Onpopulaire meningen

Discussie in 'De lounge' gestart door Tuttebella, 3 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ik was vroeger allergisch voor zo'n beetje alles op minimaal 4 poten. Nu valt het heel erg mee. Juist omdat ik werd blootgesteld. Maar dat werkt bij iedereen anders
    Er was duidelijk aangetoond dat ik er beter op ging reageren. Iets met meer antistoffen opgebouwd. Geen idee hoe het precies werkte want er zijn nog steeds dieren waar ik niet goed tegen kan maar in de buitenlucht gaat het aardig.

Ysabella vindt dit leuk.
  2. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.869
    5.142
    113
    Home
    omdat ik niet met mijn kind bij de dokterswacht zit voor een hoestje

en je vergelijking slaat nergens op
    spoedgevallen gaan altijd voor maar er zijn ook zat volwassenen die met een hoestje bij de dokterswacht zitten en je daar vervolgens 2 uren zit te wachten met een huilend kind die wel wat mankeert

Oceanna vindt dit leuk.
  3. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Als jij er met je kind zat met iets dat erger was dan een hoestje, of echt iets serieus, lieten ze je geen 2 uur zitten. Denk daar maar eens over na. Dan zijn er mensen die voor gaan die er erger aan toe zijn of eerder kwamen. Ik vind het vervelend voor je dat jij het vervelend vindt dat je er 2 uur met een huilend kind zit maar dat zullen meer mensen vinden.

Soturi, Evanesco en Chocolat vinden dit leuk.
  4. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Jij schrijft dat een kind altijd voor moet gaan en dat slaat nergens op.
    Dat is aan de arts of wie daar ook zit om te bepalen. Natuurlijk is het niet leuk om daar met je kind te zitten, maar niemand zit er voor zn lol. ( op een enkele gek na dan :roflmao:)

Soturi, Evanesco, Blijdorp en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.869
    5.142
    113
    Home
    wat denk jij nou dat ik daar voor de grap zit ofzo
    daar weet jij helemaal niks van af! je moet niet oordelen over iets waar je niks van af weet
    ik hoef nergens over na te denken wat denk jij wel niet

6. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Agh ook wel eens gezien op de spoed dat een moeder haar kind een paar klappen verkocht zodat kind ging huilen waren ze eerder aan de beurt. Zat ik daar te wachten met mijn gebroken pols die alweer terug aan het groeien was. (Gelukkig had mijn moeder met medische achtergrond het bot al gezet)

7. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

Wat knap dat jij met je doktersoog kunt constateren dat het alleen om een hoestje gaat.
    Misschien kunnen ze je gelijk een baan aanbieden.

Je weet nooit waarom iemand er zit , Je kunt er tenslotte niet in kijken.
    Vind het ook zeer kwalijk dat je überhaupt zo durft te denken.

Evanesco, Jackie87 en Chocolat vinden dit leuk.
  8. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.869
    5.142
    113
    Home
    niet altijd maar wel als het haast heeft en de wachtkamer vol zit

9. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.869
    5.142
    113
    Home
    dat zeg ik nergens iemand anders maakt de vergelijking dat je daar zit omdat je kind een hoestje heeft :rolleyes::rolleyes:

10. Pantoffelheldin

De arts en assistente zijn capabel genoeg om in te schatten of het haast heeft of dat het kan wachten.
    En als de wachtkamer vol zit wacht je gewoon je beurt af.
    Ookal is dat 2 uur met een huilend kind

Louise11110 en Chocolat vinden dit leuk.
  11. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Dat heb ik niet hoeven te beoordelen. Mensen die daar voor opgeleid zijn hebben al beoordeeld dat het prima kon wachten. Dat jij het daar niet mee eens bent is heel wat anders :rolleyes:

Soturi, Evanesco, Tuttebella en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. Pantoffelheldin

Wat had je niet gezegd ???

13. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Trouwens, in mijn oorspronkelijke antwoord bedoelde ik niet dat jij daar zat met een kind met een hoestje, maar algemeen dat ik niet vind dat een kind met een hoestje voor hoeft te gaan op een volwassene met een hartaanval. Want zo schreef jij je mening wel op.

14. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.869
    5.142
    113
    Home
    nee hoor die vonden ook dat het niet kon wachten er waren meerdere factoren waardoor ze ons niet konden helpen maar daar gaat het niet om

het gaat om onpopulaire meningen en dit is de mijne

15. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.869
    5.142
    113
    Home
    ja omdat iemand anders de vergelijking maakte bij een kind is precies hetzelfde

16. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.041
    2.727
    113
    Vrouw
    Mijn onpopulaire mening is dat je gewoon achter aan in de rij moet aansluiten en niet voor hoeft te gaan op ieder ander die daar ook met een reden zit. En ja, lange wachttijden zijn ruk, voor iedereen

Soturi, Tuttebella, fanona en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Oh wauw wat een discussie zeg.:roflmao:

Mijn onpopulaire mening is dat dit zo nergens over gaat. Wat vervelend dat sommige 2 uur hebben moeten wachten bij de eerste hulp. Mijn moeder heeft 6 dagen moeten wachten op een operatie ivm een hersenbloeding. Kijk dat vind ik nou wel een discussie waard, maar 2 uur wachten is echt helemaal niks.:| Dat is mijn bescheiden mening.

Cin85, lloorrtt, Nescio en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. Pantoffelheldin

Mijn vader ook een maand op een scan die hem keer op keer beloofd werd.
    Volgens de artsen niet nodig want hij had maar klachten van 1 ziektebeeld volgens hun.
    Kon niks anders zijn
    3 weken later is hij overleden

Dat vind ik inderdaad pas iets om over te klagen.
    2 uurtje wachten nou nou nou wat erg

MyMiracle, Lisanne1811, Leo85 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Kijk en dat zijn dus de echte problemen waar over te discussiëren valt. Wat verschrikkelijk dat hij overleden is door zo'n stomme fout.:(

Mijn moeder moest 3 dagen wachten op een ambulance (in de gang...), want die was niet beschikbaar om haar naar het desbetreffende ziekenhuis te rijden voor een open hersenoperatie.:|

20. Nescio

Nescio Niet meer actief

Impopulaire mening: sommige mensen zouden geen rijbewijs mogen krijgen. Of ze zouden die veel sneller na een zware overtreding voorgoed kwijt moeten zijn.

Ik heb het niet over ouderen, maar wel over vrouwen (ja vaak zijn het vrouwen) in een dikke SUV die niet eens weten hoe breed hun eigen auto is en er mee rijden alsof ze op de fucking GP zijn.

Vandaag bijna van het voetpad gemaaid door zo'n muts omdat ze niet kon wachten op iemand die aan het fileparkeren was. En dan loop je daar met je kinderen. Maar nee, madame moest door, ze kon geen 30 seconden wachten. Dan maar over het voetpad, he. En dat daar mensen lopen, zal die geblondeerde, bezonnebrilde dildo een worst zijn.

Riverdale87, Leo85, lidu1 en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina