Onpopulaire meningen

Discussie in 'De lounge' gestart door Tuttebella, 3 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.177
    35.847
    113
    Met je eens. Een vrijbrief om gewoon eens lekker ongenuanceerd je mening te verkondigen en dan vooral op de manier waarop.

Vulpen, lies276, tuc en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.177
    35.847
    113
    Eens. Je mag tegen mij alles zeggen hoor, het zal mij een worst wezen, ene oor in, andere oor weer uit, maar het kan ook helemaal geen kwaad om een beetje respect te hebben voor andere mensen en het is ook nergens voor nodig om alles maar tegen iedereen te zeggen, tenzij ze je erom vragen.

lies276, Nescio, jessy77 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. tuc

tuc Niet meer actief

- dat bril dragende moeders vreselijke types zijn
    - dat je met een iq van 80 niet mag stemmen of voortplanten
    - dat dikke mensen walgelijk zijn
    - dat tbm profiteurs zijn

En zo kan ik nog wel even doorgaan...daar is niks respectvols aan. En dit is echt een kleine greep.

esklessebes, In your eyes, Popidepi en 7 anderen vinden dit leuk.
  4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ja nu ik uitleg waarom het mij raakt snap je ineens dat het handig is. Dat is alleen niet wat je neerzet in andere berichten.
    Er is een bij dit onderwerp een dunne lijn tussen impopulaire meningen en ronduit op de grens van beledigen gaan bij sommige ( jij niet hoor)
    De pagina's die ik gelezen heb gaan steeds meer belediging bevatten ipv een mening over winkel ergernis.

Popidepi, lies276, louan en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Haha ik heb nog nooit gevlogen maar snap het ook niet. Piloot doet gewoon zijn werk, net als iedereen?
    Volgende keer eens voor mijn huisarts klappen. Of voor de caissière wanneer ze al mijn boodschappen goed heeft ingescand.

Bloem2310, Blijdorp, smax en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.177
    35.847
    113
    En waarom vind je dat dan? Denk je dat iedereen op jouw mening zit te wachten? Je mag alles denken, maar wat is de toegevoegde waarde van het uiten, behalve dan dat jij je daardoor misschien beter voelt?

MyMiracle, lies276, Katja77 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Ik las dat je een bakfiets niet kunt passeren ? Ik haal vaak iemand in hoor of word zelf in gehaald. Ze zijn niet veel breder dan een gewone fiets.

paula1984 vindt dit leuk.
  8. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Nee niet iedereen zit op mijn mening te wachten, dat weet ik heus wel hoor ;) Maar ook in een gesprek of als iemand ergens naar vraagt heb ik het idee dat je altijd voorzichtig moet zijn en dat vind ik onzin.

9. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Haha dit idd. Ik haal een gewone fiets in met mijn trapondersteuning en hard ook :D

Lenaroos vindt dit leuk.
  10. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao:

Vooral de boodschappen doen het hem.

11. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Hier ben ik het wel mee eens. Heel veel vrouwen die ongepland zwanger raken roepen dan dat ze door de pil heen zwanger geraakt zijn maar dit gebeurt maar in 0,1 % van de gevallen. En ja, je zal maar net bij die 0,1 % horen maar de meeste dames die dit roepen hebben de pil verkeerd gebruikt, zijn hem vergeten of hadden niet in de gaten dat hij minder goed werkt als je erge diarree hebt of binnen vier uur na inname over hebt gegeven of met antibioticagebruik. Ik ben er onlangs achter gekomen dat maar heel weinig mensen de bijsluiter lezen en niet weten wat ze moeten doen als ze de pil zijn vergeten. En dan zwanger worden en roepen dat ze door de pil heen zwanger zijn geworden. Ik stond echt versteld. Toen ik aan de pil was omdat ik echt niet zwanger wilde worden kende ik die bijsluiter van buiten. Het kan gewoon niet altijd waar zijn dat zoveel vrouwen door de pil heen zwanger raken als je hem zorgvuldig gebruikt.

pietje1987 en nizzie86 vinden dit leuk.
  12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.177
    35.847
    113
    Nou ik vind dat geen onzin en ik heb echt over bepaalde zaken wel een mening, maar als dat geen toegevoegde waarde heeft of mensen staan er niet voor open, dan houd ik mijn mond wel dicht.

MyMiracle en tuc vinden dit leuk.
  13. tuc

tuc Niet meer actief

Ik heb echt een dikke huid. Ik kan mijzelf heel goed verdedigen en trek mij weinig aan van wat anderen voor commentaar hebben. Mijn mondje ook bij, dus als iemand 1 van dit soort meningen (die ik net opsomde) op een verjaardag neerkwakt waar ik ben dan gaat diegene huilend naar huis geloof mij maar;)

Maar ik heb een kind wat we nu al proberen te wapenen hier tegen, maar die heeft een heel ander karakter en die vind dat dus heel moeilijk. En het raakt mij dus enorm dat zij op moet groeien in een wereld met dit soort gemene ongenuanceerde figuren.

sannever, Jolna, Popidepi en 9 anderen vinden dit leuk.
  14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.177
    35.847
    113
    Het is bovendien ook nog eens nergens op gebaseerd. Het is gewoon dom gebazel.

MyMiracle en louan vinden dit leuk.
  15. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Ik voel dat ook zo.

tuc vindt dit leuk.
  16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.177
    35.847
    113
    Precies! Ik maak mij om mijzelf ook geen zorgen, ben gezegend met een heerlijk dikke huid (dubbel dik door mijn overgewicht) en een aan arrogantie grenzende zelfverzekerdheid ;), maar niet iedereen zit zo in elkaar en daar mag je best een beetje rekening mee houden.

Lies1611, tuc en Blijdorp vinden dit leuk.
  17. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Als Pietje moppert over bakfietsen, vind ik ‘m echt niet minder aardig ofzo. Als hij blèrt dat bakfietsen in de fik gestoken moeten worden, denk ik dat Pietje uberhaupt al geen vriend was. En als hij schreeuwt dat dikke mensen niet een snackbar binnen mogen, dan ben ik wel klaar met Pietje hoor. Heeft niks te maken met ‘niks kan meer tegenwoordig!!’, maar met even nádenken voor je je mond opentrekt en er gewoon maar iets uitgooit. Ik heb juist het idee dat veel mensen maar vinden dat je alles mag zeggen wat je wil, en als iemand daar dan op reageert is het;’Maar dat is míjn mening! Dat mag ik vinden! Dat mag ik zeggen!’ Fatsoen is ver te zoeken.

ellessinia, lies276, Adje en 10 anderen vinden dit leuk.
  18. Nescio

Nescio Niet meer actief

Dit past niet in dit topic maar dit bericht raakt me echt, en op de goede manier @tuc. Weet dat je dochter het niet beter had kunnen treffen met jou als moeder. Je kan haar zo veel van jezelf doorgeven. Haar bewapenen.

Ik ben wel geneigd om op domme meningen te reageren maar als je vervolgens van alle kanten wordt aangevallen stop je daar ook eens mee. En nu denk ik: laat maar lullen. Het is het niet waard. Zo jammer, want er zijn mensen die gewoon niet beter willen worden. En daar snap ik niets van. Ik bevraag mezelf continu, ben ik wel goed bezig? Kan het niet anders? Wat kan ik hier van leren? Moeilijk om te zien dat sommige mensen zich inmetselen in hun eigen grote gelijk en alleen maar scheldwoorden en beledigingen over de muur kunnen smijten, naar alles wat 'anders' is.

Popidepi, sydneys, jessy77 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik wilde hier eigenlijk niet op reageren, maar zit me nu al een uurtje of wat op te vreten, dus toch maar:

Vrouwen die te zwaar tillen aan hun miskraam

Waar haal je het gore lef vandaan?

Opvallend dat dit soort valse opmerkingen doorgaans vooral geuit worden door mensen met meerdere kinderen. Probeer je eens in te leven in die vrouwen. Ja, ik tilde best zwaar aan die missed abortion die op kerstochtend los kwam terwijl we onderweg waren naar mijn familie om kertmis te vieren. En ik tilde ook best zwaar aan de drie miskramen die volgden, waarvan één na het zien van een kloppend hartje.
    Om nog maar niet te spreken van die vrouwen bij wie het na meerdere miskramen nog steeds niet heeft mogen lukken.

Sommige meningen kun je écht beter voor je houden...

esklessebes, GailH90, Celika en 30 anderen vinden dit leuk.
  20. Popidepi

Popidepi Bekend lid

25 sep 2017
    672
    791
    93
    En wat als iemand dik is door een ziekte? Leuk, als je al ziek bent ook nog is geweigerd wordt als je een patatje wilt eten omdat een skinny bitch je niet kan luchten of zien.

lies276, tuc, kleinepien en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina