ik ze lekker had gevonden was ik waarschijnlijk weer begonnen ja.

14. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik ben veel te chaotisch voor een slowcooker. Dat je dan 's ochtends alles erin doet zodat je 's avonds eten hebt als je van werk komt. Zo ver vooruit gaat mijn hoofd helemaal niet.
    Ik ben meer type; val om kwart voor 6 met 2 schooltassen, een werktas en 60 knutselwerken (dochter knutselt graag op de BSO) het huis binnen. Valt over 3 paar schoenen, stapt in een boterham die 's ochtends op de grond is gevallen. Zet kinderen achter de TV/iPad, trek de koelkast open en denk, goh wat zullen we eens gaan eten vandaag....?

:roflmao::roflmao:

Sado, Marchella, Leo85 en 17 anderen vinden dit leuk.
  15. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Dat klinkt handig zeg. Waar koop je dat?

16. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

ga ik mijn man meteen vragen als hij terug is van vakantie!

iMoeder vindt dit leuk.
  17. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Paula, ben je geen moderator meer omdat jij mij in het openbaar een officiële waarschuwing hebt gegeven?:roflmao:

Zonder gekkigheid, waarom ben je geen moderator meer?

18. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Oh, erg oplettend!

Ik ben nu ook wel nieuwsgierig.

@Beheer : Is er nu een vacature vrij? Wie zijn de kanshebbers? :roflmao:

Blijdorp, Riverdale87, DastyQueen en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.645
    5.670
    113
    Toen ik in een verzorgingshuis werkte had een client een kind bij een veel jongere vrouw. Hij zat dus in een kamertje in een verzorgingshuis en zij kwam dan langs met het kind:eek:

20. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Ja ik heb haviksogen.

Nou ik heb wel een paar personen in gedachten die de rol van moderator heel goed zouden passen. :roflmao:

lloorrtt vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina