Onpopulaire meningen

Discussie in 'De lounge' gestart door Tuttebella, 3 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manque

Manque Niet meer actief

En wie zegt dat jij jezelf geen mevrouw mag noemen? Wat is het probleem?

2. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Om het maar even lekker consequent te houden voor het hele ministerie :roflmao:

Manque vindt dit leuk.
  3. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    #423 Ninge, 3 jun 2018
    Laatst bewerkt: 3 jun 2018
    Houtrook! Ik haat openbaarden, houtkachels en vooral buiten vuurtjes. Ik krijg meteen keelpijn en opgezette slijmvliezen. Ik vind dus mensen die houtkachels etc. stoken best asociaal. Ik snap ook niet dat het nog mag gezien de slechte stoffen die erin zitten. Ik voel me echter een ontzettende zeurpiet, want iedereen vindt het gezellig en voor mijn buren is het geloof ik ook iets heel belangrijks...

Wijn vind ik niet gezellig, ik snap niet waarom het ongezellig is als ik geen wijn drink, ik zit ook aan tafel, drink ook iets, klets gezellig mee, maak grapjes, waarom is het dan ongezellig als ik geen wijn drink!

username, Chocolat en Harperhazel vinden dit leuk.
  4. Phloxx

Phloxx Niet meer actief

Ik vind dat een zeer grote meerderheid van de Nederlandse vrouwen een slechte kledingsmaak heeft.

Zara75, marina kl, Hopsatee en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Hier ga ik gezeik mee krijgen maar ik zeg het toch. Alle demente mensen die dat willen in laten slapen. Ik geloof niet dat er demente mensen zijn die het NIET willen dus ik wil niet voor Hitlertje spelen. Maar ik vind dat er een mogelijkheid moet zijn voor die mensen om te kiezen als ze nog niet heel dement zijn.

Lisa280887 en puzzelstukje vinden dit leuk.
  6. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Ah ja ik heb hetzelfde, vind het echt verschrikkelijk! Krijg het ook altijd meteen ontzettend benauwd ervan.

Ninge vindt dit leuk.
  7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Huh! Hebben wij dezelfde schoonmoeder dan?

De achternicht van de buurvrouw van mn vriendin dr nichtje, nou... die heeft een nieuwe bank... wtf!?

Ananashapper vindt dit leuk.
  8. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

So! Je kunt al geen kinderen krijgen dus daarom ook maar geen vakantie? Voor iets waar je zelf nooit voor gekozen hebt? Die mensen denken alleen aan zichzelf.

9. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    De ns roept om ‘geachte reizigers’ ipv ‘dames en heren’. Whyyyy?!

Zara75, Syane, DastyQueen en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Ananashapper

17 apr 2018
    70
    42
    18
    Vrouw
    Ohja ik heb er nog 1.

Ik vind dat ik meer recht heb op een parkeerplek in de straat dan mijn kinderloze straatgenoten :$

Man oh man ik sjouw me een breuk met 3 kleine kinderen en net zoveel tassen..

Champetter vindt dit leuk.
  11. Manque

Manque Niet meer actief

Voor de mensen die zich noch dame, noch heer willen laten noemen, neem ik aan. Erg beleefd van ze.

Weet je, er is niemand die aan jouw manier van leven tornt. Er zijn alleen mensen die ook ruimte voor claimen voor hun manier. Dat is alles.

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Mijn oudste dochter houdt erg ban blauw. Dan koop je dus jongensdingen omdat er voor de meiden veel in het roze is. Dus ook een jongenpyama. Nu ze 7 is wil ze dat niet meer want er staat op dat t voor jongens is... hoewel ze de pyama mooi vindt.

Ik vind het dus best handig genderneutraal, maar puur uit mijn eigen praktische overweging.

13. lloorrtt

lloorrtt Niet meer actief

Ja, serieus ja. Ik vind dat mensen zo snel gekwetst zijn. Je moet zo oppassen met wat je zegt, voor je het weet ben je weer een racist ofzo. Of sluit je die en die zogenaamd weer buiten. Ik hoef ook zeker niet altijd mijn mening te geven daar houd ik niet van, maar van dat gejank kan ik zo schijtziek worden.

Syane, DastyQueen en puzzelstukje vinden dit leuk.
  14. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.290
    17.174
    113
    Hangt er vanaf of de mensen met kinderen nog wel in de schoolvakanties vrij kunnen vind ik.
    Onze kinderloze collega "moet" juist van ons in schoolvakanties :p wel in overleg natuurlijk maar in schoolvakanties kan ik zijn plaats innemen

Syane vindt dit leuk.
  15. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Mijn schoonvader weet altijd precies hoe lang hij ergens met mn dochter geweest is. Ja we zijn 1 uur en 20 minuten in ballorig geweest, we waren er om 10:05.. :confused:

Ananashapper vindt dit leuk.
  16. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik vind twinning ontzettend stom. Tussen moeder en dochter of vader en zoon heeft het iets potsierlijks, alsof je een betere versie van jezelf meesleept, en tussen twee zussen of broers vind ik het overkomen alsof ze geen individuen mogen zijn. Ook bij tweelingen vind ik het helemaal niks!

Wensmamma, Loetje85, Tord en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Nee, het is dringen om vrij te krijgen in de zomervakantie omdat iedereen kinderen heeft. Ik als enige niet. Dus vind men automatisch dat ik sowieso niet vrij zou mogen. Ik hoef echt niet altijd vrij te hebben tijdens de zomervakantie hoor. Maar voor mij zou het ook leuk zijn om eens in de drie jaar ofzo een keer met mijn neefjes en nichtjes iets leuks te doen. Of een reis naar familie in Amerika, waar dat alleen in de zomerperiode kan.

18. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.290
    17.174
    113
    Die laatste snap ik ook niet #teamnoalcohol

Ninge vindt dit leuk.
  19. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Ik vind dat mensen die net hebben gerookt niet in de trein mogen in de ochtend. Ik vind die stank echt niet te doen als ze naast je staan of zitten.

Ik vind dat mannen die kinderen hebben misbruikt gecastreerd mogen worden.

En ik vind het een goed idee als mensen eerst een jaar samenwonen voordat ze aan kinderen beginnen.

En ik vind het zielig als mensen hun katten binnenhouden.

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    @Katja77 dat gebeurde mij ook altijd toen zoontje er nog niet was met de vakanties. " ja maar jij kunt in september wel vakantie nemen, want jij hebt geen kinderen"
    (we hebben er 10 jaar op moeten wachten... En godzijdank de laatste poging geslaagd)

Tot ik mijn collega's duidelijk maakte dat dat discriminatie op leefstijl is. En ik er zat van was dat ik ook nog op die manier gestraft werd voor mijn ongewenste kinderloosheid, en daar niet meer mee akkoord ging.

Toen kon ik voor het eerst in 8 jaar tijd vakantie krijgen samen met mijn man die aan de bouwvak vast zit.

I feel you! Kom op voor jezelf! Jij mag ook gewoon vakantie wanneer jij dat wilt.

masami, Ziggi, Evi88 en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina