Ik heb het geluk dat ik een grote salon tafel heb, ik schuif gewoon alles naar het midden, daar kan ze nog net niet bij Maar die tijdsdruk herken ik wel... En nu liggen er toevallig 2 in bed... maar is Mn hersenpan zoooo moe.. dat ik even niks aan t doen ben. Dit zou HET moment kunnen zojn... Maarja
Ik heb opzich een opgeruimd huis maar echt spik span niet. Zou het wel willen maar ik kom dan gewoon tijd te kort. Ik moet ook hier nog genoeg aanwezig zijn
Veel dingen hebben niet echt een plek... MAr goed ik heb een aantal mandjes voor dingen die geen plek hebben... Dus hebben ze toch een soort van plek... Je zou denken dat het zou moeten lukken he....
Als mijn kind slaapt doe ik niks hoor. Ik moet af en toe echt even koffie drinken zonder op te hoeven letten
Ik heb in de ochtend nooit tijd over... het is altijd haasten... En de hele boel overhoop valt oo zich ook wel mee... maar er liggen toch zeker minimaal 10 speelgoed stukken in de rondte
Waar zijn alle andere modjes eigenlijk gebleven? Wilden ze zelf niet meer? Ik kon DeesDees (later anders, dat ben ik vergeten ) en Babii altijd goed waarderen
Zo eens ! Wat een onzin dat het off-topic zou gaan. Dat was helemaal niet zo. Zullen we een eigen forum beginnen
Niets doen moet ook gewoon kunnen. Er is altijd wel werk te doen, maar je hebt die momenten van ontspanning ook gewoon nodig. Wat wel helpt, voordat ik eens lekker ga zitten met mijn kopje koffie, ruim ik oppervlakkig op. Dan heb ik overzicht, dat brengt rust en dan geniet ik meer van mijn moment ontspanning. De echte klussen komen dan later wel weer.