Onpopulaire meningen

Discussie in 'De lounge' gestart door Tuttebella, 3 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

O zn neutrale die al naar gelang een onderwerp loopt in de safe hoek gaat zitten?
    Daar krijg ik dus bultjes van.

louan en suus1983 vinden dit leuk.
  2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Snappen ja hoor, maar in mijn geval is het een gevoelig onderwerp.

3. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Maar dat heeft toch iedereen wel? Ik lees soms ook dingen in dit topic waar ik het gevoel van krijg dat ik het moet verdedigen, maar prima, iedereen z’n eigen mening.

4. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Daar ben ik zelf ook nog schuldig aan... na 27 jaar. :roflmao::roflmao::roflmao: Peren schillen opeten brrr of het klokhuis van een appel. :o:

Blijdorp vindt dit leuk.
  5. tuc

tuc Niet meer actief

Precies of iemand het truttig vind dat ik fruit schil voor mn kinderen dat mag je vinden hoor. ( dan zijn hun lunchtrommels übertruttig:roflmao:)
    Maar dat is idd een hele andere categorie.

lies276, sydneys, Harperhazel en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Ffion

Ffion Fanatiek lid

23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Hahaha, bij mijn eigen kinderen in de buurt roep ik wel shit of fuck of iets van die strekking, maar bij andermans kinderen houd ik me ook in.

Ik bedoel vooral mensen die dat altijd roepen, ook als er geen kinderen bij zijn.

Novastar en Blijdorp vinden dit leuk.
  7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.837
    113
    Klopt of dat mijn kinderen niet logeren tot ze erom vragen, vind ik niet eens interessant genoeg om er op te reageren, ik weet immers wel beter. Maar sommige dingen gaan echt te ver.

Riverdale87 en tuc vinden dit leuk.
  8. tuc

tuc Niet meer actief

Tnx dat is lief. Ik probeer het echt aangezien niet de hele wereld rekening met haar gaat houden. Maar het is echt lastig omdat ze zo'n zacht karakter heeft.

Nescio en suus1983 vinden dit leuk.
  9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.837
    113
    Lijkt me heel moeilijk Tuc, je wil ze het liefst gewoon tegen alles beschermen, zeker als ze dat zelf minder goed kunnen dan anderen.

tuc vindt dit leuk.
  10. Popidepi

Popidepi Bekend lid

25 sep 2017
    672
    791
    93
    Alsof je het over mijn kat hebt! Dus i feel you :roflmao:Wees blij dat die al 14 is, de mijne is pas 7:cry:

Ffion vindt dit leuk.
  11. tuc

tuc Niet meer actief

Nou het is niet prima dat je dan zomaar met van die getallen smijt zonder dat je weet waar je het over hebt. Dat gaat dus om kinderen mensen die normaal functioneren net als jij en ik. En het is heel pijnlijk om er dan zo iets uit te gooien.

12. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ja hoor. Als ik nuanceer en me netjes probeer uit te drukken dan waai ik met alle winden mee de ‘safe hoek’ in. Maar een ander is fatsoenlijk. :rolleyes:

Blijdorp en Harperhazel vinden dit leuk.
  13. tuc

tuc Niet meer actief

Jep dat is het. En zeker nu de middelbare ergens in het zicht komt is dat echt iets waar ik mee bezig ben. Enfin eerst groep 6 maar eens volgend jaar:)

14. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Volgens mij mag ze in haar handjes klappen met een moeder zoals jij :)

15. lloorrtt

lloorrtt Niet meer actief

Mja, als ik meteen voor racist word uitgemaakt als ik zeg dat ik graag zie dat Zwarte Piet blijft word ik daar een beetje simpel van. Er is altijd wel 1 groep die zich gekwetst voelt, met van alles. Zoals al eerder gezegd geef ik echt niet altijd mijn mening en weet ik ook wanneer ik beter niks kan zeggen, maar ik vind het gejank tegenwoordig.

Syane en Riverdale87 vinden dit leuk.
  16. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Steekt hand op! Brrrr.. ik maak voor mezelf ook altijd een bakje met gesneden fruit :roflmao:

Leo85 en Ysabella vinden dit leuk.
  17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nou de vaat is hier wel schoon, ze zetten het dan wel in de vaatwasser en die zet ik aan. Ik ben inmiddels wel zover dat ze de vaatwasser aandoen als ik met vakantie ben, gebeurde eerst niet ;). Maar de vaat is dus wel schoon, maar die spullen zijn van de kantine, dat is wéér een ander bedrijf en die wil hun spullen natuurlijk wel terug :)

18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.837
    113
    Lijkt me vreselijk lastig, vooral het toch moeten loslaten op een gegeven moment.

tuc vindt dit leuk.
  19. Another

Another Bekend lid

10 okt 2015
    680
    311
    63
    Ik vind het jammer dat er na pagina 5 maar weinig echte onpopulaire meningen in dit topic staan en het gewoon is veranderd in een algemeen "laten we klagen over alles waar iedereen het toch mee eens is"-topic.

Ik was juist zo benieuwd naar de echte onpopulaire meningen. o_O

HvO, Nellie4, Popidepi en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Amen! Als er sollicitatiebrieven voorbij komen met dit soort dingen dan heb je als sollicitant achterstand bij mij. Solliciteren op een HBO of WO-functie en een brief vol fouten? Beschamend vind ik dat.

Nescio en Blijdorp vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina