O zn neutrale die al naar gelang een onderwerp loopt in de safe hoek gaat zitten? Daar krijg ik dus bultjes van.
Maar dat heeft toch iedereen wel? Ik lees soms ook dingen in dit topic waar ik het gevoel van krijg dat ik het moet verdedigen, maar prima, iedereen z’n eigen mening.
Daar ben ik zelf ook nog schuldig aan... na 27 jaar. Peren schillen opeten brrr of het klokhuis van een appel.
Precies of iemand het truttig vind dat ik fruit schil voor mn kinderen dat mag je vinden hoor. ( dan zijn hun lunchtrommels übertruttig) Maar dat is idd een hele andere categorie.
Hahaha, bij mijn eigen kinderen in de buurt roep ik wel shit of fuck of iets van die strekking, maar bij andermans kinderen houd ik me ook in. Ik bedoel vooral mensen die dat altijd roepen, ook als er geen kinderen bij zijn.
Klopt of dat mijn kinderen niet logeren tot ze erom vragen, vind ik niet eens interessant genoeg om er op te reageren, ik weet immers wel beter. Maar sommige dingen gaan echt te ver.
Tnx dat is lief. Ik probeer het echt aangezien niet de hele wereld rekening met haar gaat houden. Maar het is echt lastig omdat ze zo'n zacht karakter heeft.
Lijkt me heel moeilijk Tuc, je wil ze het liefst gewoon tegen alles beschermen, zeker als ze dat zelf minder goed kunnen dan anderen.
Nou het is niet prima dat je dan zomaar met van die getallen smijt zonder dat je weet waar je het over hebt. Dat gaat dus om kinderen mensen die normaal functioneren net als jij en ik. En het is heel pijnlijk om er dan zo iets uit te gooien.
Ja hoor. Als ik nuanceer en me netjes probeer uit te drukken dan waai ik met alle winden mee de ‘safe hoek’ in. Maar een ander is fatsoenlijk.
Jep dat is het. En zeker nu de middelbare ergens in het zicht komt is dat echt iets waar ik mee bezig ben. Enfin eerst groep 6 maar eens volgend jaar
Mja, als ik meteen voor racist word uitgemaakt als ik zeg dat ik graag zie dat Zwarte Piet blijft word ik daar een beetje simpel van. Er is altijd wel 1 groep die zich gekwetst voelt, met van alles. Zoals al eerder gezegd geef ik echt niet altijd mijn mening en weet ik ook wanneer ik beter niks kan zeggen, maar ik vind het gejank tegenwoordig.
Nou de vaat is hier wel schoon, ze zetten het dan wel in de vaatwasser en die zet ik aan. Ik ben inmiddels wel zover dat ze de vaatwasser aandoen als ik met vakantie ben, gebeurde eerst niet . Maar de vaat is dus wel schoon, maar die spullen zijn van de kantine, dat is wéér een ander bedrijf en die wil hun spullen natuurlijk wel terug
Ik vind het jammer dat er na pagina 5 maar weinig echte onpopulaire meningen in dit topic staan en het gewoon is veranderd in een algemeen "laten we klagen over alles waar iedereen het toch mee eens is"-topic. Ik was juist zo benieuwd naar de echte onpopulaire meningen.
Amen! Als er sollicitatiebrieven voorbij komen met dit soort dingen dan heb je als sollicitant achterstand bij mij. Solliciteren op een HBO of WO-functie en een brief vol fouten? Beschamend vind ik dat.